AndroidHealthClinic

Swole N ???

Swole on steroids, hier ben ik opgehouden met lezen..

• Topic Starter Topic Starter
nog steeds geeen ervaringen mee iemand ???

allemaal naaierij als je het mij vraagt

ik heb wel swole v2 gebruikt

niet echt veel resultaat van gehad

Rebel_x zei:
allemaal naaierij als je het mij vraagt

nu niet veralgemenen é. Direct afbreken zonder eens te proberen...

Op de amerikaanse boards zijn ze hier echt wel over te spreken. Is super hoog van dosering waardoor volgens mij 1 dosis per dag voldoende is ipv 2. Dan kom je met 1 pot 2 maanden toe en valt het heel goed mee van prijs.
Op 1 dosis zit oa 7g creatine en 3g arginine

gymnasia zei:
nu niet veralgemenen é. Direct afbreken zonder eens te proberen...

Op de amerikaanse boards zijn ze hier echt wel over te spreken. Is super hoog van dosering waardoor volgens mij 1 dosis per dag voldoende is ipv 2. Dan kom je met 1 pot 2 maanden toe en valt het heel goed mee van prijs.
Op 1 dosis zit oa 7g creatine en 3g arginine
jah klinkt allemaal mooi maar wil wel ervaringen weten kan me niet voortsellen dat er niemand is die het geprobeerd heeft

kijk eens op het forum van bodybuilding.com. daar staan er genoeg reviews.
In de winkel waar ik ga staat het er nog maar 2 weken ofzo dus denk niet dat er hier al veel "gebruikers" rond lopen.

gymnasia zei:
kijk eens op het forum van bodybuilding.com. daar staan er genoeg reviews.
In de winkel waar ik ga staat het er nog maar 2 weken ofzo dus denk niet dat er hier al veel "gebruikers" rond lopen.
Nog geen review gezien van Swole N , of ik moet eroverheen kijken ,anders had ik deze topic niet gemaakt,
heb je anders linkje voor me ???

geen ervaring mee...... ken wel swole v2

ik heb swole N week terug gekocht 48 euries
lekker spul..
of het goed helpt ..vast niet.. maar wel een beetje.

Ik train d'r lekker op! Pak 't gewoon 's morgens en 30 minuten voor m'n workout. Lekkere pomp, net dat beetje meer om toch die 2 -3 reps d'r uit te knallen waar ik vroeger op faalden. Daarnaast geeft 't me toch een bepaalde rush en heb ik echt zin om de gewichten.. TE SLOPEN!!:p Ik combineer 't nu met Testo-sting.. maar deze gebruik ik nog te kort om daar echt iets van te merken.. ik schrijf m'n resultaat dus ook toe op de Swole N

@ mishima waar heb jij die swole n gekocht voor 48 euro
in winkels zie ik ze alleen maar voor staan voor ongeveer 75

mishima zei:
ik heb swole N week terug gekocht 48 euries
lekker spul..
of het goed helpt ..vast niet.. maar wel een beetje.
48 eur , ben ik ook wel benieuwd naar das een stuk goedkoper

Ik weet 1 ding wel en dat is een combi van tribosten en cellmas. Het zijn niet de goedkoopste maar werken wel, heb ze zelf gedurende 3 maanden genomen en ben redelijk gegroeid en in kracht ook

Ik gebruik nu ook Swolen. Als je toch iets extra's wil en natuurlijk dan zou ik voor deze gaan. Heb Xpand, Cellmass, TransX ook gebruikt maar Swole V2 was toch het beste bevallen. Nu heb je met Swolen ook nog eens extra Nitrous erbij plus een koolhydraat mix. Toen ik voor het eerst Nitrous gebruikte in combinatie met Swole V2 had ik een superpomp en veel extra energie. Door de Nitrous verwijden je bloedvaten. Ik zelf zat met cardio ineens zo'n 10 slagen per minuut lager met mijn hartslag. Dat viel me echt op en schrijf ik toe aan de Nitrous. De 2e keer dat ik een pot Nitrous en Swole V2 gebruikte was het effect wel een stuk minder. Zelf gebruik ik het nu ook maar dan een dubbele dosis, dus 2x2 maatscheppen per dag samen met nog wat testo, dianabol en igf. En het smaakt inderdaad lekker. In Zwolle bij bodyenfitshop in de winkel zelf ik geloof 49,90. Op internet staat het waarschijnlijk ietsje duurder.

mammoth zei:
@ mishima waar heb jij die swole n gekocht voor 48 euro
in winkels zie ik ze alleen maar voor staan voor ongeveer 75

op de site van body en fit shop staat altijd duur ...
maar in zwolle dus in de zaak zelf kost hij 48 euro !!
haha ken het adres al heel lang scheelt vaak zo'n 30 a 40 %

JAXX zei:
Kan het onderhand niet meer bijhouden zag nu ook alweer SWOLE N is weer met alle inhoud van Swole 3 maar dan met een dosering Nitrous en bevat spieropbouw stimulerende koolhydraten :o ,
zag het hier nog best prijzig ook vond ik, al iemand ervaring ermee ??
Voor die 74 euro zou ik een paar potten CEE kopen, daarvan weet je tenminste zeker dat het werkt en goed ook.

Terug
Naar boven