AndroidHealthClinic

T3 gebruik

Egbertje

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Oi lads,

Ik overweeg om T3 toe te voegen aan mijn kuur, ben net een week bezig met test prop only 125mg eod.
Mijn doel is om ~5/6kg vet te verbranden in 4 weken (ambitieus is het zeker!). Mijn dieet/training gaan goed, maar ik merk dat het vetverbranden begint te stallen.

Nu vraag ik me af wat nou de beste manier is om T3 te gebruiken. Ik lees verschillende verhalen.
Wat ik het meest langs heb zien komen is om de 4 dagen met 25mcg verhogen, tot 100mcg en dan met 25mcg verlagen per 4 dagen.

Nu zag ik een mooie post van BigCat waarin hij zegt dat T3 eigenlijk niet opgebouwd en afgebouwd hoeft te worden (dit wel bij een dosis niet hoger dan 25mcg.

Wat is de meest effectieve methode, heeft iemand hier ervaring mee? En wat kan ik verwachten van de 2 weken na het stoppen van je T3 supplementatie, komt er dan weer vet bij of blijft dit eraf als je hetzelfde eetschema/trainschema blijft volgen? Wat kan ik hiernaast verwachten van verlies van spiermassa?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/beste-anabool-t3-clenbuterol-efedrine-kuur-10817/index2.html

Ik begin zelf meestal op 50mcg en een paar dagen later neem ik 75mcg tot ik mijn doel bereikt heb.
Ondanks dat ik Big Cat zeer hoog acht qua kennis bouw ik het toch liever af met 12,5mcg per twee dagen.

Prachtig om te zien hoe Chemical 10 jaar geleden al onzin spuwde die destijds dan door Big Cat werd weerlegd :roflol: Hardleers.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin zelf meestal op 50mcg en een paar dagen later neem ik 75mcg tot ik mijn doel bereikt heb.
Ondanks dat ik Big Cat zeer hoog acht qua kennis bouw ik het toch liever af met 12,5mcg per twee dagen.

Is dit om een minder grote 'crash' te hebben na het stoppen? Als ik Big Cat goed begrijp komt die crash toch wel en is het alleen uitstellen, of ervaar jij dit anders?

Is dit om een minder grote 'crash' te hebben na het stoppen? Als ik Big Cat goed begrijp komt die crash toch wel en is het alleen uitstellen, of ervaar jij dit anders?

Big Cat heeft het over erover dat je bij stimulanten in geen geval moet uitstellen omdat je ipv een harde crash dan een hele lange crash maakt. En dus meteen kan stoppen.

T3 is geen stimulant en je ervaart ook geen crash. Big Cat zegt dat je ineens kan stoppen ermee, maar ik denk dat het beter is om af te bouwen.

Ik heb hier eens ooit ergens een studie gepost die eigenlijk BigCat zijn verhaal bevestigde.
Afbouwen is nergens voor nodig. En je stelt het herstel alleen maar uit.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 10:47 ----------

Studie met referentie etc... hier dus:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/t3-cycle-339082/#post7715996

• Topic Starter Topic Starter
zoek op half life t3...weet je meteen of afbouwen zin heeft.

Terug
Naar boven