AndroidHealthClinic

sustanon met???

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hey,ik heb mijn laatse kuur gedaan met deca en strombadepot.ik ben daar 6 kg van aangekomen,die ik nu na ruim een maand nog steeds heb behouden.
al met al zeer tevreden dus.wel goede nakuur gedaan overigens(proviron,clomid,hcg).
Nu wil ik mijn volgende kuur iets zwaarder pakken,ik dacht aan sustanon.
wat kan ik daar het beste bij stacken?ik hoorde al dat strombadepot daar ook wel goed bij aansluit.
kom maar met jullie ideeen en advies graag!!

Ligt er helemaal aan wat je doel is.....

Voor wat drogere massa zou ik gaan stacken met winstrol en of boldenone.Wat je daarmee gaint hou je ook grotendeels....mits je dieet...blablabla.

Gooi er proviron bij, en winstrol Injec ED..en je zal meer dan tevreden zijn!

Croupier zei:
hey,ik heb mijn laatse kuur gedaan met deca en strombadepot.ik ben daar 6 kg van aangekomen,die ik nu na ruim een maand nog steeds heb behouden.
al met al zeer tevreden dus.wel goede nakuur gedaan overigens(proviron,clomid,hcg).
Nu wil ik mijn volgende kuur iets zwaarder pakken,ik dacht aan sustanon.
wat kan ik daar het beste bij stacken?ik hoorde al dat strombadepot daar ook wel goed bij aansluit.
kom maar met jullie ideeen en advies graag!!

"Kom maar met jullie ideeen"? Jezus man, als je zelf nog niet eens ideeen hebt, wat moeten wij dan? Dit forum begint z'n waarde te verliezen voor serieuze mensen. Half-Nederland heeft inmiddels 's nachts een keertje over spierballen gedroomd, is 's ochtends achter zn pc-tje gekropen, naar DBB.com gesurfed, wil een kuurtje en .... krijgt nog advies op maat ook?

Als je moeite doet kan je alle simpele basisinformatie in alle talen van de wereld op het net vinden. Daaruit maak jij een plan op voor jezelf. Als je dan een specifieke vraag hebt kan je terugkomen, misschien kunnen anderen daar dan ook nog van leren.

Thorwulf zei:
"Kom maar met jullie ideeen"? Jezus man, als je zelf nog niet eens ideeen hebt, wat moeten wij dan? Dit forum begint z'n waarde te verliezen voor serieuze mensen. Half-Nederland heeft inmiddels 's nachts een keertje over spierballen gedroomd, is 's ochtends achter zn pc-tje gekropen, naar DBB.com gesurfed, wil een kuurtje en .... krijgt nog advies op maat ook?

Als je moeite doet kan je alle simpele basisinformatie in alle talen van de wereld op het net vinden. Daaruit maak jij een plan op voor jezelf. Als je dan een specifieke vraag hebt kan je terugkomen, misschien kunnen anderen daar dan ook nog van leren.

AMEN !

:yes:

Thorwulf zei:

Dat is ook zo.....ben ook eerst gaan lezen op div. sites zodat ik voor ik begon tenminste wist wat een goede kuur zou kunnen zijn, welke middelen goed gecombineerd kunnen worden etc.

Dat was lang voor ik hier n vraag mbt een kuur stelde.....

• Topic Starter Topic Starter
als ik het niet verkeerd heb komen jullie zelf ook vaak met vragen over dit soort dingen,dus waarom zo'n rare reactie???

Croupier zei:
als ik het niet verkeerd heb komen jullie zelf ook vaak met vragen over dit soort dingen,dus waarom zo'n rare reactie???

Waarschijnlijk omdat het overkomt dat je niet echt weet waar je mee bezig bent.
Je gaat wel met hormonen aan de slag dus is het wel zo verstandig dat je zelf weet wat je doet, hoe je het doet en waarom.
Je moet zoiezo nooit alles van anderen aannemen.

