Fitness Seller

T3 en Clen zonder as

Calyptus

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.426
Lengte
1m97
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
mijn idtje

30 dagen t3, verdeeld in 3 blokken

eerste blok :
10 dagen
T 3 50mcg ed

Zonder as is dat betwistbaar de limit om veel spiermassaverlies tegen te gaan

tweede blok

10 dagen
T 3 75mcg ed
clenbuterol 25mcg ed

Als clenbuterol al een anti-catabolish effect heeft zou het zijn op lagere doseringen, dus ik kies daarom voor 25mcg per dag.

Een optioneel 3de blok
10 dagen
T3 met een varierend mcg afhangend van waar ik sta.

Voedingsschema ga ik eenvoudige versie van carb cyclen doen met medium en low carbs dagen op respectievelijk trainings en cardiodagen.

supplementen zullen zijn, multivitamine, 70mg zink/dag, magnesiumtabletten, omega 3. Eiwitten haal ik uit 1.5 kg kwark en 465g tonijn per dag. Per dag ook handjevol pinda's.

iemand nog hints met supplementen die het spiermassa verlies tegen zullen gaan? Ik denk aan glutamine, enz.

T3 + clen - as = de vierkantwortel³ van geen spieren meer

ik zou je deze stack nooit adviseren zonder a.a.s

vergeet niet dat t3 geen onderscheid maakt voor haar brandstof, het verbruikt zowel spieren als vet..mocht je toch kiezen voor deze combi zou ik ervoor kiezen om de clen wat op te voeren en juist de t3 laag te houden.

• Topic Starter Topic Starter
T3 + clenbuterol - as = de vierkantwortel³ van geen spieren meer

ik denk dat dit met aangepaste doseringen en een goed voedingsschema best meevalt.

ik zou je deze stack nooit adviseren zonder a.a.s

vergeet niet dat t3 geen onderscheid maakt voor haar brandstof, het verbruikt zowel spieren als vet..mocht je toch kiezen voor deze combi zou ik ervoor kiezen om de clenbuterol wat op te voeren en juist de t3 laag te houden.

Ik weet dat ik een pak spiermassa ga kwijtraken. Maakt me niet veel uit, zolang die symmetrie en droogheid er maar is en de kracht blijft. Zelfs als ik evenveel spiermassa dan vet verlies ben ik nog tevreden. Ik moet maar een extra percentje of 3%, met 6kg totaal gewichtsverlies zit ik nog op de 100kg, wat mijn doel voor deze zomer is.

As erbij is gewoon geen optie.

De perfecte combinatie tussen de 2 voor mijn doeleinden zoek ik nog.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat T3 juist de vetbranding ging versnellen en niet zozeer de spieren?

wat ben jij eigenwijs zeg....je vraagt advies...krijg je en dan valt het best mee...ik zou zeggen probeer het

carb cycling met t3....waarom zou je?

wat ben jij eigenwijs zeg....je vraagt advies...krijg je en dan valt het best mee...ik zou zeggen probeer het

carb cycling met t3....waarom zou je?

Ik sta best open voor advies zolang het binnen de mogelijkheden blijft. En AS is dat niet. Als er een concreet voorstel is hoe ik de clen en t3 moet combineren en de waarom erachter wil ik het wel overwegen.

En carb cycling, om het herstel op de trainingsdagen te helpen.

waarom niet gewoon alleen je voeding aanpassen? Waarom je spiermassa op het spel zetten om snel iets te bereiken?

Je bent de eerste die ik ken en akkoord gaat met spierverlies...

Vraag anders aan Ahmet, die verloor paar cm van z`n armen icm AS!!

waarom niet gewoon alleen je voeding aanpassen? Waarom je spiermassa op het spel zetten om snel iets te bereiken?

Omdat enkel voeding aanpassen voor mij te traag gaat, zo ben ik al een paar maanden bezig, en terwijl ik goed vooruit ben gegaan, gaat het nu langs geen kanten meer op 10%. Vrij demotiverend, en ik snoep dan ook regelmatiger hierdoor.

Ik heb niks ecto in me, spieren (en vet) vliegen eraan als ik degelijk train en eet, maar vet geraak ik vrij moeilijk kwijt, of toch dat laatste beetje onder de 10%.

