AndroidHealthClinic

Sustanon

Divk

Novice
Waardering
0
Hey had een vraagje over Sustanon.

Veel mensen injecteren het meerdere malen per week, ik namelijk ook 2x per week 250 Mg.
Nou vroeg ik me dus af, als je je Sustanon gewoon 1 x per week zet , dus 500 Mg op een donderdag bijvoorbeeld, heeft dat dan effect op je gains of misschien op wat andere dingen, wordt het dan minder misschien vanwege de niet gespreide afgifte van de 4 esters.

Alvast bedankt
Danny

Divk zei:
Hey had een vraagje over Sustanon.

Veel mensen injecteren het meerdere malen per week, ik namelijk ook 2x per week 250 Mg.
Nou vroeg ik me dus af, als je je Sustanon gewoon 1 x per week zet , dus 500 Mg op een donderdag bijvoorbeeld, heeft dat dan effect op je gains of misschien op wat andere dingen, wordt het dan minder misschien vanwege de niet gespreide afgifte van de 4 esters.

Alvast bedankt
Danny

van de 4 esters zijn er 3 korter als enanthate, waarvan er 2 zeker 2/3 keer per week geinjecteerd moeten worden, als je 1x injecteerd dan verspil je een groot aantal mg(zeker 90mg) en krijg je erg schommelende bloedwaardes en werkt het veel later omdat je niks aan de korte esters hebt

sustanon bevat voor een deel testosteron propionate, deze is maar 1 tot 2 dagen werkzaam vandaar dat bij gebruik van meer dan 1 ml dit verdeeld wordt over de week.

Terug
Naar boven