Incompatibel? Voor het gemak neem ik maar aan dat je incapabel bedoelt.![]()
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Incapabel kan je defineren als zijnde Incompatibel welke betekent het totaal niet overeenkomstig zijn, met

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Incompatibel? Voor het gemak neem ik maar aan dat je incapabel bedoelt.![]()

Incapabel kan je defineren als zijnde Incompatibel welke betekent het totaal niet overeenkomstig zijn, met![]()
Incapabel kan je defineren als zijnde Incompatibel welke betekent het totaal niet overeenkomstig zijn, met![]()

90% van de politie is incompatibel.
Allemaal losers zonder kennis van de straat, altijd lief geweest vroeger... ofterwijl: Kneusjes.

Incompatibiliteit betekent inderdaad niet overeenkomstig of onverenigbaar met iets zijn. Waar zijn politieagenten onverenigbaar mee?
Incapabel zijn betekent onkundig, onbekwaam of incompetent (niet verwarren met incontinent).
Nee, incapabel kan je dus niet definiëren als incompatibel.
Enneh, ofterwijl? Die vlieger gaat niet op.![]()
Dus cut your losses and walk away, ik ben namelijk inderdaad de enige echte Albertheijn.
---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------
Voordat ik het vergeet: LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111einseinseins
(check woordenboek
)
.
win from me dude 

wat mij verbaasd, normaal worden verdachten altijd met afgekorte naam in het nieuws gebracht, maar bij deze mannen word de volle naam gebruikt?