andi
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey
Ik heb in het verleden al 2 keer winstrol gebruikt maar steeds ging het om 100tabs en moest ik er 2 's ochtends, 2 's avonds nemen.
Nu heb ik voor het eerst een meer compleet kuurpakket besteld.
2x Turinabol 100 tabs a 10mg
2x Winstrol 100 tabs a 10mg
1x Nolvadex 100 tabs a 10mg
Het zal tevens de laatste keer dat ik met tabs werk en overschakel naar injectie.
Ik wouw pas injecteren als ik daar goede begeleiding bij kreeg en heb deze nu gevonden.
Mijn vraag is nu hoe kan ik het best deze kuur nemen? Waneer in de dag hoeveel te nemen. Vb: Spreiden voor de hele dag of gewoon 's ochtends en 's avonds
Dit kreeg ik in de mail van de leverancier maar zegt niet wanneer in de dag beste te slikken.
week 1 tot en met 7: 40mg winstrol per dag
week 1 tot en met 7: 40mg turinabol per dag
En dag na de laatste tabs 4 weken lang 30mg nolvadex per dag te nemen.
Thanks in advance
Ik heb in het verleden al 2 keer winstrol gebruikt maar steeds ging het om 100tabs en moest ik er 2 's ochtends, 2 's avonds nemen.
Nu heb ik voor het eerst een meer compleet kuurpakket besteld.
2x Turinabol 100 tabs a 10mg
2x Winstrol 100 tabs a 10mg
1x Nolvadex 100 tabs a 10mg
Het zal tevens de laatste keer dat ik met tabs werk en overschakel naar injectie.
Ik wouw pas injecteren als ik daar goede begeleiding bij kreeg en heb deze nu gevonden.
Mijn vraag is nu hoe kan ik het best deze kuur nemen? Waneer in de dag hoeveel te nemen. Vb: Spreiden voor de hele dag of gewoon 's ochtends en 's avonds
Dit kreeg ik in de mail van de leverancier maar zegt niet wanneer in de dag beste te slikken.
week 1 tot en met 7: 40mg winstrol per dag
week 1 tot en met 7: 40mg turinabol per dag
En dag na de laatste tabs 4 weken lang 30mg nolvadex per dag te nemen.
Thanks in advance

. Twee orals combineren zou ik nooit doen

All about the money money...