Fitness Seller

Allereerste cut cycle T3/Clen/Tbol

Zo grappig dat sommige mensen precies weten hoeveel milligram ze gaan nemen van bepaalde stoffen vóórdat ze weten hoeveel kcals ze gaan eten.

• Topic Starter Topic Starter
Zo grappig dat sommige mensen precies weten hoeveel milligram ze gaan nemen van bepaalde stoffen vóórdat ze weten hoeveel kcals ze gaan eten.

De kuur is niet begonnen dus was nog een beetje informatie aan 't "gatheren". En of ik nou eerst een cycle voorbereid en dan pas mijn voeding perfectioneer maak toch niet uit?

Heb nu alle supps die ik elke dag ga gebruiken op een lijstje, en alles wat ik dagelijks ga eten op een lijstje.

Sinds gister on, merkte gisteren weinig van de clen @40mcg maar vandaag zijn de handjes al iets meer trillerig. Gister ging heet trainen lekker, flink gezweten en kreeg een "volle" pomp, mn chest was aardig vol.met bloed en triceps ook. Morgen ga ik naar 60mcg clen, neem de tbol trouwens 40mg 's ochtends en 40mg voor de workout

Ik ben in 8wkn 6kg afgevallen, zonder cardio en ik train 3x/wk
Ik ben 36jr ouder dan jij

Het kan echt allemaal heel anders, als je kennis van zaken hebt

Wat je doet is echt overkill, je lichaam herstelt niet maar is volledig gestresst

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

van 14% naar 5% is nog n lange weg voor je, en lever maar 12-15kg in
Als ik kijk naar jouw stats.....

Mijn doel is om rond de 8-10% bf te bereiken. Ik train 6x/wk en doe 3-4 cardio, ik eet genoeg rond de 2400kcal elke dag en ik neem mijn supplementatie om mezelf gezond te houden. Eet nu ongeveer rond de 250g eiwit, 120g koolhydraten en 100g vet per dag verdeelt over 6 maaltijden. 's ochtends neem ik als eerste mijn clenbuterol(2on2off) icm green tea capsuple en een caffeine pill. Ik drink dat nu steeds weg met water, zou een betere vervanging BCAA zijn?

TBOL zo hoog doseren én als eerste kuur kan je sowieso goede gains maken. Ik heb er goede ervaringen mee, kwam stuk voller en droger uit de kuur (zonder clen en T3). Beide er direct bij pakken voor een eerste kuurtje lijkt me overigens vrij heftig. TBOL only i.c.m veel cardio en onder onderhoud gaan eten zal je ook mooie resultaten opleveren! ;)

Kleine tip: ondanks dat TBOL niet bekend staat als gyno veroorzaker kreeg ik er na mijn nakuur (met nolva) goed last van. Ik pakte het ook hooggedoseerd op 70 MG, dus sowieso wel iets om in de gaten te houden!

TBOL zo hoog doseren én als eerste kuur kan je sowieso goede gains maken. Ik heb er goede ervaringen mee, kwam stuk voller en droger uit de kuur (zonder clen en T3). Beide er direct bij pakken voor een eerste kuurtje lijkt me overigens vrij heftig. TBOL only i.c.m veel cardio en onder onderhoud gaan eten zal je ook mooie resultaten opleveren! ;) Kleine tip: ondanks dat TBOL niet bekend staat als gyno veroorzaker kreeg ik er na mijn nakuur (met nolva) goed last van. Ik pakte het ook hooggedoseerd op 70 MG, dus sowieso wel iets om in de gaten te houden!

Grappig dat je de gyno noemt, ik ben vandaag op de derde dag van mn cycle tbol 80mg ed en clen en toen ik in de spiegel keek popte me tepels redelijk door me shirt heen.. Heb ik wel eens vaker hoor, maar dacht gewoon zovan wtf zal toch geen gyno zijn... Ik heb trouwens genoeg nolva om elke dag van mn cycle 20mg te gebruiken zou dat wat zijn?

Het kwam bij mij compleet onverwacht na mijn nakuur en het ging toen om serieuze (pijnlijke) Gyno, check evt. ook eerder geopend topic van mij voor meer achtergrond.

Zou het gewoon in de gaten houden, ik heb het tijdens mijn kuur niet opgemerkt omdat ik er helemaal geen rekening mee heb gehouden. Heb toen (na mijn nakuur van 3/4 weken) vervolgens nogmaals nolva gepakt op advies van DBB-icoon Galen. Ben begonnen op 30 MG en vervolgens afgebouwd naar 10 MG gedurende 3 weken. Pijnlijke is weg maar onder mn linkertepel is het nooit helemaal verdwenen. Je ziet er nu echter niks van en ik voel er ook niets van, prima dus.

Zou het gewoon in de gaten houden en op het moment dat je 100% zeker weet dat het Gyno is zou ik evt. nolva op 10 MG mee laten lopen. Je fucked jezelf misschien gewoon op, stijve tepels is iets heel anders dan Gyno natuurlijk. Gedurende de hele cycle mee laten lopen is denk ik ietwat overdreven en het is ook geen snoepgoed natuurlijk! ;)

Succes man, ik blijf je log volgen!

Terug
Naar boven