ik weet het gozer, ik had het immers zelf al gezegd... daarnaast zei ik niet dat het zever is, maar dat ik het gezever (in de marge) vind. dat zijn nu nuances, vandaar mijn opmerking over het nederlands blijven praten met elkaar.
even over die stabielere bloedwaarden, ik snap dat dit altijd het streven "moet"/kan zijn. maar kan jij mij aantonen wat het verschil in GAINS zal zijn tussen bv 1 susto in de week en 1 test-e in de week. of is het een compleet theoretische benadering? klinkt voor mij hetzelfde als het frontload verhaal, sneller stabielere waarden, maar vertaald zich dat naar MEER gains? lastig te stellen lijkt me. mijn persoonlijke ervaring zegt van niet, maar dat is er maar 1.
is het niet zo dat bij sust de piek waarde hoger ligt dan bij test-e? als dit het geval zou zijn valt daar ook weer wat voor te zeggen. is dezelfde gedachte als bij het gebruik van tabs (verdelen over de dag of in 1x nemen).
ik heb nu ff geen zin/tijd om het allemaal uit te tekenen/rekenen, maar bij eod sust gebruik gaan de lange esthers flink stapelen lijkt me.
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------
waren er maar meer zoals jij
en nu trek ik mn arm weer uit uw anus...