Fitness Seller

T3 en krachtvermindering

bwd110

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
105kg
Vetpercentage
9%
Laatst bewerkt:
In een cycle niet hoor. Misschien mentaal?

teveel t3 kan ook katabool worden hoor, ligt er een beetje aan wat voor en hoeveel gear je gebruikt

• Topic Starter Topic Starter
teveel t3 kan ook katabool worden hoor, ligt er een beetje aan wat voor en hoeveel gear je gebruikt

zit maar op heel lage dosis,50/dag ,vooral om bloaten tegen te gaan en zet er 3600mg gear naast ongeveer .

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:15 ----------

heb eigelijk verkrampt gevoel tijdens me training, net of me gewrichten het niet aankunnen ineens , en pomp is ook niet meer zo fel .
Net als deze kerel in dit topic ,maar hij heeft het van de clen blijkbaar :http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/clenbuterol-verkrampt-gevoel-314567/

of zou het mss door de diazepam (valium) kunnen komen ?

3600mg gear? wat zet je dan allemaal?

En nee, 50mcg t3 gaat je niet slapper maken tenzij je te weinig eet. En nee, valium of andere benzo's gaan ook niet zorgen dat je slapper wordt, of neem je ze overdag?

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:57 ----------

Verlaag anders naar 25mcg, mss dat je gewoon erg op t3 reageert

3600mg gear? wat zet je dan allemaal?

En nee, 50mcg t3 gaat je niet slapper maken tenzij je te weinig eet. En nee, valium of andere benzo's gaan ook niet zorgen dat je slapper wordt, of neem je ze overdag?

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:57 ----------

Verlaag anders naar 25mcg, mss dat je gewoon erg op t3 reageert

bulkkuur, test en oxy en tren en winstrol.

Zit aan 5000 calorieen.

Valium neem ik soms wel eens overdag ja, vooral tegen de side-effects van winstrol,daar word ik knal opgejaagd van.

T3 kan ik niet verlagen , zijn tabs van 50mcg ongeveer ,of ik moet een halve gaan nemen . Maar gaat t dan nog wel effect hebben ,ik vrees van niet.

Ben wel bijna niks bloated , weet nu niet of de T3 daar vooral voor tussen zit ofniet, want de winstrol zorgt daar ook wel voor ,plus de tren dan nog.
Me gezicht is helemaal niet zo bol en me buik bijlange na ook niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde met winstrol en mijn oplossing is het niet meer nemen haha.
Als je onder invloed van valium bent ga je idd slapper zijn

Terug
Naar boven