MuscleMeat

TAD sterkste antioxidant en leverbeschermer

als dat wel zo is dan is dit spul vrij verkrijgbaar bij de appotheek in caps van 500mg

ja is hetzelfde

dit is een speciale peptide,net als bijvoorbeeld hgh,en igf.Wordt in je maag afgebroken

ik weet dat insuline de zuurgraad van de maag niet aan kan en daarom niet effectief als oral is, maar is het bij dit goedje ook zo? waarom wordt dan gemaakt?

De orale biologische beschikbaarheid van glutathione is niet nul.
Bioavailability of dietary glutathione: effect on plasma concentration

T. M. Hagen, G. T. Wierzbicka, A. H. Sillau, B. B. Bowman and D. P. Jones
Department of Biochemistry, Emory University School of Medicine, Atlanta, Georgia 30322.

Plasma glutathione (GSH) concentration in rats increased from approximately 15 to 30 microM after administration of GSH either as a liquid bolus (30 mumol) or mixed (2.5-50 mg/g) in AIN-76 semisynthetic diet. GSH concentration was maximal at 90-120 min after GSH administration and remained high for over 3 h. Administration of the amino acid precursors of GSH had little or no effect on plasma GSH values, indicating that GSH catabolism and resynthesis do not account for the increased GSH concentration seen. Inhibition of GSH synthesis and degradation by L-buthionine-[S,R]-sulfoximine and acivicin showed that the increased plasma GSH came mostly from absorption of intact GSH instead of from its metabolism. Plasma protein-bound GSH also increased after GSH administration, with a time course similar to that observed for free plasma GSH. Thus dietary GSH can be absorbed intact and results in a substantial increase in blood plasma GSH. This indicates that oral supplementation may be useful to enhance tissue availability of GSH.

ik ken de verkochte preparaten niet en zal niet gaan zeggen of die wat deugen maar het zou toch kunnen.
maarja gemaakt worden ze natuurlijk omdat mensen er aan denken te verdienen:cool:

• Topic Starter Topic Starter
In fluimacil zit NAC dat is een precossor van gluhtion.Dit middel (tegen slijm) werd bij aspirine vergiftiging toegepast om de lever te beschermen.Nu wordt dit middel IM toegepast.

Tis een peptide,maagzuur zal het om zeep helpen

ja, het is een peptide. Wel een hele kleine trouwens. Men neme een maagsapresistente caoting, dan wordt ie pas in de darmen om zeep geholpen door de proteolytische enzymen daar maar toch niet geheel.
Lees je eigenlijk wel?:p Ik heb toch net een soort van bewijs aangevoerd dat er wel wat van opgenomen kan worden als je het slikt :cool:

We hebben het toch wel over hetzelfde neem ik aan, gluthathione, ofwel GSH, tripeptide van glutamine, cysteine en glycine?

Ik weet heel goed dat ik nog heel veel van je zou kunnen leren kriel maar als je gluhtion en precossor schrijft dan wekt dan ongeveer net zo'n indruk als die n00bs die de namen van alle AS verkeerd schrijven en het ook nog hebben over kolidraden enzo:o:

Misschien wilde je vermijden om teveel te lijken op bepaalde wannabee wetenschappers die in werkelijkheid alleen maar oplossingen mogen maken in allerlei obscure buffertjes en die dan in een 96 wells plaat moeten pipetteren en dan ter compensatie op dbb zoveel met moeilijke termen smijten dat niemand ze nog begrijpt en bovendien een zo slecht fysiek hebben dat sowieso niemand op dbb naar ze luistert? :rolleyes:

Nou daar hoef je niet bang voor te zijn lijkt me alleen al wegens dat laatste:o

Terug
Naar boven