MuscleMeat

t3

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2
t3 BREAKINGNEWS !

Kheb nu t3 in huis tegen de vermoeidheid door de hgh.

Het zijn tabs van 25mg.

Hoeveel kan ik er het best nemen en waneer begint het meestal te werken?(net men 1e 25 mg ingenomen)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1 25 mg tab is toch wel het minimum ?

En heb je ook nog een antwoord ?

Wat is de reden dat je T3 neemt en geen T4.

Word toch algemeen aangenomen dat in samenwerking met HGH, T4 efficienter werkt dan T3.

Heb ook t4 maar t3 werkt sneller.

Heb ook t4 maar t3 werkt sneller.

zijn 2 verschillende hormonen, t4 wordt afhankelijk van carb inname omgezet naar t3!

bij deze omzetting komen er bepaalde enzymen enz vrij welke synergetisch werken met je GH!

als je direct t3 erin flikkert heb je deze omzetting niet, en dus ook niet de enzymen die synergetisch werken met gh

Ja oke thanks voor de reactie !

Maar ik heb dus t3 25mcg en Eltroxin t4 100 mcg tabs.

Kan ik dan elke dag 1 t3 tab pakken en 1 t4 tab tot de t4 begint te werken ?

Of heb jij betere suggesties ?

Ja oke thanks voor de reactie !

Maar ik heb dus t3 25mcg en Eltroxin t4 100 mcg tabs.

Kan ik dan elke dag 1 t3 tab pakken en 1 t4 tab tot de t4 begint te werken ?

Of heb jij betere suggesties ?

Heh kerel, die 2 zou ik niet samen nemen.
Gewoon je T3 afbouwen en overschakelen op T4, eigenlijk zou je zelfs een paar weekjes moeten tussen laten om de schade op je klier te beperken.

Heh kerel, die 2 zou ik niet samen nemen.
Gewoon je T3 afbouwen en overschakelen op T4, eigenlijk zou je zelfs een paar weekjes moeten tussen laten om de schade op je klier te beperken.

t3 en t4 hebben beiden belangrijke functies in het lichaam. Als je dan alleen t3 neemt, dan zal je t4 erg laag zijn. Het nemen van t4 naast t3 heeft daarom best wel veel nut.

t3 en t4 hebben beiden belangrijke functies in het lichaam. Als je dan alleen t3 neemt, dan zal je t4 erg laag zijn. Het nemen van t4 naast t3 heeft daarom best wel veel nut.

en het samen nemen van deze middelen heeft niet meer negatief effect mbt herstel dan het nemen van 1 van deze middelen ???

Klinkt als iets dat dus beter wel zou moeten gebeuren.

Waar zit het addertje??

FF ot, wou even weten als je 100 T3 neemt je ze beter verdeeld in twee maal?

Dan pak ik morgen t4 derbij want als er iemand is die weet waardie het over heeft is Klaas het !

juist!

edit: dit werkt voor mij beter dan alles in 1x op een nuchtere maag te nemen.

is het niet zo dat wanneer je t3 neemt (al is 25mcg mischien laag genoeg) je vrijwel geen t4 omzet in t3?

is het niet zo dat wanneer je t3 neemt (al is 25mcg mischien laag genoeg) je vrijwel geen t4 omzet in t3?

Bij mijn weten is het zelfs zo dat als je een lage dosis T3 neemt dat je T4 juist sneller omzet in T3

Toen ik T3 en T4 tegelijk nam tijdens een kuur werd mijn libido een stuk beter dan dat ik gewoon alleen 100mcg T3 nam. Vermoedelijk dat het dan dus ook effectiever prolactine verlaagd. Ik nam toen 50mcg T3 met 200mcg T4

Terug
Naar boven