AndroidHealthClinic

Tamoxifen

Spain

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Als
Je tamoxifen gebruikt als nakuur , 20 mg per dag. Is dit schadelijk voor de lever?

Dit ivm keuring cbr voor rijbewijs waar ze me leverwaarden doen testen om te kijken of ik veel alcohol drink.

Kan je leverwaarden iets verhogen, maar het is geen 17aa ofzo dus valt mee. Leverwaarden kunnen ook hoger zijn door andere zaken dan alleen alchol drinken, dus lijkt mij een vreemde keuring? Toen ik bijvoorbeeld koorts had waren mijn waarden een paar dagen later nog verhoogd.

Als je gekuurt hebt dan zullen je leverwaarden zowizo al een de slechte kant zijn,
dus 3 weken 20MG tamofixen zal daar niks aan veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja tis een keuring van geschiktheid. Ben namelijl aangehouden met alcohol op met me brommer en krijg een lichamelijke, psychische test en bloedonderzoek. Heb op internet opgezocht

Test op 3 leverwaarden en CD-tect. Deze test kan langdurig alcoholgebruik en misbruik aangeven. Test wordt o.a. ook door CBR gebruikt. Uitslag duurt ongeveer 5 dagen.

MCV
ALAT
ASAT
Gamma GT
CD-Tect

Dus door me kuur zelf, is alleen injects geweest, zijn me leverwaarden dus ook zo slecht geworden??
Is er manier om me leverwaarden zsm naar normale waarden te brengen?

Keuring is over een maand.

Als je gekuurt hebt dan zullen je leverwaarden zowizo al een de slechte kant zijn,
dus 3 weken 20MG tamofixen zal daar niks aan veranderen.

Ze zullen verhoogd zijn is de betere omschrijving denk ik.
Daarvoor hoeven ze nog niet slecht te zijn.

Edit: Mss wil je even zeggen hoe je kuur eruit zag. Sommige middelen belasten je lever harder dan andere.

10 weeken

400 mg deca pw
300 mg primo pw

Primo(dbb wiki): In doseringen van 200 mg of minder (injecteerbare vorm) is er zelden of nooit een verandering merkbaar in bloeddruk. Wat hepatoxiciteit betreft, zal lange-termijn gebruik de leverwaarden doen stijgen, maar slechts geleidelijk en licht. De injecteerbare vorm heeft slechts de helft van de lever-toxische effecten van de orale vorm, vanwege de eenmalige passage langs de lever. De lage lever-toxiciteit is het gevolg van de 1-methyl-groep van metenolon, waardoor er geen 17-alfa-alkylering nodig is, wat de voornaamste boosdoener is bij steroïde-gerelateerde leverproblemen.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat ook deca redelijk mild is voor de lever, maar mss moet je even wachten tot de wetenschappers van de AAS sectie je een antwoord met zekerheid kunnen geven.

Oke thnx.

Wetenschappers aanwezig die me er iets over kunnen vertellen of ik me zorgen moet maken?

Is er een middel om je lever te cleanen?

Voor alcohol test je vooral op een hoge gamma GT icm een (iets) verhoogde ASAT. Tamox zal hooguit je ALAT en ASAT samen (iets) verhogen maar gaat niet het patroon geven wat alcohol in de regel geeft

is Tamoxifen precies het zelfde als nolvadex?

Ja tis een keuring van geschiktheid. Ben namelijl aangehouden met alcohol op met me brommer en krijg een lichamelijke, psychische test en bloedonderzoek. Heb op internet opgezocht

Test op 3 leverwaarden en CD-tect. Deze test kan langdurig alcoholgebruik en misbruik aangeven. Test wordt o.a. ook door CBR gebruikt. Uitslag duurt ongeveer 5 dagen.

MCV
ALAT
ASAT
Gamma GT
CD-Tect

Dus door me kuur zelf, is alleen injects geweest, zijn me leverwaarden dus ook zo slecht geworden??
Is er manier om me leverwaarden zsm naar normale waarden te brengen?

Keuring is over een maand.
binnen een maand heb je toch normale leverwaardes. doe toch is normaal.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 09:05 ----------

10 weeken

400 mg deca pw
300 mg primo pw
na deze kuur heb je al normale leverwaardes een maand na je kuur. van 300mg primo zijn je waardes zelfs niet of bijna niet verhoogd.

vond het toch handig om snel iets te vragen. zit nu in me 4de week zie post van "colucci" en de gyno komt er nu al aan. zal ik nu beginnen met het al nemen van de tamoxifen?

Doe je eigen topic open en wees duidelijk hoe je kuur er nu uitziet.

Terug
Naar boven