AndroidHealthClinic

sustanon -- testo enanthaat

lloyd

Cool Novice
Waardering
0
bro's

is het mogelijk om in bijvoorbeeld een kuur van 10 weken
de 1e 5 weken sustanon te zetten
en de andere 5 weken testo enanthaat te zetten
dit in combinatie met 10 weken boldenone ?

graag uw reacties :D

ze hebben beide andere esters, die anders hechten aan de receptoren, dus als je in week 5 begint met de enanthaat je pas na n week a tien dagen echt gaat merken dat ie inslaat!
zonde, doe of het een of het ander!!
mijn voorkeur gaat dan uit naar enanthaat!!!

dan kan je beter prop en enathate nemen.
dan zet je de eerste 4 weken prop + enathate, daarna alleen de enathate tot week 10

waarschijnlijk heeft hij zn spulletjes al thuis liggen, of niet bro?

G21 zei:
ze hebben beide andere esters, die anders hechten aan de receptoren, dus als je in week 5 begint met de enanthaat je pas na n week a tien dagen echt gaat merken dat ie inslaat!
zonde, doe of het een of het ander!!
mijn voorkeur gaat dan uit naar enanthaat!!!

O?

• Topic Starter Topic Starter
jah die gast heeft helaas ze spullen al thuis liggen bro !
beetje zonde
maar jah echt super k*t is het niet toch ?
anders adviseer ik em sus erbij te halen en die enanthaat te laten voor wat het is ofzo iets

dan beter die sus laten voor wat het is en de enant halen

• Topic Starter Topic Starter
of een kuurtje van 15 weken ?
1-5 sust boldenone
5 - 15 test enanthaat boldenone ?

15 weken is naar mijn idee veels te lang. hou het lekker op 10 na 5 a 6 wkn komen de meeste toch niet echt meer aan en dan heb je nog 4 a 5 weken om mooier te worden. die laatste 5 weken zijn volgensmij echt zonde van je geld maar dat is mijn mening. langer is niet gelijk beter he

graag reacties: Ik heb afgelopenzondag voor de 3ex 200mgdeca(jellowtops_organon oss) en 250mg sustanon gezet. ik doe dit 1 x per week voor 8 weken lang. ik heb er dus nog 5 van de 3 te gaan. ik heb er nu 3 en een halve week opzitten. Ik weet dat ik verder alles goed heb gedaan maar toch merk ik (haast) helemaal nix. ik baal er echt verschrikkelijk van aangezien de prijzen van het spul.

de deca slaat altijd wat later in week of 3 maar de sus had je toch al wel moeten merken

en je voeding en training en rust moet natuurlijk ook echt goed zijn. geef anders ff wat stats en hoeveelst kuur is dit?

Tommyboy zei:
graag reacties: Ik heb afgelopenzondag voor de 3ex 200mgdeca(jellowtops_organon oss) en 250mg sustanon gezet. ik doe dit 1 x per week voor 8 weken lang. ik heb er dus nog 5 van de 3 te gaan. ik heb er nu 3 en een halve week opzitten. Ik weet dat ik verder alles goed heb gedaan maar toch merk ik (haast) helemaal nix. ik baal er echt verschrikkelijk van aangezien de prijzen van het spul.

Logisch...

Ik kan er niet vaak genoeg op blijven hameren dat je sustanon MINIMAAL 2X PER WEEK moet zetten en het liefst 3x als je het echt top wilt doen.

En waarom zou je je geld uit willen geven aan de veel te dure yellowtops als GS veel goedkoper en net zo goed is?

Als je nog wat wilt merken van je kuur verhoog dan meteen je sustanon naar 2x per week dus 500mg totaal.
Hou die deca maar op 200mg want daar zal je toch niet veel van gaan merken als je die nu verhoogt.

Of t zijn fake susta's.. Ook niet geheel ondenkbaar :)

ik neem aan dat je sus op 250 mg ook wel merkt toch?

heb hier zelf nog geen ervaring mee maar denk dat het meer doet dan 250 mg testo enant of zie ik het nou verkeerd :rolleyes:

Wat je hebt gekocht zal wel een zooitje nix met nix wezen,na 3a4weken nog nix en dan maakt het echt niet uit of je nu 1of2 sussie's er in ramt in de week en deca ook nog erbij...
Of het is zwaar onder gedoseerd wat ook heel veel voorkomt.....

AAJ zei:
ik neem aan dat je sus op 250 mg ook wel merkt toch?

heb hier zelf nog geen ervaring mee maar denk dat het meer doet dan 250 mg testo enant of zie ik het nou verkeerd :rolleyes:

De één wel en de ander niet.

En wat Ariewillem al zegt;het is natuurlijk niet geheel ondenkbaar dat het fake of ondergedoseert is.

Als je maar 250mg per week wil doen moet je gewoon voor een lange ester kiezen en NIET voor sustanon.

Dus enanthate of cypionaat.

BEDANKT JONGENS hier heb ik tenminste wat aan. nee ik merk van de sus ook nix. Ik train nu nu 4 jaar waarvan 3 "hardcore" en met steeds betere voeding enz. in elk geval weet ik zeker dat ik daar heel erg ver mee ben. verder is het mijn eerste kuurtje. Ik weeg 74. ik ben met 63.5 begonnen. ik ben 1.795 lang. ik heb een foto dus kijk even . ik ben nu zoals op de foto (kwa formaat) alleen heb ik nu een beetje strepen op schouders en borst enz. 2 of 3 x week zal ik dan wel proberen mocht ik nog een kuur doen. en dan zal ik ook de deca van gs proberen te krijgen. ik heb nu gewoon alles los gekocht. ik kan dus alleen zien wat er op de stickertjes staat zoals de vermelding "Organon". Maar ik ben dus beter af met generic supplements?
die sustanon zit in van die bruine ampulletjes die je moet breken. zouden die ook makkelijk te faken zijn dan? alvast bedankt ..lees strax graag de reacties weer

Terug
Naar boven