MuscleMeat

synthol

Ach er zijn zoveel pro's die die shit gebruiken. Ik ben r geen voorstander van, maar als je het goed aan pakt kun je r zeker voordeel aan hebben.

Bende! Zeg maar de heroine van de AS. Niet mee experimenteren.

dylan01 zei:
Hoi,kan iemand zeggen hoe synthol te gebruiken?
Hoeveel keer per week spuiten,het volume dat mag gebruikt worden en hoelang,alsook welke spuit er voor moet genomen worden.
Mag dat ook gebruikt worden tijdens een kuur?
Alvast bedankt :D

Dylan,

De belachelijke foto,s die je in deze trhead ziet zijn dus de extremen over het MISBRUIK van synthol!!!
er zijn legio atleten die met KLEINE hoeveelheden synthol hun zwakke spiergroepen iets beter te voorschijn willen laten komen en hiermee doel ik dus eigenlijk op de wedstrijdbodybuilders.
De dosis wordt laag begonnen met wekelijks 2ml om te starten en daarna wordt het geleijdelijk op gevoerd naar bijv 10ml per biceps.
men injecteerdt de biceps op diverse plekken zodat je geen vervormingen/misvormingen krijgt en de biceps in deze toch nog een natuurlijke vorm blijft behouden.
nadeel met synthol is dat je niet zwaar meer kunt trainen omdat er ongekendt veel spanning op bijv je biceps staat omdat al die olie ingekapseldt zit in je spierweefsel.
als BB,rs eenmaal een punt bereikt hebben met een evt achterliggende spiergroep daar nemen ze maandelijks nog een injectie synthol om het als onderhoudt te doen.
zelf ben ik er niet echt een voorstander van, maar kan me heel goed voor stellen dat iemand die op hoog niveau wedstrijden doet en steeds afgerekendt wordt op een achterliggende spiergroep deze een beetje beter voor de dag wil laten komen door er wat synthol voor een tijd in te spuiten.
het injecteren van synthol is niks voor beginners je moet wel degelijk kennis van zaken hebben voor je jezelf of anderen hiermee gaat injecteren.
synthol is trouwens een erg duur goedje!!!

nou hopelijk heb je aan deze info iets.

mzlll

Terug
Naar boven