XXL Nutrition

t*ring!!!ik was bijna vergeten hoe sterk die clen van GS wel niet was!!!Woeiiiiiiiiii

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Pas je op ouwe? Je hebt er al een keer trombose van gekregen tenslotte...
thnx Zelda..ik ben deze keer een stuuuuuuk voorzichtiger:)...de vorige keer was het in de 2,5week dat ik nix nam door dr in de tussentijd maar ephedrine te gebruiken...dan weer clen, enz enz...12 weken nonstop hoge bloeddruk=trombose:o...deze keer rustiger aan en veeeeel water drinken:)

Ben erg benieuwd naar je resultaten.

succes man!

wat was nou de maximaal werkzame dosis?150 mg? of 180mg?200mg doet naar mijn mening niet veel meer behalve je hart een optater geven...:o

Supplementeer je ook met taurine ?

succes Ro, ik hoop voor je dat het goed uitpakt deze keer..

voor je cut...

en je gezondheid/

RobertHosper zei:
wat was nou de maximaal werkzame dosis?150 mg? of 180mg?200mg doet naar mijn mening niet veel meer behalve je hart een optater geven...:o

De maximale dosis stem je af op je bijwerkingen.. trillerigheid.. temperatuur verhoging etc. Persoonlijk vind ik 150mcg wel de bovengrens.

Pas idd op met dit spul.. ik krijg de indruk uit je posts dat je het allemaal wel licht neemt.. clen is linker dan je denkt.

Anyway.. suc6 met cutten

taurine neem ik standaar zowiezo..dus dat zit wel snor:)
hmmm...niet verder dan 150 mg...vorige keer zat ik op 200 mg op me laatste dagen...koppijn dat je dr van kreeg:o

Hoop echt voor je dat het je brengt wat je ervan verwacht maar persoonlijk denk ik dat het niet gaat werken.

RobertHosper zei:
taurine neem ik standaar zowiezo..dus dat zit wel snor:)
hmmm...niet verder dan 150 mg...vorige keer zat ik op 200 mg op me laatste dagen...koppijn dat je dr van kreeg:o

150 mg = Dikke overdosis.

Of je bedoelt 150 mcg, of je bedoelt 0,150 mg.

Dani zei:
Hoop echt voor je dat het je brengt wat je ervan verwacht maar persoonlijk denk ik dat het niet gaat werken.

Geen vertrouwen in de clen of geen vertrouwen in Hospik?:D

Veel succes,kerel.....ik hoop dat je een mooi resultaat gaat zien.

Succes kerel, maar kijk idd ff uit en houd ook je bloeddruk in de gaten!

Hehehe, ik heb het een paar weken geleden ook nog gepost....

Je zit er in ieder geval warmpjes bij met oud op nieuw!!:D

Succes

Terug
Naar boven