Fitness Seller

Swole v2. & Caffeine

nasty^PhysIc

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Als je bv. Cola heb gedronken, en je neemt een half uur later Swole v2. gaat dat dan wel goed? Is het schadelijk of werkt het dan nie meer..?

• Topic Starter Topic Starter
verslaafd aan cola dude! dink 3 L per dag

cola... jochie... waar ben je mee bezig ??

Zou inderdaad maar eerst wat aan die verslaving doen, zoveel geraffineerde suiker is vergif voor je lichaam om nog maar niet te spreken over de hoeveelheden cafeine die je binnenkrijgt.

Swole zal trouwens wel werken in die combo, maar werkt nog beter als je je lichaam een beetje schoon houd.

En als je dan toch wat cola wil drinken, neem dan cola light.

3 liter cola :eek: overschot aan calorieen en rotte tanden op den duur.

Als je dan ook nog es 3 liter water per dag moet drinken, ben je aardig lang bezig met drinken :eek:
Of neem je Cola ipv water :p

Ik ken ook iemand die zo'n colaverslaving had. Dronk per dag ook ongeveer 3 van die flessen weg. Na een tijdje kreeg hij pijn in z'n maag en is hij maar even langs de dokter gegaan. Bleek dus dat er een aantal gaten in z'n maag zaten. Jaja goed spul die cola... waarom denk je dat ze het ook gebruiken om te ontroesten.

Ik dink ook altijd light. zit maar 1 kcal in een glas

Ik zou toch sterk minderen als ik jou was.. te veel cafeïne en het is niet echt bevorderend voor je maag.

doe dit al 6 jaar ofzo

Oh ik wel hoor, het liefst 4 L met gebit is niks mis, heb zelf nog nooit een gaatje gehad!

Het feit dat je er nu nergens last van hebt zegt niets.
Waarom zou je zoveel cola drinken, dat is nergens goed voor. Probeer het af te bouwen of drink gewoon alleen water vanaf nu. Caffein ontrekt vocht uit je lichaam dus je zult sowieso VEEL water moeten drinken om vochtverlies door caffeine te compenseren.

Er is niets mis met af en toe zondigen, maar 3/4 liter cola per dag is gewoon dom.

Omdat je nu nog nergens last van hebt, betekend lang niet dat je het zomaar zonder kleer(of maag)scheuren vanaf komt, het is gewoon niet goed voor je.
Hetzelfde met roken, 'Oh, ik rook al 10 jaar, nergens last van', nee nog eens 10 jaar en je sterft aan longkanker(ok ik weet het beetje overdreven, maar het gaat om het idee)

ja, ik ben mij er 1! Heb eingelijk nog geen antwoord op mijn vraag gehad :)

nasty^PhysIc zei:
ja, ik ben mij er 1! Heb eingelijk nog geen antwoord op mijn vraag gehad :)

Reinier heeft je wel degelijk een antwoord geven. Klein beetje caffeine maakt niet uit. Maar ik denk niet dat er een serieuze sporter is die creatine gebruikt en er ook nog eens liters cola bij drinkt, dus ik denk niet dat er iemand is die daar ervaring mee heeft. Het is om meerdere redenen aan te raden het gebruik te minderen.

Terug
Naar boven