XXL Nutrition

Tandartsen worden opgepakt tijdens achtervolging zakkenroller

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Incapabel kan je defineren als zijnde Incompatibel welke betekent het totaal niet overeenkomstig zijn, met???

Luister nou maar gewoon naar hem, hij is van de Albert Heijn!

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Incapabel kan je defineren als zijnde Incompatibel welke betekent het totaal niet overeenkomstig zijn, met???

Incompatibiliteit betekent inderdaad niet overeenkomstig of onverenigbaar met iets zijn. Waar zijn politieagenten onverenigbaar mee? ???
Incapabel zijn betekent onkundig, onbekwaam of incompetent (niet verwarren met incontinent).

Nee, incapabel kan je dus niet definiëren als incompatibel.

90% van de politie is incompatibel.

Allemaal losers zonder kennis van de straat, altijd lief geweest vroeger... ofterwijl: Kneusjes.

Enneh, ofterwijl? Die vlieger gaat niet op. :p
Dus cut your losses and walk away, ik ben namelijk inderdaad de enige echte Albertheijn. :cool:

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Voordat ik het vergeet: LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111einseinseins

maar om dus een kortverhaal lang te maken met de compatibiliteitsmodus:

gewoon oogkleppen op en doorlopen, dat is duidelijk het gezondst.
want je weet: een gemiste training, kunje nooit meer inhalen. en ik neem aan dat je in de bak ook geen wheyshake krijgt als ontbijtje.

Politie zijn sowieso voor de meerderheid een stel kneuzen. Hoeveel stuntelige aanhoudingen ik al wel niet gezien heb tijdens het uitgaan. Nu zullen er best goede agenten tussen zitten maar de debiele meerderheid verdrukt deze lui.

Incompatibiliteit betekent inderdaad niet overeenkomstig of onverenigbaar met iets zijn. Waar zijn politieagenten onverenigbaar mee? ???
Incapabel zijn betekent onkundig, onbekwaam of incompetent (niet verwarren met incontinent).

Nee, incapabel kan je dus niet definiëren als incompatibel.

Enneh, ofterwijl? Die vlieger gaat niet op. :p
Dus cut your losses and walk away, ik ben namelijk inderdaad de enige echte Albertheijn. :cool:

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Voordat ik het vergeet: LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111einseinseins

Ik begrijp je niet, maar dat maakt ook niet uit.

Ik bedoelde dus dat het dezelfde uiteindelijke uitgangspunt heeft ;) (check woordenboek ;) )

K*t voor je dat je zo'n naam hebt ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Oja... you(will)?? never will<<------??? win from me dude

LOL!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111234567890

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Welke kloon ben jij trouwens :)???

je beste vriend, de politie

Domme flikken daar in A'dam.

wat mij verbaasd, normaal worden verdachten altijd met afgekorte naam in het nieuws gebracht, maar bij deze mannen word de volle naam gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Wie denk je wie de krant getipt heeft? De politie? Of misschien de 'verdachte' zelf wel;)

Terug
Naar boven