XXL Nutrition

TAD sterkste antioxidant en leverbeschermer

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Zo luitje,DIT is een zeer interesant middeltje.

Normaliter gebruik je als leverbeschermer NAC,wat weer een percurser is om L-Gluthion aan te maken wat je celwanden in de lever versterkt.

Dit gaat weer een treetje of wat hoger dan de gebruikelijke sillymarine,oftewel mariadistel.
Dit goedje wordt toegedient om te werken tegen medicijnvergiftiging,door overdosis medicijnen en radiotherapie,om de lever te beschermen

1x pw een amp is genoeg.Tis geen roid. Dus voor al jullie 17aa slikkers.......lees voer

http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=5293

Laatst bewerkt door een moderator:
word dus tijdens de pct gebruikt lees ik al ff google of het een beetje te verkrijgen valt:D

• Topic Starter Topic Starter
nee tussen de cycle door ook.
Denk dat het niet zonder recept te krijgen is

doseringen verschillen een beetje maar de meeste gaan voor 1x week, mmaar ook tijdens de nakuur dan neem ik aan?

ja kan ook

interessant :)

goede info! tnx kriel.

schijnt pijnlijk te zijn bij inject,maaaaar dat is een levertransplantatie ook

Nice!

zie nergens enige vorm vankarma

moet eerst verdelen hehe:D.....maaruh word het IM gespoten of onderhuids? zie et nergens staan

Thanks Kriel zeer interessant next time zit het bij mij erbij!

Breekt dit niet de 17aa steroïden af die door de lever gaan? Want dan neem je het net als mariadistel toch beter post-cycle.

geloof dat het wel een zeer sterke ontgiftiger is.
Wordt bij medicijnvergiftiging toegepast om celmembramen te herstellen.Het is niet zoals bijv norit actief door onschadelijk maken van de 17aa.

zekers de moeite waard voor 17aa gebruikers om daar wat dieper in te kijken...

p.s.

je moet wat verdelen bla bla bla ... :D

Het ALLERLEUKSTE vind ik dat het im gezet moet worden hehehehee.Dus alle slikboys staan voor een dillema

ik heb trouwens wel eens wat gelezen over glutathione....is dat het zelfde of niet?

Terug
Naar boven