XXL Nutrition

Tamoxifen en Aroxifen

Sannoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Wat is het verschil tussen Tamoxifen en Aroxifen..?

Tamoxifen werd ik helemaal duizelig en misselijk van, tot spugen toe! en mijn suikers vlogen omhoog! vreselijk die bijwerkingen, dus nu wil ik kijken of Aroxifen dat minder heeft of misschien Arimidex.

Ik heb ook wel eens alleen met Mesterolone nagekuurd, had gelukkig geen effect op mijn bloedsuikerspiegel, maar dat schijnt voor de start van eigen testosteron aanmaak niet te helpen.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij hier informatie over geven..?

MvG,
Sannoo

Laatst bewerkt:
Arofixen = tamoxifen + aromasin

Wat is het verschil tussen Tamoxifen en Aroxifen..?

Tamoxifen werd ik helemaal duizelig en misselijk van, tot spugen toe! en mijn suikers vlogen omhoog! vreselijk die bijwerkingen, dus nu wil ik kijken of Aroxifen dat minder heeft of misschien Arimidex.

Ik heb ook wel eens alleen met Mesterolone nagekuurd, had gelukkig geen effect op mijn bloedsuikerspiegel, maar dat schijnt voor de start van eigen testosteron aanmaak niet te helpen.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of kan iemand mij hier informatie over geven..?

MvG,
Sannoo

Op hoeveel mg nam je die Tamoxifen? Raar dat je zoveel sides hebt ervan.

Chlomid al geprobeerd?

En Mesterolone is inderdaad niet geschikt als nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, duidelijk, maar als ik nou alleen met Mesterolone weer zou nakuren, hoelang zou het dan duren voor mijn lichaam de testosteron weer heeft hersteld? En groei ik in die tussentijd wel qua volume?

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 14:31 ----------

Chlomid al geprobeerd?

De eerste 2 dagen 40mg, toen las ik op dit forum dat 20mg voldoende was, toen ben ik overgegaan op 20mg en vanaf de 4e dag ongeveer is het begonnen.

Mesterolone is geen nakuur. Probeer clomid.

Chlomid al geprobeerd?

Ik las dat meer mensen dat die zich ook niet zo goed voelden en sommige hadden Chlomid geprobeerd en dat is nóg erger

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 14:40 ----------

maar ik zal het wel eens proberen als jullie dat aanraden..

Ieder lichaam is anders, probeer chlomid eens. Maar zeker geen mesterolone.

overigens niet om je te bashen maar je hebt wel bar weinig kennis van AAS voor iemand die al met naalden speelt.

Ga je ff inlezen kerl srs.

ik heb een kuur gedaan en ben toen helemaal verkeerd voorgelicht, toen heb ik hier ook op mn fl**ker gekregen, mij werd geadviseerd om mezelf EERST in te lezen, dus daar ben ik nu mee bezig ;) vandaar al mn vragen en als ik het niet vraag dan weet ik het ook niet, toch?

en daar is dit forum toch ook voor..?

groeten

ik heb een kuur gedaan en ben toen helemaal verkeerd voorgelicht, toen heb ik hier ook op mn fl**ker gekregen, mij werd geadviseerd om mezelf EERST in te lezen, dus daar ben ik nu mee bezig ;) vandaar al mn vragen en als ik het niet vraag dan weet ik het ook niet, toch?

en daar is dit forum toch ook voor..?

groeten

ik zeg ook niet om je te bashen. Maar bijv dit topic. Als je ff googled op arofixen had je het antwoordt gehad zeg maar. En DBB is niet zo meer op de noob vragen die erg voor de hand liggen dan krijg je al gauw een b*ch slap terecht dan wel onterecht

en een forum is zeker voor vragen, maar ff zelf zoeken kan ook geen kwaad :D natuurlijk

bedoeling is zelf uitzoeken, voorstel posten, kritiek accepteren, ideen aanpassen dan wel uitvoeren imo.

