MuscleMeat

sustanon -- testo enanthaat

ik was van mezelf zoon schriel ventje. ik ben best ene eindje gekomen. voeding zit goed en we trainen goed hardcore...altijd een uurtje knallen. ik had verwacht ik helemaal ondersteboven zou staan van die deca+test. ik was in eerste instantie ook deca only doen maar heb toen toch gekozen voor het echte werk . (d8 ik)

niet denken...
altijd ''zeker weten'' ;)

Testo zei:
Logisch...

Ik kan er niet vaak genoeg op blijven hameren dat je sustanon MINIMAAL 2X PER WEEK moet zetten en het liefst 3x als je het echt top wilt doen.

Waarom zou je sustanon 3 keer per week moeten zetten als je het echt top wilt doen?..Ik ben het met je eens dat je alle spullen zoveel mogelijk verspreid moet injecteren, maar sustanon gedraagt zich in de praktijk hetzelfde als een single ester zoals cypionate of enanthate bro

En nog een opmerking..deze jongen neemt 1 sust per week..dan zie ik weinig andere mogelijkheden dan hem ineens te zetten..

Testo zei:
Als je maar 250mg per week wil doen moet je gewoon voor een lange ester kiezen en NIET voor sustanon.

Zie mijn opmerking hierboven...

Grt. Rico

ik vind ook dat mensen op dit board sustanon teveel afkraken en zitten te zeiken over onstabiele bloedwaardes.

Sustanon doet zijn werk toch zeer goed moet ik zeggen bij 2x in de te injecteren.
door een single esther te kiezen heb je aan de eerste paar weken van je kuur niet veel. hierdoor stoppen velen een kortwerkende esther in de kuur bijv testprop.

Als de testprop is uitgewerkt en je gaat door met een single esther dan krijg je toch ook onstabiele bloedwaardes???

Dus ik snap de beredenering niet helemaal om voor een lange esther te gaan ipv sustanon.

Ik bedoel met "ik snap het niet helemaal" dat mensen sus tov single esther veel "slechter" vinden in gebruik.

dan frontload je het gewoon dan werkt het al na 1 week hoor je single esther

Suat zei:
ik vind ook dat mensen op dit board sustanon teveel afkraken en zitten te zeiken over onstabiele bloedwaardes.

Sustanon doet zijn werk toch zeer goed moet ik zeggen bij 2x in de te injecteren.
door een single esther te kiezen heb je aan de eerste paar weken van je kuur niet veel. hierdoor stoppen velen een kortwerkende esther in de kuur bijv testprop.

Als de testprop is uitgewerkt en je gaat door met een single esther dan krijg je toch ook onstabiele bloedwaardes???

Dus ik snap de beredenering niet helemaal om voor een lange esther te gaan ipv sustanon.

Ik bedoel met "ik snap het niet helemaal" dat mensen sus tov single esther veel "slechter" vinden in gebruik.

Dus als je op propionaat zou zitten zou je ook MAAR 2x per week kunnen zetten?

Volgens mij is het niet zo moeilijk te bedenken waarom sus vaker gezet zou moeten worden....

@Rico

Daarom zei ik ook dat ie beter enth zou kunnen nemen OMDAT hij dus maar 1x per week zet....
Of ga je mee met de rest en vind je 1 sus(250mg) 1x per week genoeg?

en sus 250 om de vijf dagen is dat wel goed dan? en dan voor 6 weken of is dit te kort?

Eens in de 5 dagen is al een stuk beter dan 1x p week.

Ik zou zelf voor 10 weken gaan maar 6-8 weken is ook een optie.

die tread over korte kuren heeft me aan het denken gezet en zit te denken aan een korte kuur.
week 1-6 250 sus elke 5 dagen
4-8 50 mg winstrol e/d
1-4 50mg proviron e/d
4-8 25 mg proviron e/d
nakuur met clomid,nolvadex

nog niks staat vast was gewoon ff aan het puzzelen met een kortere kuur maar wordt nu ook al weer 8 weken :D

Testo zei:
Dus als je op propionaat zou zitten zou je ook MAAR 2x per week kunnen zetten?

