lunatic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
In de tijd dat ik train en daarvoor heb ik altijd een behoorlijk vet% gehad. Ik zet makkelijk spieren aan en dan jammergenoeg ook vet. Mijn doel is ook niet om er als bb-er uit te zien, maar gewoon wat strakker. Ik kan doen met mijn voeding wat ik wil, maar om wat vet kwijt te raken moet ik oplaatst (na enkele weken al) zo laag gaan zitten in kcal, dan voel ik me continu gestresst en de motivatie gaat snel weg.
Het enige waarmee ik ooit goede resultaten heb gehaald was T3. Clentbuterol ook wel, maar dan voel ik me gewoon ronduit klote, omdat ik slecht slaap.
Ik ben nu dus weer daarmee begonnen (T3) en ruim een week bezig op 100mcg. Was al 5 weken bezig met dit voedingsschema, dus was ook "al" 0,5% vet kwijt. Ik neem er ook stacker 2 xplc bij met yohimbine. De weegschaal geeft nu al 2,5 kilo minder aan en 1% minder vet. Dat gaat goed dus. Alleen mijn spieren zien er leeggelopen uit. Ik ga straks vast wel wat inleveren, maar wil er nog geen aas bij nemen. Dat doe ik wel als ik stop met T3 over 2 maanden, omdat dat me lichaam anders teveel belast.
Nu vraag ik me af of het nut heeft om creatine te nemen..
Of dat iemand een tip heeft. Ik neem ook al 80 gram whey per dag.
Het enige waarmee ik ooit goede resultaten heb gehaald was T3. Clentbuterol ook wel, maar dan voel ik me gewoon ronduit klote, omdat ik slecht slaap.
Ik ben nu dus weer daarmee begonnen (T3) en ruim een week bezig op 100mcg. Was al 5 weken bezig met dit voedingsschema, dus was ook "al" 0,5% vet kwijt. Ik neem er ook stacker 2 xplc bij met yohimbine. De weegschaal geeft nu al 2,5 kilo minder aan en 1% minder vet. Dat gaat goed dus. Alleen mijn spieren zien er leeggelopen uit. Ik ga straks vast wel wat inleveren, maar wil er nog geen aas bij nemen. Dat doe ik wel als ik stop met T3 over 2 maanden, omdat dat me lichaam anders teveel belast.
Nu vraag ik me af of het nut heeft om creatine te nemen..
Of dat iemand een tip heeft. Ik neem ook al 80 gram whey per dag.