Fitness Seller

swole v3

skatejunk

Novice
Waardering
0
Ik wil swole v3 kopen en vond op www.fitnessnet.nl een aanbieding:
2 potten voor 85 euro, en aangezien ze bijna overal 54,90 per stuk zijn lijkt me dit wel wat. Nu is mijn vraag: hebben jullie ervaring met die site en zijn ze een beetje betrouwbaar? ???

ja, heb ervaring met de site en ben erg tevreden over hun klantenbenadering en leveringen. Als je veel besteld krijg je ook iets dat muslecubes heet en hoe meer je er hebt des te meer voordeel krijg je als je bij fitnessnet besteld.

ps. Niet die whey eiwitten bestellen van high quality want die zijn niet te zuipen... ;)

Ik heb het nog niet geprobeerd, wel net binnen gekregen waar ik werk, ziet er erg goed uit. Groot distributeur Prometeus promoot het ook wel aardig (uiteraard, die willen natuurlijk verkopen!:P) maar Syntrax levert altijd erg goeie kwali vind ik... (kijk maar naar hun wei isolaat...)

Ik bne wel benieuwd naar de ervaringe met swole 3 van deel 2 al beter dan de gemiddelde creatine! Post ff je ervaringen.......

''Hij is er; de nieuwe Swole V.3. Maar liefst 2x zo sterk dan de ‘oude' Swole V.2! Syntrax besloot dat de formule van Swole V.2 nog sterker zou kunnen. Dat is ze ook geslaagd.''

Lijkt wel Dreft. Vernieuwde formule, nu een nog schonere vaat. Dus dan was de vaat bij de oude Dreft niet zo schoon klaarblijkelijk? Als iets ineens 2 x zo sterk is geworden, vraag ik me altijd af: dan was de vorige uitvoering niet zo veel soeps dus! Is de huidige dat dan wel? Vind het trouwens nogal veel geld voor iets wat toch vooral creatine is.

nou , k heb toch aardige goede ervaringen met swole v3 .

meer kracht , spiermassa en uithoudingsvermogen alles wat t dus belooft doet t ook , de recensies zijn ook zeer posifief.

En wbt de site t ziet er toch allemaal wel betrouwbaar uit.

Das idd een nette prijs. 3 potte voor 120 euro's, niet verkeerd.

Terug
Naar boven