Fitness Seller

T3 | Echt zo gevaarlijk? of zijn er betere opties?

Bezoekers in dit topic

Heb je al ervaring met DNP? Want 600/800mg is wel al vrij veel. Stacken met trenbolone, jesus man, zal afzien worden denk ik. Je kan het ook altijd zonder aas gebruik he, en tijdens de kuur T3 en na de kuur DNP ofzo..

heb het al eerder gebruikt, zweten was wel erg, maar niet veel erger dan met Tren vond ikzelf, en ervaarde toch wat massa verlies dus vandaar icm kuur
 
heb het al eerder gebruikt, zweten was wel erg, maar niet veel erger dan met trenbolone vond ikzelf, en ervaarde toch wat massa verlies dus vandaar icm kuur

Ah k, het werkt niet catabool dus daarom kan je het ook zonder aas gebruiken. niet veel erger dan trenbolone? Hmmm, klinkt verleidelijk :p
 
Ah k, het werkt niet catabool dus daarom kan je het ook zonder aas gebruiken. niet veel erger dan trenbolone? Hmmm, klinkt verleidelijk :p

dat zeggen ze, maar toch ondervond ik massa verlies, wat maar moeilijk terugkwam, vandaar dat ik het nu in een kuur neem, eerst mijn bf onder de 6 brengen door die 2 dnp kuurtjes aan het begin (k ga er van uit dan ik met max 15bf aan de kuur begin) en dan met de rest van de kuur alle puntjes op de i zetten, en de eventueel verloren spiermassa terugwinnen
 
Ik zit er nu al 8 weken aan op 50mcg per dag en vind het nou niet echt werken ik doe het samen met test tren en was de bedoeling om droger te worden maar ik ben alweer 9 kilo aangekomen terwijl ik gewoon normaal eet.
 
Inderdaad, T3 zitten meer side-effects aan dan bij Clen.
Maar is niet 'gevaarlijk' , tenminsten, niet mijn beeld van gevaar.

T3 is volgens mij ook voor overdreven dikke mensen.
Ik denk dus niet voor iemand van ons.

Ga dus lekker aan de Clen.
 
Ik zit er nu al 8 weken aan op 50mcg per dag en vind het nou niet echt werken ik doe het samen met test trenbolone en was de bedoeling om droger te worden maar ik ben alweer 9 kilo aangekomen terwijl ik gewoon normaal eet.

Dat hangt ook van je dieet af he, als je wilt cutten moet je niet normaal eten, maar juist onder onderheid eten. Trouwens, ga eens op 100mcg zitten..

En t3 is niet alleen voor dikke mensen, en ik vind dat clenbuterol meer sides heeft dan t3..
 
Inderdaad, T3 zitten meer side-effects aan dan bij clenbuterol.
Maar is niet 'gevaarlijk' , tenminsten, niet mijn beeld van gevaar.

T3 is volgens mij ook voor overdreven dikke mensen.
Ik denk dus niet voor iemand van ons.

Ga dus lekker aan de clenbuterol.

clenbuterol is superslecht voor je hartspier
 
Dat hangt ook van je dieet af he, als je wilt cutten moet je niet normaal eten, maar juist onder onderheid eten. Trouwens, ga eens op 100mcg zitten..

En t3 is niet alleen voor dikke mensen, en ik vind dat clenbuterol meer sides heeft dan t3..

Helemaal mee eens....clenb. vind ik zelf echt k*tspul...ga er van shaken als een gek zelfs als ik de dosering niet eens zo heel hoog heb staan...t3 werkt echt als een trein bij de juiste dosering...alleen nooit doen buiten een kuur om want je verbrand er echt ook een hoop massa mee.
 
Inderdaad, T3 zitten meer side-effects aan dan bij clenbuterol.
Maar is niet 'gevaarlijk' , tenminsten, niet mijn beeld van gevaar.

T3 is volgens mij ook voor overdreven dikke mensen.
Ik denk dus niet voor iemand van ons.

Ga dus lekker aan de Clen.

Noem eens enkele sides die T3 met zich meebrengt als je wil die clenb. niet met zich meebrengt.

Heb zelf geen ervaring met T3 maar clen vind ik persoonlijk troep als ik kijk naar de sides.
Zelf had ik last van Shaken , concentratieproblemen en het leek of men conditie achteruit ging
 
T3 vind ik gewoon topspul! Het is niet duur ivm andere middelen, het heeft maar paar sides,waar je meestal niet veel van merkt (mits goed gebruik!). Dus als je vergelijkt met eender welk ander cutmiddel is de keuze rap gemaakt denk ik.
 
Zo het is een behoorlijk interessant topic geworden. Ben benieuwd wat er uit de Clen VS T3 oorlog komt :). Aangezien ik beide in de planning had vind ik het ERRGGG interessante om deze ervaringen te lezen
 
Zo het is een behoorlijk interessant topic geworden. Ben benieuwd wat er uit de clenbuterol VS T3 oorlog komt :). Aangezien ik beide in de planning had vind ik het ERRGGG interessante om deze ervaringen te lezen

Ze stacken is gewoon het best. Wat Big Cat ook zegt. Maar het is ook gewoon persoonsafhankelijk. Er zijn mensen die niet zo veel last hebben van de side-effects (die meeste eigenlijk wel) v d clenbuterol, dus dan kunnen ze die ook hoger doseren. Ik denk dat het gewoon het beste is om ze zelf eens te proberen, dan weet je direct waar jij het beste opgaat!
 
clen met t3 durf ik niet:o , dan zweet ik me helemaal kapot,
 
Ik zit er nu al 8 weken aan op 50mcg per dag en vind het nou niet echt werken ik doe het samen met test trenbolone en was de bedoeling om droger te worden maar ik ben alweer 9 kilo aangekomen terwijl ik gewoon normaal eet.

als je droger wilt worden moet je niet normaal eten.. dan blijf je nl normaal
 
ALS je T3 met clen wilt vergelijken vind ik T3 persoonlijk de absolute winnaar.. maar het zijn twee totaal verschillende middelen
 
ALS je T3 met clenbuterol wilt vergelijken vind ik T3 persoonlijk de absolute winnaar.. maar het zijn twee totaal verschillende middelen

Daarom ga ik ze maar lekker om en om nemen denk :D
 
t3 en clen kun je niet vergelijken.
t3 heeft veel minder sides dan clen.
clen is echter weleens leuk......zwete tijdens training is mooi, glim je zo lekker!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven