MuscleMeat

Sustanon & Winstrol 8 weken

treybrewer

Cool Novice
Waardering
0
beste,

ik zou beginnen aan mijn kuur sustanon en winstrol,
hoe raden jullie mij dit aan om te nemen.
Mijn plan is 1 x sustanon/week en 3 x winstrol/week.
8 weken lang.
Wat is jullie gedacht hierover ?

MVG,
...

dat kan prima, is opzich niets mis mee.
wat is jouw gedachte over een nakuur en hoe ziet die er dan uit?

Nee dat kan niet prima. Sustanon zitten korte esters is dus moet je heel wat vaker dan 1 keer per week zetten. Beter pak je Test E en laat je de Sustanon staan. Zou hem trouwens ook op 500mg per week pakken. Heb ik zelf ook gedaan als eerste kuur en was er zeer tevreden over.
Winstrol zou ik daarbij ook elke dag zetten (neem tenminste aan dat je injects wilt pakken want tabs 3 keer per week zou wel heel stom zijn). Maar als ik het goed begrijp is dit je eerste kuur en ik kan je winstrol inject dan zeer zeker niet aanraden. Persoonlijk zou ik gewoon voor de tabs gaan...de injecties kunnen namelijk zeer pijnlijk zijn, en dat wil een beginnend kuurder nog niet meemaken.

Laatst bewerkt:
Nee dat kan niet prima. Sustanon zitten korte esters is dus moet je heel wat vaker dan 1 keer per week zetten. Beter pak je Test E en laat je de Sustanon staan. Zou hem trouwens ook op 500mg per week pakken. Heb ik zelf ook gedaan als eerste kuur en was er zeer tevreden over.
Winstrol zou ik daarbij ook elke dag zetten (neem tenminste aan dat je injects wilt pakken want tabs 3 keer per week zou wel heel stom zijn). Maar als ik het goed begrijp is dit je eerste kuur en ik kan je winstrol inject dan zeer zeker niet aanraden. Persoonlijk zou ik gewoon voor de tabs gaan...de injecties kunnen namelijk zeer pijnlijk zijn, en dat wil een beginnend kuurder nog niet meemaken.

oh god, ja dat hele kleine beetje prop maakt deze kuur ONMOGELIJK ;). er zitten meer langere esthers in dan korte, maar laten we ons vooral blind staren op een fractie van de werkzame substantie.

laten we gewoon nederlands met elkaar blijven praten hmkay?! het *kan* dus gewoon zoals ik al zei. dat het volgens sommigen niet optimaal is, is weer wat anders. so what else is new.

ik vind het persoonlijk gezever in de marge, zoals zo vaak hier.

dat was niet de bedoeling bodybeast!
ik geef alleen mn mening. zoals altijd. die mag afwijken van de DBB "norm", toch?

kan 1x pweek,fluctuatie is wat meer,ik persoonlijk zou idd test enanthaat nemen,of e5d prikken

Voor optimale bloedwaardes en dus ook optimaal resultaat zul je het toch echt meerdere keren per week moeten zetten. Dat het gezever is slaat weer nergens op, het is een feit. Als je maar 1 keer per week wilt prikken moet je gewoon een enanthate ester pakken.

Tja ik zou sust eod zetten :p als je niet zoveel wil prikken pak dan gewoon Enanth. Simpel toch

Voor optimale bloedwaardes en dus ook optimaal resultaat zul je het toch echt meerdere keren per week moeten zetten. Dat het gezever is slaat weer nergens op, het is een feit. Als je maar 1 keer per week wilt prikken moet je gewoon een enanthate ester pakken.

ik weet het gozer, ik had het immers zelf al gezegd... daarnaast zei ik niet dat het zever is, maar dat ik het gezever (in de marge) vind. dat zijn nu nuances, vandaar mijn opmerking over het nederlands blijven praten met elkaar.

even over die stabielere bloedwaarden, ik snap dat dit altijd het streven "moet"/kan zijn. maar kan jij mij aantonen wat het verschil in GAINS zal zijn tussen bv 1 susto in de week en 1 test-e in de week. of is het een compleet theoretische benadering? klinkt voor mij hetzelfde als het frontload verhaal, sneller stabielere waarden, maar vertaald zich dat naar MEER gains? lastig te stellen lijkt me. mijn persoonlijke ervaring zegt van niet, maar dat is er maar 1.

