Fitness Seller

Sustanon

amice,

Geloof me. een excel is geduldig. tmax bij sust ligt namelijk veel eerder dan grafiek aangeeft. lees de bijsluiter eens ;)

Hoeveel 'bro's' hier hebben weleens verschillende esters geinjecteerd en verschillende momenten bloed onderzoek laten doen...ik denk weinig.
wat er van zij...veel injecteren is de shit. in dat opzicht vinden we elkaar!

amice,

Geloof me. een excel is geduldig. tmax bij sust ligt namelijk veel eerder dan grafiek aangeeft. lees de bijsluiter eens ;)

Hoeveel 'bro's' hier hebben weleens verschillende esters geinjecteerd en verschillende momenten bloed onderzoek laten doen...ik denk weinig.
wat er van zij...veel injecteren is de shit. in dat opzicht vinden we elkaar!
Excel geeft de release van testosteron per dag. Daaruit kun je niet aflezen wanneer Tmax is, omdat je dan per uur zou moeten kijken en niet naar de release, maar naar de daadwerkelijke bloedwaardes. Dat verandert niets aan het feit dat je op dag 1 meer dan 4x zoveel afgifte van testosteron hebt i.v.m. dag 7, wat zorgt voor zeer onstabiele bloedwaardes.

Die piek is er steeds voor om je dalende test gelijk weer op te krikken als je sust als trt gebruikt. Onzin dus om iedere week een piek te creëren.

2 keer in de week maandag donderdag bijvoorbeeld

Terug
Naar boven