XXL Nutrition

System of a Down

Wellicht niet echt een typisch SoaD nummer, maar "lonely day" is het mooiste nummer dat ik de laatste maand heb leren kennen.

Toxicity vind ik ook wel goed

SOAD is wel lekker muziek ja, vroeger een tijdje naar geluisterd.

Serj Tankian heb ik gezien op Pinkpop, vond ik niet zo veel ...

Heb alle cd's. Luister er nu niet meer zoveel naar.

Zo af en toe zet ik weer een cd van hun op, heerlijk! :hedbang:

Toxicity, Question, Soldier Side (heeft ook gewoon iets)

Chop sue ftw.

Syndroom Of A Down

zo'n mooie stem, en dan staat hij de helft van de tijd te schreeuwen.. :(

Hij zou moeten rustige muziek maken, dat zou veel mooier uitkomen.
Maar sommige van hun nummers kan ik wel smaken, dat van de topicstarter, toxicity, chop suey, ... :)

Zalige muziek.. vooral toxicity

niet echt mijn sT maarja kan dit ook wel waarderen.

System of a down is zeker ook goed, alleen hun laatste en eerste album vond ik minder, toxicity vond ik het beste album..

eerste album lijkt me zo prettig om een keer hard op te trainen.. helaas nog steeds niet van gekomen

heb alle albums wel grijs gedraaid eigenlijk... heerlijk. maar solo werk van serj tankian vind ik niet super boeiend..

Heyhey,

SOAD is van tijd tot tijd zeer lekker inderdaad! Maar ookal doe je nog zo je best, je komt er altijd weer hyper uit met een hartslag die minstens 2x zo hoog is als wanneer je begon met luisteren!
Net iets te spastisch voor mij om regelmatig naar te luisteren. Prachtalternatief daarvoor is: Peter Pan Speedrock! Ik vermoed dat de rockliefhebbers op dit forum dat heel erg zullen kunnen waarderen!

Anyway, dit is mijn eerste post. Dat doe ik vast niet goed, maar tof als jullie zijn is dat vast geen wereldzonde right? Kwam hier al eens vaker kijken, maar ben er nu weer, toch eindelijk ook maar geregistreerd. ;) Moet wel weer even de topic her-vinden waar je je doelen stelt enzo, dat wil men tenminste altijd heel graag weten!

Byebye :)

peter pan speedrock, ga je daarvan vliegen?

SOAD :hedbang:

Haha PPS, daar zit niks sprookjesachtigs bij! Echt heerlijk live, al vele malen gezien.
Niet hun mooiste of ruigste nummer, maar wel de enige fatsoenlijke video met (belangrijkst) redelijk fatsoenlijk geluid, hier:

http://www.youtube.com/watch?v=nVekpp2adKE
</EMBED>

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven