Fitness Seller

T3 schildklierhormoon, creatine er bij of iets?

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
In de tijd dat ik train en daarvoor heb ik altijd een behoorlijk vet% gehad. Ik zet makkelijk spieren aan en dan jammergenoeg ook vet. Mijn doel is ook niet om er als bb-er uit te zien, maar gewoon wat strakker. Ik kan doen met mijn voeding wat ik wil, maar om wat vet kwijt te raken moet ik oplaatst (na enkele weken al) zo laag gaan zitten in kcal, dan voel ik me continu gestresst en de motivatie gaat snel weg.
Het enige waarmee ik ooit goede resultaten heb gehaald was T3. Clentbuterol ook wel, maar dan voel ik me gewoon ronduit klote, omdat ik slecht slaap.

Ik ben nu dus weer daarmee begonnen (T3) en ruim een week bezig op 100mcg. Was al 5 weken bezig met dit voedingsschema, dus was ook "al" 0,5% vet kwijt. Ik neem er ook stacker 2 xplc bij met yohimbine. De weegschaal geeft nu al 2,5 kilo minder aan en 1% minder vet. Dat gaat goed dus. Alleen mijn spieren zien er leeggelopen uit. Ik ga straks vast wel wat inleveren, maar wil er nog geen aas bij nemen. Dat doe ik wel als ik stop met T3 over 2 maanden, omdat dat me lichaam anders teveel belast.
Nu vraag ik me af of het nut heeft om creatine te nemen..
Of dat iemand een tip heeft. Ik neem ook al 80 gram whey per dag.

Creatine gaat niks doen vrees ik om de spieren te behouden...

T3, stacker en yohimbe is natuurlijk geen spiersparende combo.
IMO kan je het best spieren behouden icm AAS. Maar dat wist je al waarschijnlijk.

Misschien eiwitten omhoog gooien als je dat al niet deed.

tja je zal nu ongetwijfeld aardig wat spier ook inleveren, maar als jij daarna met een goeie AAs stack gaat beginnen zal je t mede door spiergeheugen snel weer trug hebben.
zou wel tijdens de kuur gewoon die t3 blijven enmen gaat prima samen met tren...

deze drie middelen combineren is vragen om spierverlies ( zonder roids)

het belangrijkste is een positieve stikstofbalans te behouden in je spiercel!

l-arginine,leucine, creatine, aminozuren, glutamine en plain old eiwitten bieden de basis hiervoor.

gooi 2 van de bovenstaande middelen uit je protocol en doe het stap voor stap!

deze drie middelen combineren is vragen om spierverlies ( zonder roids)
het belangrijkste is een positieve stikstofbalans te behouden in je spiercel!

l-arginine,leucine, creatine, aminozuren, glutamine en plain old eiwitten bieden de basis hiervoor.

gooi 2 van de bovenstaande middelen uit je protocol en doe het stap voor stap!

yeps, verder is alles al gezegt...

Jacky zou zeggen aas erbij en anders doen wat g21 zegt of een goed no produkt gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, dat spieren inleveren neem ik op de koop toe voorlopig. ik voel mezelf opzich niet slecht, kracht is nog hetzelfde, dus wacht het nog even af met aas. Ik zie wel dat me spieren wat zachter zijn, maar het vetverbranden gaat zeer goed. Ik neem de nodige supplementen met amino's er al bij. Die aas-kuur ga ik over 2 maanden nemen om de boel weer op te pompen.
Ik moet nog even zien of ik niet teveel cardio doe nu, misschien iets afbouwen, want ik ruik al aardig naar eiwitten als ik klaar ben. Ik denk dat ik volgende week 3x15 minuten ga doen.

Btw; die yohimbe zit gewoon in die stacker 2 xplc. Ik neem hooguit 3 caps. per dag, maar die heb ik alleen als aanvulling, zodat ik harder kan blijven trainen.

Vetter wordt je alleen als je een hogere calorieinname hebt dat je verbrandt, dus ergens klopt er dan ook iets niet in je eetschema. 3x15 minuten cardio zet toch geen zoden aan de dijk als het gaat om calorieverbranding. En dat is wat het doel is van cardio.

Zoals je het nu doet, is het echt de verkeerde volgorde. Minder eten in combinatie met T3 is echt een garantie voor spierafbraak, om dat later weer met AS te corrigeren.

Beter eerst een goed cardioschema en eetschema volgen om de eerste procenten te zakken en daarna met AS en T3 groter en nog droger worden.

100mcg t3 zonder sterioden erbij? whahhahahah zeg maar dag met je fysiek.
en 3x15min p/w cardio? hahahahaha

denk eerst na voordat jezelf allerhande shitzooi toedient slimmerik, dit is eindigen als een ecto!

Ik moet nog even zien of ik niet teveel cardio doe nu, misschien iets afbouwen, want ik ruik al aardig naar eiwitten als ik klaar ben.

als je na het trainen stinkt naar eiwitten dus (amoniac) dan krijg je dus tekort eiwitten binnen .afvallen gaat beter als je voldoende eiwitten binnen krijgt .want dat versterk je je spiermassa dus zal je lichaam sneller vet verbranden .

als je na het trainen stinkt naar eiwitten dus (amoniac) dan krijg je dus tekort eiwitten binnen .afvallen gaat beter als je voldoende eiwitten binnen krijgt .want dat versterk je je spiermassa dus zal je lichaam sneller vet verbranden .

te weinig proteine? ahahahahha, denk eerder te weinig carbs of teveel proteine:D

Duidelijk te weinig carbs, amoniac komt vrij als er eiwitten verbrand worden ipv carbs.

Ik eet 3uur niet voor de training en neem gewoon CEE ervoor nooit meer last van die amoniac geur.

• Topic Starter Topic Starter
Met eiwitten zit ik, sinds ik 2 weken terug begon met T3, tussen de 180 - 220 gram per dag. Het is met T3 nu gewoon even aftasten qua voeding en de laatste keer dat ik het had gebruikt was 3 jaar terug, dus moet zelf ook weer even uitvinden hoe ik moet eten. De andere keren heb ik het uiteindelijk ook voor mekaar gekregen om voldoende spieren te sparen en met een lichte as-kuur zit het beetje verloren spiermassa er zo weer aan.
Ik weet gewoon dat (bij mij iig) in het begin de droge massa wat zachter word tijdens T3. Maar na enkele weken is dat over, het blijft niet zachter worden dus. Is echt alleen in het begin. Ik ga nu ook nog niet eens achteruit in kracht.. Ik zat alleen te denken om wat crea te nemen, zodat het TIJDENS de T3 misschien wat harder oogt.

Ik heb cardio eigenlijk altijd al op minimaal 3x 45 min/week gedaan, maar omdat ik nu een ander trainingsschema heb gemaakt vrij intensief, korte rust en met 15-20 ipv 6-8 (nette) herhalingen per set, doe ik de cardio een tijdje wat minder, wat voor mijn gevoel betere uitkomst bied. Er zullen vast meer wegen naar Rome leiden, maar doe het liever op deze manier dan dat ik T3 tegelijk met as ga combineren.
Daarom mijn vraag.

Terug
Naar boven