Nou wat een negatieve lading zeg. Hij wil alleen een beetje info op het net kan je veel vinden maar je moet maar net weten waar en waarom moet iemand altijd de moeilijke weg kiezen als hij tenminste maar weet wat ie in zn donder steekt of slikt en de gevolgen kent dan kan ie hier toch gewoon een simpele vraag als deze stellen

pampam zei:
Nou wat een negatieve lading zeg. Hij wil alleen een beetje info op het net kan je veel vinden maar je moet maar net weten waar en waarom moet iemand altijd de moeilijke weg kiezen als hij tenminste maar weet wat ie in zn donder steekt of slikt en de gevolgen kent dan kan ie hier toch gewoon een simpele vraag als deze stellen

Ik bedoel het niet zomaar onsympathiek, ik meen echt wat ik zeg. Het is juist goed als mensen de moeilijke weg kiezen. Hoe meer energie het je zelf kost en vooral hoe meer tijd je er zelf in steekt hoe beter je alles kan overdenken. En als AAS nieuw voor je zijn, dan heb je een hele hoop om te overdenken. Je zult vrij snel denken dat je alles al weet en er voor jezelf uit bent, maar je zult ook zien dat als je vervolgens niet gelijk aan de slag gaat, je inzichten vanzelf veranderen. Daarom hoor ik nieuwe mensen ook graag even zeggen dat ze overwegen te gaan kuren en dat dat pas op z'n vroegst voor over een paar maanden gepland staat. Of ze het nou menen of niet. En dus niet iemand die gelijk eventjes van de ene in de andere kuur denkt te racen. Mensen mogen zich bovendien ook wel beseffen dat anderen hier moeite voor ze doen en dat uiteindelijke adviezen (of ze nou leuk zijn om te horen of niet) echt in het belang zijn van de vraagstellers.

Ja daar kan ik me ook wel in vinden, de manier waarop het gezegd werd was alleen een beetje bot :)
Ik ben jaren tegen as geweest, maar was altijd wel heel nieuwsgierig naar de werking en alles en heb veel boeken nagelezen en geinternet en bij mn pa (ex-bb'er) nagevraagd, maar die doet net alsof hij nooit heeft gebruikt haha ik heb 10 jaar geleden nog oude testo van hem gevonden :) en ik ben erachtergekomen dat je van je supplier ook maar beter niks kan aannemen want die wilt alleen maar geld verdienen

Hahaha, meen je dat, van je vader? De ouwe snoepkont!! :p
Kan me dat van de mijne niet voorstellen. Maarja, testo's hadden ze in de jaren 60 en 70 niet echt makkelijk tot hun beschikking...

Trouwens, wat nou jaren 60 en 70... hij wordt de laatste tijd toch wel verdacht breed... maarja, als ik ernaar vraag zal hij wel weer beginnen over z'n uitgekiende koolhydraatuitpuilende dieet. ;)

haha ja die van mij geeft het nog steeds niet toe hoor maar ik weet wel beter en mn vader deedt nog aan bb eind jaren 70 begin 80 en met de juiste connetie krijg je genoeg, mn pa is een vriend van juliet bergkamp enzo

pampam zei:

Ik weet niet hoelang je al steroiden topics leest, maar je moest eens weten hoeveel mensen er komen aanzetten een paar maanden voor de zomer die snel even wat spieren willen winnen zonder er eigenlijk niet al te veel voor te doen, een kuurtje lijkt dan makkelijk. Enige trainingsachtergrond hebben ze meestal niet of amper. Het is gewoonweg dom als je niet eens weet waar je mee bezig gaat en amper verstand van voeding en training hebt.
Je kunt dan beter een beetje bot reageren zodat het een beetje overkomt wat je zegt, het gaat tenslotte om de gezondheid van de gene die je advies geeft.
Ik kan ook gelijk een mega kuur neerknallen met alle gevolgen en bijwerkingen vandien.

Wel lache dat je pa zelf ook gekuurd heeft, scheelt een hoop uitleg en hij zal je beter begrijpen.

Ja ik begrijp jullie standpunt wel, ik hoop ook dat het niet een beachboy actie is, maar ik ga er maar gewoon van uit van niet en natuurlijk is het zo dat het gewoon dom is als je het zomaar doet en ze komen er vanzelf wel achter dat het dom was om zomaar te gaan beginnen ik lach me altijd rot 2 maanden na de zomervakantie, want dan is het aantal grote jongens op de sportschool altijd opeens een stuk minder :) hoe zou dat nou komen....??

pampam zei:
Ja ik begrijp jullie standpunt wel, ik hoop ook dat het niet een beachboy actie is, maar ik ga er maar gewoon van uit van niet en natuurlijk is het zo dat het gewoon dom is als je het zomaar doet en ze komen er vanzelf wel achter dat het dom was om zomaar te gaan beginnen ik lach me altijd rot 2 maanden na de zomervakantie, want dan is het aantal grote jongens op de sportschool altijd opeens een stuk minder :) hoe zou dat nou komen....??

Ik ben er wel blij mee hoor, kun je van de winter weer lekker je gang gaan in de gym zonder dat die stoere jongens je schema verpesten...

Terug
Naar boven