Je bent de eerste die ik ken en akkoord gaat met spierverlies...

Vraag anders aan Ahmet, die verloor paar cm van z`n armen icm AS!!

Op de genetisch bevoordeelde plaatsen, geen probleem, zal enkel mn verhoudingen ten goede komen.

waarom ga je dan niet voor een andere stack? clenbuterol met ketotifen?

zo kun je je clen zolang als je nodig acht gebruiken en "relatief" veilig in vet % zakken met behoud van VVM..

daarnaast is het belangrijk eens je dieet/cardio en waterconsumptie onder de loep te nemen.

waarom ga je dan niet voor een andere stack? clenbuterol met ketotifen?

zo kun je je clenbuterol zolang als je nodig acht gebruiken en "relatief" veilig in vet % zakken met behoud van VVM..

daarnaast is het belangrijk eens je dieet/cardio en waterconsumptie onder de loep te nemen.

Kijk, nog een reden waarom ik niet te zot ben van clenbuterol is omdat ik er zelf verschrikkelijke krampen van kreeg en direct buiten adem was, mét pottasium en taurinesupplementatie. Als coïtus amper gaat zonder 2-3 keer kuit/kontkramp vind ik het echt niet gezellig meer. Ook tijdens cardio zat ik na 1-2 km met kuitkramp, liep ik daardoor werden mn tenen gevoelloos, gezond is anders.
Daarom hou ik het liever bij lagere doseringen. Enkel voor het gespeculeerde anti-catabolische effect wil ik het in mijn t3-cycle hebben tijdens de top-week.

over ketotifen, de sides erbuiten gelaten, wil ik wel eens een studie zien dat het echt werkt om de beta2-receptoren te verfrissen.

Mijn dieet is in orde, ik wissel af tussen hiit, hardlopen en gewone vechttraining en mijn waterconsumptie zit op 8-10 liter per dag, soms met zoutladen erbij. Ik wil ondertussen ook een betere conditie opbouwen, met veel clenbuterol is dat onmogelijk.

voor zover ik het al geprobeerd heb ging t4 + clen prima, dat spierverlies valt wel erg hard mee, ik verlies liever een beetje(het is niet dat je quads krimpen als een vijg) spier en een mooier eindresultaat. Gewoon doen imo, deze stack is al jaren een topper onder Belgische wedstrijd athleten, t4 lekker op 200-300 en smorgens na je opstaat meteen pompje vantipulmun en een uurtje op de hometrainer en smelten maar.

voor zover ik het al geprobeerd heb ging t4 + clenbuterol prima, dat spierverlies valt wel erg hard mee, ik verlies liever een beetje(het is niet dat je quads krimpen als een vijg) spier en een mooier eindresultaat. Gewoon doen imo, deze stack is al jaren een topper onder Belgische wedstrijd athleten, t4 lekker op 200-300 en smorgens na je opstaat meteen pompje vantipulmun en een uurtje op de hometrainer en smelten maar.

iemand met directe ervaring, hier zocht ik naar :D

Op andere boards heb ik hetzelfde gelezen, en dat omdat de spieren wat zachter worden(door minder nitrogen in je spieren denk ik) je spiermassa "lijkt" te verliezen, maar eens je terug stopt met t3 normaliseert dit allemaal.

ik verkies t3 wel boven t4, directere aanpak.

t4 is toch anders dan t3, wellicht een betere keuze voor jou doeleinden zonder a.s

trouwens, ik begrijp je punt over clenbuterol wel, maar deze sides verdwijnen na 10 tot 12 dagen, wanneer je lichaam gewend raakt aan de stof.

ps.... er zijn diverse studies over Ketotifen te vinden:

Terbutaline-induced desensitization of beta 2-adrenoceptor in vivo function in humans: attenuation by ketotifen.Brodde OE, Petrasch S, Bauch HJ, Daul A, Gnadt M, Oefler D, Michel MC.
Department of Internal Medicine, University of Essen, Germany.

We conclude that ketotifen prevents, or at least attenuates, beta-adrenoceptor agonist-induced desensitization of beta 2-adrenoceptor in vivo function.(ABSTRACT TRUNCATED AT 250 WORDS)

PMID: 1279289 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Entrez PubMed

Terug
Naar boven