AndroidHealthClinic

Sustanon Karachi 250

Msb12i

Novice
Waardering
0
Ik heb net wat extra Sustanon 250 gaan kopen. Nu de doosjes verschillen in grootte met men eerste lading maar dat is normaal heb gehoord(rechts is de Karachi).De 2de foto is het pakket van men eerst lading.1 ampul/doos
de Karachi 3/doos. De ampullen van Karachi zelf zien er volgens mij goed uit maar ik heb me al vaker vergist :D Misschien een slecht Batch nr? De exp date en het batch nr op de doos(foto3) komen overeen met de ampullen.

IMG_1282.jpg

IMG_1284.jpg

IMG_1288.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

Die onderste hebben de korte hals, die zijn in ieder geval goed zoals gezegd.

En idd, beter dat er in die andere toch werkende stof zit dan (ook lekkere) zonnebrandolie :D

Dacht ik ook idd.

Moet zeggen dat ik het niet zo heb op spullen uit Turkije, hoop rommel.

Ben sowiezo niet weg van stickertjes die op vials/ampullen zijn geplakt, dan vraag je om problemen.

Ik heb hier karachi sustas liggen waar Proplonate ipv Propionate opstaat. Ik merkte al dat ik sinds de switch van die susta's precies "off" was. Iemand die kan bevestigen dat deze fake zijn?

Dat zijn de grotere ampullen, daar zit gewoon werkzame stof in.

Deze ampullen zijn groter dan de orginele Karachi en worden elders gemaakt.

Orginele Karachi is ook een stukje duurder.

Hier nog even het antwoord van Kriel:

Ronnyboys reply:

Ron,welke sust is nu echt van Karachi,de wat langer of de korte amps?

gr mart

De korte hals, de langere komen van Anovol China. We hebben ze laten analyseren (toen IP ze claimde) maar ze zijn wel voldoende gedoseerd...vr..gr...ronny..

Nog een tip waar je fake susta karachi aan kan herkenen.

Op de Exp datum hoort BN te staan GEEN BW

Dus er zit wel gewoon van de 4 testo-esthers in wat er in moet zitten, maar ze zijn gemaakt in een cheap-ass land waar ze "propionate" niet kunnen spellen? :D

Btw nu ik hier toch nog eens ben: welke van de UG labs bestaat nog momenteel? GS, GG, Hardcore labs?

Dus er zit wel gewoon van de 4 testo-esthers in wat er in moet zitten, maar ze zijn gemaakt in een cheap-ass land waar ze "propionate" niet kunnen spellen? :D

Btw nu ik hier toch nog eens ben: welke van de UG labs bestaat nog momenteel? GS, GG, Hardcore labs?

Ze zullen niet precies bevatten wat orginele karachi wel heeft.
Ik heb een keer bij wat oudere test rapporten gezien die ik helaas niet mag posten dat bij "fake" sustanon dit werd gemeten.

Voorbeeld 1:

185 mg test ent
30 mg test prop
30 mg test decanoate
10 mg test isocaproate
0 mg test phenyliprionate

Voorbeeld 2:

230 mg test ent
0 mg test prop
0 mg test decanoate
0 mg test isocaproate
0 mg test phenyliprionate

Daar ga je dus geen verschil in merken...

Dat gaat helaas niet altijd op.
Ik heb hier een voorbeeld van een fake sustanon en daar staat gewoon BN op. ;)

Dat weet ik bro,
Maar een herkenpunt voor fakes is de BW ipv BN,dit is een drukfout geweest,en circuleren.
De chinese hebben er BN opstaan,dat weet ik,maar daarom niet minder fake.

Ja die chinese ook, maar die niet alleen, ken er nog wel wat.

Bovendien is het zo lomp dat als je dan wat namaakt je het alsnog verkeerd doet.. en dan met duizenden te gelijk.. de lettertjes overtypen is toch wel het minste wat je goed kan doen ;)

Terug
Naar boven