XXL Nutrition

Sziget 2011

heb je daar al kaartjes voor dan? of wacht je daar juist op? die zijn al een poosje uitverkocht namelijk (ik heb ze gelukkig wel)

Iedere dag op sziget is nog een dj spot open, die moeten ze nog invullen en ik ben nog in de race om een van die spots te krijgen, dat betekend ook dat ik viptickets voor het festival krijg.

Ik acht de kans zelf maar erg klein, maar zolang er geen nieuws is, is het ook geen slecht nieuws. Zou in ieder geval voor 2 augustus bekend worden gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
lolzorz, ben jij DJ? wat is je artiesten naam dan? dan zwaai ik naar je als je et eventueel haalt... dan roep ik: DBB DBB DB B B B B B B B B BD BBB

Helaas, ze hebben voor iemand anders gekozen, wel bemoedigend dat ik bij de laatste selectie zat.

Net vliegtickets naar spanje geboekt, waar ik dan wel weer 2 avonden en 2 middagen kan gaan draaien :)

• Like
Waarderingen: kane
good luck dan

Helaas, ze hebben voor iemand anders gekozen, wel bemoedigend dat ik bij de laatste selectie zat.

Net vliegtickets naar spanje geboekt, waar ik dan wel weer 2 avonden en 2 middagen kan gaan draaien :)

GVD

Gisteravond een weekend praag geboekt, krijg ik vandaag mail dat ik wegens een afzegging 3 uur kon draaien op Sziget.

Ben het denken om vanuit praag even op en neer te rijden :x

sziget staat op mijn lijst things to do

sziget was fokkin' hardt.... ondanks dat het een behoorlijk slecht geregeld zooitje was en dan vooral wat betreft het personeel.

beste optredens:
1. Ben L'oncle Soul
2. Prince
3. Triggerfinger
4. Manic Street Preachers
5. Prodigy
6. Gary Moore Sessions
7. Dizzee Rascal
8. Baskerville
9. DeWolff
10. Hurts

voor de rest nog veel andere toffe shit gezien: flogging molly, jeugd van tegenwoordig, selah sue, overflow en weet ik veel wat nog meer.

ook veel echt slechte shit: la roux, kate nash, interpol, xiu xiu etc...

Terug
Naar boven