MuscleMeat

t*ring bezuinigingen

enkele premies worden opgenoemd in het filmpje. Eerste woorden van het filmpje: "gewone agenten..."

http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/video/detail/1180384/Premiesysteem-politie-deugt-niet.dhtml

Misschien heb je het woord "sommige" gemist, maar weekend- en nachttoeslag is niet zo vreemd, ook de gevaren toeslag i.v.m. Brussel. De toeslag voor in het buitenland en de tweetaligheid snap ik echter niet, in ieder geval zie ik daar geen logica in.

Misschien heb je het woord "sommige" gemist, maar weekend- en nachttoeslag is niet zo vreemd, ook de gevaren toeslag i.v.m. Brussel. De toeslag voor in het buitenland en de tweetaligheid snap ik echter niet, in ieder geval zie ik daar geen logica in.

Ik wil maar zeggen dat de mogelijkheden er zijn eens je geslaagd bent voor de testen en mag beginnen. Ook werken bij de brandweer zou een goedbetaalde job zijn. Het is beter dan niks doen tussendoor en het is relevante werkervaring voor op je CV.

Wat een rotstreek. Ik vind het uiterst merkwaardig dat je een hele procedure doorloopt en dan alsnog te horen krijgt dat het feest niet doorgaat (zonder dat dat iets met een negatieve selectie te maken heeft).
Ik weet het, de beste stuurlui staan aan wal. Maar dit is weer typisch zo'n voorbeeld van op hoog niveau wordt een beslissing genomen zonder er bij stil te staan dat het wel om mensen gaat.

lekker voor je, op 17 jarige leeftijd hoor je in een schoolbank te zitten

• Topic Starter Topic Starter
lekker voor je, op 17 jarige leeftijd hoor je in een schoolbank te zitten

Hoe delete ik iemand zijn karma?

ps. zit momenteel op uni, maar kan niet zeggen dat ik erg vrolijk word van die ongemotiveerde colege ballen die elke avond hun stuffi aan het weg zuipen zijn omdat rijke pappa en mamma alles al betalen. Moet ik daar zo trots op zijn?

Heel vervelend voor je. Kan hard aankomen.

Maar nu je het op de bezuinigingen gooit, kan ik daar zelf wel inkomen. Terecht dat daar flink in gesneden wordt in deze tijden.

En je begint zelf over je kostenvergoeding. Kom op man, je bent 17. Welke kosten heb je nou?

Ik snap het verhaal niet helemaal. Je zit op de universiteit op je 17e. Je hebt je aangemeld bij een opleiding voor het leger waar je niet voor bent toegelaten vanwege bezuinigingen. Dit vind je vervelend. Je vind dit vervelend omdat je nu het jaar hebt weggegooid, terwijl je ook bezig bent met de universiteit? Je maakt je erg druk om de kosten, want je ouders zijn niet rijk (gezien je standpunt met betrekking tot je mede studenten?). Waarom ben je dan begonnen met de universiteit terwijl je het leger in wou? Of wou je gewoon heel DBB swaffelen met je E-d*ck vol internet drama?

Laatst bewerkt:
Hoe delete ik iemand zijn karma?

ps. zit momenteel op uni, maar kan niet zeggen dat ik erg vrolijk word van die ongemotiveerde colege ballen die elke avond hun stuffi aan het weg zuipen zijn omdat rijke pappa en mamma alles al betalen. Moet ik daar zo trots op zijn?
:roflol: u mad bro?

Ik snap het verhaal niet helemaal. Je zit op de universiteit op je 17e. Je hebt je aangemeld bij een opleiding voor het leger waar je niet voor bent toegelaten vanwege bezuinigingen. Dit vind je vervelend. Je vind dit vervelend omdat je nu het jaar hebt weggegooid, terwijl je ook bezig bent met de universiteit? Je maakt je erg druk om de kosten, want je ouders zijn niet rijk (gezien je standpunt met betrekking tot je mede studenten?). Waarom ben je dan begonnen met de universiteit terwijl je het leger in wou? Of wou je gewoon heel DBB swaffelen met je E-d*ck vol internet drama?

+ 1, dit hele verhaal is volkomen ongeloofwaardig.

Je wil daarmee suggereren dat Hardcorebuilder overweegt te solliciteren maar peilt of er mensen zijn waarmee hij zich goed thuis zal voelen?

Jij bent echt de grootste (boer), zieligste, meest irritante persoonlijkheid die ik ooit op een forum heb gezien.

Jou reacties slaan werkelijk "als een k*t op een drumstel".

Je moet als journalist bij pownnews gaan werken, pas je mooi tussen :).

Ik begrijp de feitelijkheden en beweegredenen dat jij hierop dit forum bivakkeert, maar iets inhoudelijks over de daadwerkelijke redenen die dit forum meebrengt heb ik jou nog nooit over gehoord, wat uiteraard (bij mij) inhoud dat je gewoon een TROLLLLL bent aangezien je altijd negatieve reacties uitlokt.

Ik zou graag eens met je in contact komen, kijken of je dan nog zo denigrerend overkomt.

Iets zegt mij dat je eigenlijk een heel zielig persoonlijkheidje bent en dat weerspiegeld op andere mensen, (eigen tekortkomingen botvieren op de mede(forum)mens) en zo je soelaas vind in het veralgemeniseren van lieden.

Je moet dus meer chocomelk drinken, en geen verkoelende dranken!!!!!!!!!!!!!

Jij bent echt de grootste (boer), zieligste, meest irritante persoonlijkheid die ik ooit op een forum heb gezien.

Ik begrijp de feitelijkheden en beweegredenen dat jij hierop dit forum bivakkeert, maar iets inhoudelijks over de daadwerkelijke redenen die dit forum meebrengt heb ik jou nog nooit over gehoord, wat uiteraard (bij mij) inhoud dat je gewoon een TROLLLLL bent aangezien je altijd negatieve reacties uitlokt.

Ik zou graag eens met je in contact komen, kijken of je dan nog zo denigrerend overkomt.

Iets zegt mij dat je eigenlijk een heel zielig persoonlijkheidje bent en dat weerspiegeld op andere mensen, (eigen tekortkomingen botvieren op de mede(forum)mens) en zo je soelaas vind in het veralgemeniseren van lieden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
u mad bro?

Pittig verhaal man. 8/10

Geeft niet, je zal ooit wel begrijpen waarom Klaas zegt wat hij zegt. Doe tot die tijd maar rustig aan en wind je er niet zo over op :)

Hij reageert op ongefundeerde meningen zoals die van Hardcorebuilder en dan vind jij het gek dat hij zulke "veralgemeniserende" reacties op mensen geeft? Als iemand dom genoeg is om zulke dingen te verkondigen, dan verdient diegene een dergelijke reactie gewoon en daar valt volgens mij niets op af te dingen. De enige zielige persoon is in dit soort gevallen degene die op deze manier een mening geeft. Klaas beargumenteert zijn mening altijd en laten we eerlijk zijn, in 99,9% van de gevallen heeft hij nog gelijk ook.

Nou nu moet je ook weer niet overdrijven hoor, ik wil bij tijd en wijle ook weleens stevig uit mijn nek lullen haha!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven