- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
mijn idtje
30 dagen t3, verdeeld in 3 blokken
eerste blok :
10 dagen
T 3 50mcg ed
Zonder as is dat betwistbaar de limit om veel spiermassaverlies tegen te gaan
tweede blok
10 dagen
T 3 75mcg ed
clenbuterol 25mcg ed
Als clenbuterol al een anti-catabolish effect heeft zou het zijn op lagere doseringen, dus ik kies daarom voor 25mcg per dag.
Een optioneel 3de blok
10 dagen
T3 met een varierend mcg afhangend van waar ik sta.
Voedingsschema ga ik eenvoudige versie van carb cyclen doen met medium en low carbs dagen op respectievelijk trainings en cardiodagen.
supplementen zullen zijn, multivitamine, 70mg zink/dag, magnesiumtabletten, omega 3. Eiwitten haal ik uit 1.5 kg kwark en 465g tonijn per dag. Per dag ook handjevol pinda's.
iemand nog hints met supplementen die het spiermassa verlies tegen zullen gaan? Ik denk aan glutamine, enz.
30 dagen t3, verdeeld in 3 blokken
eerste blok :
10 dagen
T 3 50mcg ed
Zonder as is dat betwistbaar de limit om veel spiermassaverlies tegen te gaan
tweede blok
10 dagen
T 3 75mcg ed
clenbuterol 25mcg ed
Als clenbuterol al een anti-catabolish effect heeft zou het zijn op lagere doseringen, dus ik kies daarom voor 25mcg per dag.
Een optioneel 3de blok
10 dagen
T3 met een varierend mcg afhangend van waar ik sta.
Voedingsschema ga ik eenvoudige versie van carb cyclen doen met medium en low carbs dagen op respectievelijk trainings en cardiodagen.
supplementen zullen zijn, multivitamine, 70mg zink/dag, magnesiumtabletten, omega 3. Eiwitten haal ik uit 1.5 kg kwark en 465g tonijn per dag. Per dag ook handjevol pinda's.
iemand nog hints met supplementen die het spiermassa verlies tegen zullen gaan? Ik denk aan glutamine, enz.