is het niet zo dat bij sust de piek waarde hoger ligt dan bij test-e? als dit het geval zou zijn valt daar ook weer wat voor te zeggen. is dezelfde gedachte als bij het gebruik van tabs (verdelen over de dag of in 1x nemen).

ik heb nu ff geen zin/tijd om het allemaal uit te tekenen/rekenen, maar bij eod sust gebruik gaan de lange esthers flink stapelen lijkt me.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

je kent me kerel...genuanceerd is my middle name

waren er maar meer zoals jij :D

en nu trek ik mn arm weer uit uw anus...

ik weet het gozer, ik had het immers zelf al gezegd... daarnaast zei ik niet dat het zever is, maar dat ik het gezever (in de marge) vind. dat zijn nu nuances, vandaar mijn opmerking over het nederlands blijven praten met elkaar.

even over die stabielere bloedwaarden, ik snap dat dit altijd het streven "moet"/kan zijn. maar kan jij mij aantonen wat het verschil in GAINS zal zijn tussen bv 1 susto in de week en 1 test-e in de week. of is het een compleet theoretische benadering? klinkt voor mij hetzelfde als het frontload verhaal, sneller stabielere waarden, maar vertaald zich dat naar MEER gains? lastig te stellen lijkt me. mijn persoonlijke ervaring zegt van niet, maar dat is er maar 1.

is het niet zo dat bij sust de piek waarde hoger ligt dan bij test-e? als dit het geval zou zijn valt daar ook weer wat voor te zeggen. is dezelfde gedachte als bij het gebruik van tabs (verdelen over de dag of in 1x nemen).

ik heb nu ff geen zin/tijd om het allemaal uit te tekenen/rekenen, maar bij eod sust gebruik gaan de lange esthers flink stapelen lijkt me.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

waren er maar meer zoals jij :D

en nu trek ik mn arm weer uit uw anus...

Ja man,je doet me zeer,je wrijft je vingers langs mijn aambei

Heeft Trey geen begeleiders meer die dit soort beslissingen voor hem nemen?
:P

iemand anders dan ???

Ik heb ook maar 1 x geïnjecteerd met sustanon per week.
(mijn kuurtje; 10 weken: maandag 400 mg deca; donderdag 500 mg sustanon..eerste 4 weken ook 50mg dianabol geslikt).
Zit in week 9 en ben van ongeveer 90kg lichaamsgewicht naar 100kg gegaan.
Wil dat zeggen dat moest ik de 500mg verdeeld hebben in 2 keer in de week (ma 250mg en do 250mg) er dan waarschijnlijk meer ingezeten had qua gains?

Ik heb ook maar 1 x geïnjecteerd met sustanon per week. Wil dat zeggen dat moest ik de 500mg verdeeld hebben in 2 keer in de week (ma 250mg en do 250mg) er dan waarschijnlijk meer ingezeten had qua gains?

dat is wel de algemene opvatting ja. stabielere bloedwaarden zullen iig leiden tot minder side-effects; daar geloof ik wel in. maar of dat zich vertaald naar ook betere gains lijkt mij persoonlijk vrij speculatief..

ik kan er ook compleet naast zitten, vandaar mijn vraagstelling. aangezien het nog niet storm loopt met antwoorden blijf ik zo mn twijfels houden :). ik probeer het wel op een ander board....

heb als 1e kuur ook sust 1x per week gehad. Zal zeker wat meer last hebben gehad van fluctuerende bloedwaardes, maar heb niks ernstigs gemerkt wat betreft bijwerkingen ed.
Of het uberhaupt veel uitmaakt kwa gains weet ik niet, zal wel wat verschil in zitten maar jij beslist tenslotte hoe je het aan wilt pakken.

1x per week prikken is goed te doen. Ik was in iedergeval dik tevreden.

grt

• Topic Starter Topic Starter
hey sorry voor de late reacties... dus ik mag sustanon opdrijven ?
en de winstrol is ook in spuitvorm hoor heb er niet zoveel last van...
mvg

Terug
Naar boven