Volgens mij is het niet zo moeilijk te bedenken waarom sus vaker gezet zou moeten worden....

nee maat, prop moet je idd 3x in de week zetten. maar ik geloof dat jij vind dat je sus 3x moet zetten om het uiterste van de prop te halen. als dat zo is ben ik het niet met je eens want prop is maar 30mg vd 250mg sus. dus je moet ook aan de andere esthers denken die langer werken. in mijn omgeving zit echt iedereen aan de sus en iedereen neemt het ook 2x in de week en de resultaten zijn geweldig.

ik ben het wel met je eens dat als je 1x in de week iets pakt dat een single eshter een betere keuze zou zijn. maar wat ik in mijn eerdere post bedoelde is dat sus tov een single eshter test in het niet wordt gezien. het lijkt erop dat velen hier sus waardeloos vinden tov een single eshter.
En daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Ik zit zelf aan de sus om de 5 dgn en het gaat perfect. ik heb ook al geexperimenteerd met om de 4 dgn en ook dat ging perfect.

Ik zei dat 3x idd ideaal zou zijn maar 2x in de week werkt al perfect.

Het ging mij erom dat 1x sus in de week gewoon te weinig is en je dan niet het optimale uit je kuur haalt,kerel.

Voor de rest zijn we het wel eens met elkaar. ;)

hoe is de combi van sus met winstrol eigenlijk zijn er hier die er ervaring mee hebben?

zometeen of morgenvroeg nummer 4 maar begin ook te denken dat het niet goed zit. merk nix en ook geen kleinere balls (of komt dat later). we zullen wel zien.

aan je ballen hoef je het nog niet te merken maar na je 4e sus moet je volgens mij toch wel wat merken ik zit ook te denken aan sus maar neem wel een kickstart met dianabol en sluit af met winstrol

waarom twijfel je eigenlijk tussen "zometeen of morgen vroeg" je weet toch wel waneer je moet zetten.

als je op deze manier kuurt kan ik me voorstellen dat het niet echt wil lukken :mad:

je zou toch zeker wat in je broek moeten merken als je echte sus neemt. de eerste week loop je al zo geil als een hond. allez, ik toch. met enanthaat ook maar pas een week later.

AAJ zei:
aan je ballen hoef je het nog niet te merken maar na je 4e sus moet je volgens mij toch wel wat merken ik zit ook te denken aan sus maar neem wel een kickstart met dianabol en sluit af met winstrol

sus bevat zowel korte als lange esthers dus een kickstart is hier niet bij nodig.

dianabol hoor je ook niet om die reden te gebruiken. dbol is een vd beste spiermassa bouwers die er bestaan.

als je het gebruikt gebruik het dan om spiermassa aan te zetten en doe dit 6 weken.

ik heb nog nooit eerder sus genomen dus ging uit op de ervaringen die ik hier tegen kom.
wat vind je dan van de volgende kuur ,
week 1-6 250mg sus om de 5 dagen
1-3 30mg dianabol e/d
5-8 40mg winstrol e/d
1-3 50mg proviron e/d
4-8 25mg proviron e/d
vanaf week 9 nakuur met clomid, nolvadex en creatine.
mischien na de nakuur nog clenbuterol

skydirk zei:
je zou toch zeker wat in je broek moeten merken als je echte sus neemt. de eerste week loop je al zo geil als een hond. allez, ik toch. met enanthaat ook maar pas een week later.
Dit is niet bij iedereen zo, ik heb er niet veel last van, en toch weet ik zeker dat mijn sus echt is want ik heb ze laten testen

Suat zei:
dianabol hoor je ook niet om die reden te gebruiken. dbol is een vd beste spiermassa bouwers die er bestaan.

als je het gebruikt gebruik het dan om spiermassa aan te zetten en doe dit 6 weken.

je bedoelt dat dianabol een van de beste vocht opbouwers is!
dianabol aromatiseerd voor 50 tot 60 % naar oestrogeen, we kunnen dus niet echt spreken van een perfecte spieropbouwer!

Terug
Naar boven