Fitness Seller

Switchinggg advies please

roidmuncher666

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Ik zit momenteel in de bulk kuur .. 8e week test 750mg.. Nu wil ik ipv 12 wekennbulken.. Deze kuur door gaan doen tot en met 16 weken.. Maar dan wil ik vanaf aankomende week switchen naar test e 250mg en tren e 400mg .. Om de laatste 8 weken te cutten. Ik begon op 89kg en zit momenteel op 101kg.. Clean bulk.. Dus weinig vet/vocht aangekomen... Kan dit ?

Je bent 12 kilo aangekomen zonder vet en vocht, smells like bullshit.

Kan ja, verwacht maar vast dat je alles weer kwijt raakt.

zou ik niet doen je gaat te veel nieuwe massa inleveren op die manier, ik zou nog een paar weken verder clean bulken op test 750mg ofwel stoppen en je nieuwe massa een tijd proberen vast te houden en daarna cutten. tenzij ze perse met AAS wilt cutten kun je er ook een bridge van 4 weken tussen steken is ook een mogelijkheid natuurlijk.

Je kan switchen zoals je voorstelt, dan zal je in ieder geval wat vocht kwijt raken (ja je houdt veel vocht vast ook al denk je van niet, geloof me maar) en wat droger komen te staan, maar ga niet minderen in kcals.

Kan zeker als je je carbintake switcht zal je zeker wel wat % verliezen

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 11:31 ----------

zou ik niet doen je gaat te veel nieuwe massa inleveren op die manier, ik zou nog een paar weken verder clean bulken op test 750mg ofwel stoppen en je nieuwe massa een tijd proberen vast te houden en daarna cutten. tenzij ze perse met AAS wilt cutten kun je er ook een bridge van 4 weken tussen steken is ook een mogelijkheid natuurlijk.

O ja? Zijn switch is veruit androgener dus lijkt mij niet...

Hallo,
Ik zit momenteel in de bulk kuur .. 8e week test 750mg.. Nu wil ik ipv 12 wekennbulken.. Deze kuur door gaan doen tot en met 16 weken.. Maar dan wil ik vanaf aankomende week switchen naar test e 250mg en tren e 400mg .. Om de laatste 8 weken te cutten. Ik begon op 89kg en zit momenteel op 101kg.. Clean bulk.. Dus weinig vet/vocht aangekomen... Kan dit ?

Je kunt goed switchen zoals je aangeeft, ik zou niet te veel naar cut kijken maar Lean verder bulken. evt. je Kcals iets verlagen.

Terug
Naar boven