MuscleMeat

sustanon

hera

Cool Novice
Waardering
0
een kuurtje met enkel sustanon 250 goed of toch best iets anders bij zetten?
en welke dosis is aan te raden?

eerste kuur btw

grtz...

Vindt je stats niet goed om te kuren, je kan naturel iig veel meer eruit halen. Maargoed...In de regel wordt er 500 mg test E als eerste kuur geadviseerd.. 250 mg geeft misschien niet het resultaat waar je op hoopt. ik zou er voor een eerste kuur alleen bij Test laten om te kijken hoe je er op reageerd en op 500mg ga je al goed genoeg. Vergeet geen nakuur...2 weken na de laatste inject voor 4 weken nolvadex 20 mg pd... Succes..

Hetzelfde geldt voor Sust...dacht dat je vraag over Test E ging...

• Topic Starter Topic Starter
Hetzelfde geldt voor Sust...dacht dat je vraag over Test E ging...

dus dat zijn 2 ampules per week?
en best sprijden of in 1 keer ?
btw als je zelf injecteert best in het been of in de bil, iedereen zegt iets anders ik dacht best de bil maar iemand zij me je kan best in je been injecteren???

Gewoon in 1 keer...tuurlijk kan je spreiden...maar alleen als prikken een hobby is..
Best (niet het makkelijkst) is bil, omdat de kans dat je een zenuw raakt klein is, in je been is die kans groter..

als je toCH sust wil zetten dan wel 2 keer in de week minimaal

Laatst bewerkt door een moderator:
minimal e5 days.
Groot gedelte van de blend bestaat uit prop esters,1 korte en 1 iets langere,voor de rest is het lang.
Na paar dagen heb je alleen nog 100+ van je lange esters over.2x pw is minimum

minimal e5 days.
Groot gedelte van de blend bestaat uit prop esters,1 korte en 1 iets langere,voor de rest is het lang.
Na paar dagen heb je alleen nog 100+ van je lange esters over.2x pw is minimum

Sust wordt toch ook vaak 1x pw gespoten, dacht ik... Ok liefst e5 dagen maar dat geld eigenlijk ook voor Test E...
Correct me if i'm wrong...:D

500mg per week in 1 injectie 6 tot 8weken(vind 6 zelf genoeg)

wrong sust zet je ivm de belnd minimaal e5d,met test Enanthaat gebruik je een lange ester,die 1x per week toelaat

Terug
Naar boven