Ik las dat meer mensen dat die zich ook niet zo goed voelden en sommige hadden Chlomid geprobeerd en dat is nóg erger

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 14:40 ----------

maar ik zal het wel eens proberen als jullie dat aanraden..

Zoveel opties heb je niet, er zijn maar een paar middelen die de oestrogeen receptoren bezetten en daarvan is Clomid en Nolva de enige die makkelijk te krijgen zijn. Nakuren met alleen een AI zoals arimedex of aromasin heeft als grote nadeel dat ze pas werken na lange tijd want een stabiele voldoende hoge plasma concentratie duurt lang (week a 2 weken afh van middel)

Eigenlijk zou ik het antwoord op de vraag of je evt ook alleen met een AI kan nakuren niet weten. Theoretisch zou ook een AI een oestrogeen vermindering geven en via dat een signaal voor meer test productie. Of dat zou werken vind ik een goede vraag!

Ik zou voor Clomid gaan ook al zou het idd kunnen dat de bijwerkingen nog rotter zijn. Maar dan heb je het geprobeerd.

Laatst bewerkt:
Laat je niet teveel afschrikken door de negatieve gebruikerservaringen met Clomid zou ik zeggen.

Ik ben momenteel bijna aan het eind van mijn nakuur en heb er voor het eerst Clomid bijgedaan om m,n nakuur wat steviger te maken. Normaal deed ik alleen Arofixen.
Nergens last van met Clomid (50mg)! Integendeel, ik voel me prima ik heb voor het eerst gewoon libido tijdens m,n nakuur!

Dus misschien de overstap waard? In principe kun je na een 'normale' kuur prima wegkomen met 4 weken Clomid op 50mg/dag.

en waarom zou tamoxifen de veroorzaker zijn van dat bloedsuikerprobleem? ik vind het maar een raar verhaal.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:29 ----------

ik zie nu in een andere topic dat je diabets hebt. dat is een andere zaak. je kan ook kuren zonder na te kuren. dat wordt ook gedaan. ik ken gasten die nooit nakuren en toch zwaar kuren.

Laat je niet teveel afschrikken door de negatieve gebruikerservaringen met Clomid zou ik zeggen.

Ik ben momenteel bijna aan het eind van mijn nakuur en heb er voor het eerst Clomid bijgedaan om m,n nakuur wat steviger te maken. Normaal deed ik alleen Arofixen.
Nergens last van met Clomid (50mg)! Integendeel, ik voel me prima ik heb voor het eerst gewoon libido tijdens m,n nakuur!

Dus misschien de overstap waard? In principe kun je na een 'normale' kuur prima wegkomen met 4 weken Clomid op 50mg/dag.

Hartstikke bedankt kerel, ik ga hiermee aan de slag!
Gr

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 00:07 ----------

en waarom zou tamoxifen de veroorzaker zijn van dat bloedsuikerprobleem? ik vind het maar een raar verhaal.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 18:29 ----------

ik zie nu in een andere topic dat je diabets hebt. dat is een andere zaak. je kan ook kuren zonder na te kuren. dat wordt ook gedaan. ik ken gasten die nooit nakuren en toch zwaar kuren.

Nou als dat Clomid ook die erge bijwerkingen heeft dan ga ik dat proberen, thnx voor je post iig!!
Kheb er veel aan.

Groeten,

als je niet nakuurt zou ik wat andere zaken nemen zoals 2000iu vit D, zink, magnesium, arginine enz...

Beter neem je nog wat meer tijd om je goed in te lezen, er zijn zeker meer mensen in dezelfde situatie en niet nakuren lijkt me onverstandig!

probeer eens clomid op 25mg p/d, en anders gewoon nolva 20mg p/d. moet beide voldoende zijn om herstel te bevorderen.
en die zure appel.. moet je gewoon doorheen bijten :) nakuur is niet het leukste periode van je kuur, maar hoort er bij

Terug
Naar boven