MuscleMeat

t3 mee met t vliegtuig

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoi ik ga binnekort op vakantie naar aruba, maar kan mijn t3 kuurtje niet zomaar afkappe halverwege

weet iemand of t mogelijk is om gewoon een potje in handbagage mee te nemen zonder dat ze moeilijk gaan doen bij de douane ?

ik ken mee voorstellen dat het met een tas vol testos anders vertoeven is als met een potje t3........

iemand ?

groetjes

als je de pillen gewoon in iets anders doet, een of ander potje ofzo denk ik niet dat t een probleem zal worden. Alhoewel met als die drugsvluchten naar de antillen en terug weet je t maar nooit.

Ben vorig jaar naar Curacao geweest, nix geen controle...heen niet en terug niet. Op de terugweg bij schiphol werden onze gekleurde medemensen wel gecontroleerd bij de douane...
Kleed je vooral uitbundig als toerist en er wordt niet eens naar je gekeken..

Wat ik zou doen... is de pillen crushen (van te voren tellen!). Oplossen in iets met hoog alcohol percentage, en in flesje voor lenzen reiniging doen. Kan je met maatbekertje de gewenste dosering er weer uithalen. :)

Door de alcohol gaat geur niet uit flesje... ;)

Roy zei:
Op de terugweg bij schiphol werden onze gekleurde medemensen wel gecontroleerd bij de douane...

Dat was bij mij ook zo 2 jaar terug. Zij werden allemaal streng gecontroleerd. Door die scanner heen en wij mochten zo doorlopen

Toen ik een paar jaar terug naar curacao op vakantie ging waren ze zelfs in het vliegtuig aan het blowen!

Dus ja ik zou het gewoon meenemen bro..de strips in je bagage doen..vinden ze nooit!

Succes Rico

reusje20 zei:
hoi ik ga binnekort op vakantie naar aruba, maar kan mijn t3 kuurtje niet zomaar afkappe halverwege

weet iemand of t mogelijk is om gewoon een potje in handbagage mee te nemen zonder dat ze moeilijk gaan doen bij de douane ?

ik ken mee voorstellen dat het met een tas vol testos anders vertoeven is als met een potje t3........

iemand ?

groetjes

Je kunt toch een schildklier aandoening hebben. Hoe kom je anders aan die medicijnen? Lijkt me niet dat ze dan moeilijk gaan doen

Gewoon meenemen ja, ik vind de optie van die pillen in een ander potje doen het beste, komen ze nooit achter aangezien het geen drugs is, dus je hebt geen last van honden oid. Doe ze gewoon in een DA vitamine potje.

Ik zou er wel voor zorgen dat je op de terugweg niets bij je hebt, dan zijn ze wat stricter.

Drugs of andere zaken NAAR Aruba smokkelen is water naar de zee dragen, maar dat zie je wel als je er bent ;)

Have fun

gewoon erin laten zitten in orginele verpakking zolang je niet veel meer vervoerd dan voor eigen gebruik "normaal"is is er niks aan de hand. Losse pillen in geopende potjes vallen juist veel meer op.

Zo kan je ook dingen als clen efedrine en t3 meenemen.

Ja moet het nemen omdat mijn schildklier langzaam werkt oooooh ben je daarom zo droog en groot,dacht dat die mensen vaak overgewicht hadden whaha.....

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik t gewoon in me toilettas ga doen, same met een pakje paracetamol
volgens mij is het gewoon een medijcijn die niet op de dopinglijst voorkomt

en dan zorg ik wel dat ik op de terugweg nix meer heb, laatste dosis in t vliegtuig, en thuis de volgende weer

voor de geur ben ik niet bang, die honden zijn alleen afgericht op coke en marihuana (volgens mij zelfs 1 van de 2 per hond) spullen als speed en xtc kunnen ze al bijna niet terugvinden

bedankt voor alle reacties

hoe zit dit eigenlijk met vials en naalden :)

op de heenweg naar aruba verwacht ik geen problemen, maar je zou op de terugweg eventueel op schiphol grondig gecontroleer kunnen worden. Hierbij ligt de nadruk vooral op drugscontrole dus de kans dat het echt problemen op gaat leveren is klein.

Ja als het goed is kun je daar wel in de apotheek alles krijgen wat je wil :P

t3 is naar mijn weten geen androgeen anabool middel en is daarom ook niet als verboden middel geregistreerd.

Dus is het niet verboden. daarom zou ik het in zijn originele verpakking laten en gewoon meenemen in je koffer.

Ik heb dat ook gedaan, ik heb het zelfs ook nog in mijn handbagage gelegd. (ik ging niet naar aruba maar naar turkije)

maar ik denk niet dat dat verschil uitmaakt.

Suat zei:
t3 is naar mijn weten geen androgeen anabool middel en is daarom ook niet als verboden middel geregistreerd.

Dus is het niet verboden. daarom zou ik het in zijn originele verpakking laten en gewoon meenemen in je koffer.

Ik heb dat ook gedaan, ik heb het zelfs ook nog in mijn handbagage gelegd. (ik ging niet naar aruba maar naar turkije)

maar ik denk niet dat dat verschil uitmaakt.

Hoe zit t eigenlijk met zoiets als nolvadex/clomid? Dat is toch ook niet androgeen en dus legaal of zit ik fout?

ll cool j zei:
Hoe zit t eigenlijk met zoiets als nolvadex/clomid? Dat is toch ook niet androgeen en dus legaal of zit ik fout?

zijn ook geen androgene anabolen middelen. en ik geloof ook niet dat het verboden middelen zijn.

nolvadex wordt uitgeschreven voor mensen met borstkanker
clomid wordt alleen uitgeschreven aan vrouwen

In Turkije zijn ze iig vrij verkrijgbaar (al zou het verboden zijn)

Ik zou met nolva en clomid geen zorgen maken. alleen de clomid zou ik persoonlijk in mijn vriendins tas doen. (niet stieken natuurlijk he) :D

Iemand wel eens met het vliegtuig geweest en 10ml vails met een metalen/aluminium cap meegenomen?

Zou de metaaldetector op die dingen afgaan (handbagage) of kan je ze beter in je koffer doen?

• Topic Starter Topic Starter
metaaldetectors zijn de grootste grap die er is, die vinden meestal aleen echt grote voorwerpen..... zou me over die detectoren niet echt zorgen maken, wel om met een vial testo aangehouden te worden in het verkeerde land....

Terug
Naar boven