AndroidHealthClinic

T3 icm AS, en spierverlies

europeman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben van plan om voor de zomer een kort kuurtje met T3 te gaan doen aan het eind van mijn 2/3 maanden periode van droogtrainen, als ik 400 eq zet of 75mg tren eod, en 100 mcg t3 voor de laatste 4 weken, zal ik dan alsnog spier verlies ondervinden?

waarschijnlijk ga ik 10 weken cutten, @ 2000 kcal per dag en de laatste 6 weken elke dag een uur cardio per dag, en als het nodig is de laatse 4 weken T3. dit heb ik vorig jaar ook gedaan alleen zonder as, en wel de laatste 4 weken t3. toen verloor ik alleen een hoop spiermassa :(

Laatst bewerkt:
Gezien je dieet, je AAS en elke dag cardio lijkt T3 een beetje teveel van het goede. Bij 2000 kcal zal de T3 ook op zoek gaan andere stoffen die het om kan zetten in energie, dus ook spierweefsel. T3 wordt vaak gebruikt bij BB'ers die een slordig dieet aanhouden met teveel Kcal in verhouding tot hun inspanning. Bij jouw gewicht en inspanning is 2000 KCal niet veel. Bij mensen met een BF van rond de 20% kan T3 qua spierafbraak geen kwaad maar ik denk dat jij rond de 10-12 zit?

europeman zei:
ik ben van plan om voor de zomer een kort kuurtje met T3 te gaan doen aan het eind van mijn 2/3 maanden periode van droogtrainen, als ik 400 eq zet of 75mg tren eod, en 100 mcg t3 voor de laatste 4 weken, zal ik dan alsnog spier verlies ondervinden?

waarschijnlijk ga ik 10 weken cutten, @ 2000 kcal per dag en de laatste 6 weken elke dag een uur cardio per dag, en als het nodig is de laatse 4 weken T3. dit heb ik vorig jaar ook gedaan alleen zonder as, en wel de laatste 4 weken t3. toen verloor ik alleen een hoop spiermassa :(

• Topic Starter Topic Starter
Nu zit ik inderdaad rond de 10/12 denk ik. Tegen de tijd dat ik met deze kuur begin zal het wel een stuk hoger zijn.
De kcals kunnen wel wat omhoog ja bij nader inzien,
De T3 is ook voor de laatste 4 weken, om het laatste vet eraf te krijgen wat erg moeilijk is altijd op het laatste.
Dat T3 op zoek gaat naar andere dingen (spiereiwit) om in energie om te zetten bij een laag kcal dieet weet ik. Maar zal de toevoeging van 400mg EQ of 75 mg tren eod dit normaliseren. zodat ik geen spier verlies door de T3, en mischien zelfs opbouw?

Tren en EQ zullen zeker helpen maar stoppen zal niet gaan. T3 zorgt er nu eenmaal voor dat het kacheltje harder gaat branden. De Tren en EQ zullen dan zeker helpen maar niet voorkomen dat ook voor een gedeelte spierweefsel zal worden verbrand. Als je echter gewoon goed doortrained en je eiwitten goed op peil houd (in verhhouding dus meer dan bij bulkfase) dan zal er effectief van een afname geen sprake zijn omdat de AAS je spierherstel op een hoog peil houdt. Ik denk dat je er superripped uit zult gaan zien!

europeman zei:
Nu zit ik inderdaad rond de 10/12 denk ik. Tegen de tijd dat ik met deze kuur begin zal het wel een stuk hoger zijn.
De kcals kunnen wel wat omhoog ja bij nader inzien,
De T3 is ook voor de laatste 4 weken, om het laatste vet eraf te krijgen wat erg moeilijk is altijd op het laatste.
Dat T3 op zoek gaat naar andere dingen (spiereiwit) om in energie om te zetten bij een laag kcal dieet weet ik. Maar zal de toevoeging van 400mg EQ of 75 mg tren eod dit normaliseren. zodat ik geen spier verlies door de T3, en mischien zelfs opbouw?

Laatst bewerkt:
Je moet proberen een goed balans te vinden tussen genoeg innamen kwa voeding en as.
Met t3 hoef je niet zo diep te gaan kwa calorieen in je dieet.
Probeer goed in je koolhydraten en eiwitten te zitten en een goeie kuur dan zal het verlies wel meevallen kwa spiermassa.
En blijf omtrek maten en huidplooien meteen, dan weet je zeker wat je aan het kwijtraken bent.

oke bedankt, De cardio er wel inhouden? of de cardio weglaten en de volledige 10 weken t3? problemen met het onderdrukken van mijn schildklier heb ik niet omdat deze nooit gewerkt heeft. Hoeveel kcal, 2500 of 3000? het is de bedoeling om naar de 5/6 % BF te gaan

Je kan best eerst eens uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt om op je huidige lichaamsgewicht te blijven. En daarna er lichtjes onder zakken volgens huidplooimeter en de spiegel. Beter langer en licht dieten dan kort en heftig. Bij mij althans

of-topic vraagje: Hoelang kan T3 gebruikt worden zonder dat er rebound effect optreedt na beeindiging van gebruik.?

2hard2die zei:
of-topic vraagje: Hoelang kan T3 gebruikt worden zonder dat er rebound effect optreedt na beeindiging van gebruik.?
Rebound effect hoef helemaal niet op te treden mits je naar het beeindigen van je t3 niet meteen begint te vreten als een varken.
En als je het helemaal goed wil doen laat je je bloed testen voor je schiltklier, en ook naar je kuur met t3 zodat je weer de zelfde waarden heb en zolang je die niet heb zal je op je eten moeten letten i.v.m. het nog niet goed werken van je schiltklier.
En hoelang je het kan gebruiken kan niemand je zeggen , maar in de meeste gevallen zal je weer goed herstellen naar je oude niveau kwa werking van je schiltklier.

waarschijnlijk wordt het zoiets

week 1-10 eq 400 mg week
week 5-10 anaver 30 mg dag
week 5-10 tren 40 mg dag
week 1-10 proviron (hoeveel mg?? i 25 mg tab per dag??)
week 4-10 100mg T3 dag en clen om de week

week 1-4 calorieen verlagen
week 6-10 cardio 1 uur per dag

Laatst bewerkt:
thnx for da reply , adrbeast. :)

Terug
Naar boven