AndroidHealthClinic

Tabkuur 7 weken hoe verspreiden

andi

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Hey

Ik heb in het verleden al 2 keer winstrol gebruikt maar steeds ging het om 100tabs en moest ik er 2 's ochtends, 2 's avonds nemen.

Nu heb ik voor het eerst een meer compleet kuurpakket besteld.

2x Turinabol 100 tabs a 10mg
2x Winstrol 100 tabs a 10mg
1x Nolvadex 100 tabs a 10mg

Het zal tevens de laatste keer dat ik met tabs werk en overschakel naar injectie.
Ik wouw pas injecteren als ik daar goede begeleiding bij kreeg en heb deze nu gevonden.

Mijn vraag is nu hoe kan ik het best deze kuur nemen? Waneer in de dag hoeveel te nemen. Vb: Spreiden voor de hele dag of gewoon 's ochtends en 's avonds

Dit kreeg ik in de mail van de leverancier maar zegt niet wanneer in de dag beste te slikken.
week 1 tot en met 7: 40mg winstrol per dag
week 1 tot en met 7: 40mg turinabol per dag
En dag na de laatste tabs 4 weken lang 30mg nolvadex per dag te nemen.

Thanks in advance

2 orals samen :s

Een compleet kuurpakket :roflol::roflol:

Ik zou die twee orals niet gaan combineren hoor met die hoeveelheden. Is niet goed voor je lever. Overigens als ik zo wel eens de reacties over tbol hoor, kun je dat denk ik beter helemaal links laten liggen.

Maar ik zou dan gaan voor een kuur test e met winny kick.

Pfoe altijd nog de overtreffende trap :D

Maar zoals bricks al zegt, bewaar die turinabol of gooi het weg. Ik ken wel gasten die er goed op gaan, maar net zoveel merken er weinig van. Regel wat test-e en doe een kickstart met Winny.

Het "complete kuurpakket" zeker online besteld, waar het als pakket werd geadverteerd?! :o

Ik ken wel paar mensen die op zich wel te spreken zijn over turinabol en nog redelijk wat gegained hebben als eerste kuurtje. Maar je hebt nu toch 'goede begeleiding' pak het gewoon fatsoenlijk aan dan :). Twee orals combineren zou ik nooit doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken wel paar mensen die op zich wel te spreken zijn over turinabol en nog redelijk wat gegained hebben als eerste kuurtje. Maar je hebt nu toch 'goede begeleiding' pak het gewoon fatsoenlijk aan dan :). Twee orals combineren zou ik nooit doen

Ik heb deze begeleiding vanaf Juli, en deze kuur is net aangekomen.

Maar is er iemand die me kan zeggen hoe de kuur dan te combineren? ipv ze links te laten liggen is zonde van het geld :D

Opeten is zonde van je lever ;)

Ik heb in voormalig Oost duitsland met iemand gepraat die vroeger.turinabol.heeft gekregen.en ik zou het voor geen goud aanraken. Zowiezo zijn 2orals samen not done.

Ik zou die winstrol bewaren en als kickstart gebruiken tijdens injectie kuur.

Ik heb in voormalig Oost duitsland met iemand gepraat die vroeger.turinabol.heeft gekregen.en ik zou het voor geen goud aanraken. Zowiezo zijn 2orals samen not done.

Ik zou die winstrol bewaren en als kickstart gebruiken tijdens injectie kuur.

Zou ik ook doen.
Komop, 4 potjes orals achter elkaar opeten hehe, bluf...:popcorn2:

Wel bedankt voor de snelle reacties. Vindt het maar vaag dan dat ze het me zo aanraden op een "gerespecteerde" site.

Een site die je een combi kuurtje van 2 orals aanbied is sowieso never gerespecteerd... :rolleyes: All about the money money... :o

En waarom 30 mg Nolvadex?
Weet je wel waar je mee bezig bent? Of denk je dat alleen maar?

Niet blind staren op voorgeschreven informatie. Als je slim bent (en ik neem aan dat je dat wilt zijn) ga je jezelf inlezen en bedenken wat je precies van plan bent.

Het is jou lichaam, dus jij moet weten hoe je er mee om moet gaan.

Een site die je een combi kuurtje van 2 orals aanbied is sowieso never gerespecteerd... :rolleyes: All about the money money... :o

Ja het kan wel alleen moet je wel de heoveelheden aanpassen. Dbol en oxy samen schijnt erg goed te werken. Alleen moet je niet de normale hoeveelheden pakken die je pakt als je ze apart neemt.

Maar verder zou ik geen orals combineren. Er zijn volgens mij verder geen combinaties die synergetisch werken.

Is het ook een optie van de Tbol te nemen en de winnie te houden als kickstart van volgende kuur?

Waarom persee die tbol willen gebruiken?
Wie heeft deze kuur aangeraden dan?
Doe je lichaam een plezier en laat die tbol links liggen en gebruik winny voor Kickstart.
Die tbol gaat je echt geen super gains geven.

Is het ook een optie van de Tbol te nemen en de winnie te houden als kickstart van volgende kuur?

Dat kan alleen verwacht dan niet te veel van een tbol only kuur. Je kunt eventueel ook winny only doen en tbol als kick gebruik voor volgende kuur.

Dat kan alleen verwacht dan niet te veel van een tbol only kuur. Je kunt eventueel ook winny only doen en tbol als kick gebruik voor volgende kuur.

Bedankt bricks. Ik ga winny only doen nu en die tbol laten voor wat het is. Misschien als kickstart voor volgende x gebruiken.

400 tabs ?

No-go in mijn ogen...

Terug
Naar boven