Fitness Seller

Sustanon & Winstrol 8 weken

Nee dat kan niet prima. Sustanon zitten korte esters is dus moet je heel wat vaker dan 1 keer per week zetten. Beter pak je Test E en laat je de Sustanon staan. Zou hem trouwens ook op 500mg per week pakken. Heb ik zelf ook gedaan als eerste kuur en was er zeer tevreden over.
Winstrol zou ik daarbij ook elke dag zetten (neem tenminste aan dat je injects wilt pakken want tabs 3 keer per week zou wel heel stom zijn). Maar als ik het goed begrijp is dit je eerste kuur en ik kan je winstrol inject dan zeer zeker niet aanraden. Persoonlijk zou ik gewoon voor de tabs gaan...de injecties kunnen namelijk zeer pijnlijk zijn, en dat wil een beginnend kuurder nog niet meemaken.

waarom test e in plaats van sustanon?

waarom test e in plaats van sustanon?

Ik neem aan dat je kan lezen toch? Als hij maar 1x per week wilt zetten beter gewoon Test E pakken, is altijd beter voor je bloedwaarden wat de kans op bijwerkingen iets kleiner maakt. Of het voor de gains op het einde veel uitmaakt? Geen idee...maar een feit is dat je je bloedwaarden zo stabiel mogelijk moet houden om bijwerkingen zoveel mogelijk te voorkomen.

Er zijn wel mensen die Sust elke 10dagen zetten.

Er zijn ook mensen die Winstrol 1x per week zetten...

Ik denk dat in het geval van sust je gains laat liggen als je maar 1x per week prikt.. Zal minimaal zijn, maar na 4 dagen is de prop eruit, laat je toch 3 dagen liggen dat je een hoger level had kunnen hebben..

Ook als je het niet met mee eens bent: als 1x MEER prikken "misschien" meehelpt aan een betere gezondheid door stabielere bloedwaarden dan neem ik aan dat je dat er wel voor over hebt toch?

Ik denk dat in het geval van sust je gains laat liggen als je maar 1x per week prikt.. Zal minimaal zijn, maar na 4 dagen is de prop eruit, laat je toch 3 dagen liggen dat je een hoger level had kunnen hebben..

Ook als je het niet met mee eens bent: als 1x MEER prikken "misschien" meehelpt aan een betere gezondheid door stabielere bloedwaarden dan neem ik aan dat je dat er wel voor over hebt toch?

als je sustanon zo vaak zet stapelen de langere esthers zich dan niet op? wat uiteindelijk alles behalve stabilileit biedt

als je sustanon zo vaak zet stapelen de langere esthers zich dan niet op? wat uiteindelijk alles behalve stabilileit biedt

Ze stapelen allemaal op en op een gegeven moment krijg je stabiele bloedwaardes.
Test prop heeft een halfwaarde van 4 dagen en we zetten ze ook om de dag -> opstapeling.

Ze stapelen allemaal op en op een gegeven moment krijg je stabiele bloedwaardes.
Test prop heeft een halfwaarde van 4 dagen en we zetten ze ook om de dag -> opstapeling.

ik bedoel dat door zo vaak te zetten je na een week prikken als bijgevolg krijgt dat de verse test prop tegelijk vrijkomt met de tragere phenylpropionate gevolgd door isocaproate en uiteindelijk decanoate, als je om de 2 dagen blijft zetten dan lopen ze op een gegeven moment allemaal door elkaar heen, dan is de hoeveelheid test wel stabiel inderdaad maar de hoeveelheden zijn dan gigantisch
dit las ik overigens ook van de week op die "andere" site, hun oordeel was dat zoveel mensen door dit effect zo goed op sustanon gaan, ze denken 750mg te gebruiken maar in werkelijkheid lopen ze op 2+ gram :P

Pfffffff....prima antwoord van Rob S(by the way..met je afgekorte nieuwe naam is het net of je crimineel bent hehehe) in het begin van het topic, daarna gaan er een aantal hun eigen theorietjes er op los laten en verdedigen...Misschien gewoon simpel houden? Is algemeen bekend dat je sust 2x pw zet, en test enth 1x..
Waarom opnieuw het wiel proberen uit te vinden, om beleerd over te komen ofzo?

Pfffffff....prima antwoord van Rob S(by the way..met je afgekorte nieuwe naam is het net of je crimineel bent hehehe) in het begin van het topic, daarna gaan er een aantal hun eigen theorietjes er op los laten en verdedigen...Misschien gewoon simpel houden? Is algemeen bekend dat je sust 2x pw zet, en test enth 1x..

Tegenwoordig zijn er betere wielen als vroeger, en verschillende modellen ;)

Smeer hem jij...jij...jij...heey..smeer hem snappieum Rene? hehehehe

overgens 1x e5d sust is prima

jajajaja je behoort nu tot de jongens....smeren is ubergay

(mijn kuurtje; 10 weken: maandag 400 mg deca; donderdag 500 mg sustanon..eerste 4 weken ook 50mg dianabol geslikt)

de logica is hier echt HEEL VER WEG :rolleyes:???:rolleyes: maargoed, waarom nam je maandag niet 200deca+ 250sust en donderdag weer eenherhaling hiervan?

nu had je netzogoed 1x4ML kunnen zetten!

Ik denk dat in het geval van sust je gains laat liggen als je maar 1x per week prikt.. na 4 dagen is de prop eruit, laat je toch 3 dagen liggen dat je een hoger level had kunnen hebben..

ja maar je hebt weer 4 dagen wat meer gehad.. einde van de rit geen verschil

Terug
Naar boven