XXL Nutrition

tandpasta voor witte tanden

D3363

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
73kg
zal die tandpasta van de reclame waardoor je tanden witter worden echt helpen? niet dat ik hele gele tanden heb ofzo :p maar hoe witter hoe mooier vind ik

Als je ze echt wit wil hebben kun je ze beter bij een kliniek laten bleken.

Whitening Tandpasta zal wel helpen maar echt minimaal. En ik geloof dat van die thuisbleek sets echt funest zijn voor je glazuur...

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt man dan hoef ik me niet scheel te kopen aan iets wat niet werkt :p

Been there done that. Was ook erg benieuwd :D

Als je witte(re) tanden wilt, dan kan whitestrips een oplossing zijn. Het werkt en is voor wat je krijgt een goede prijs. Echter kun je de whitestrips tegenwoordig niet meer in Nederland kopen dankzij de nieuwe wetgeving, maar je kunt het altijd nog uit het buitenland halen.

die white-ners helpen wel. want ze schuren idd een laagje glazuur af, dus daarna trekt er weer sneller vuil in de tand (koffie en thee enzo).

eig zouden ze het moeten verbieden, maar mbt je vraag: JA, het werkt.

Je hebt tandpasta van beverly hills formula, die vind ik persoonlijk wel redelijk goed werken hoor.

Op het werk maak ik vaak bleeklepels opmaat voor de patient in opdracht van tandartsen, maar niet elke tandarts raad het zijn patienten aan. En het is niet verstandig een hoge concentratie te gebruiken. Maar dat kan de tandarts het beste inschatten.

Meestal is het idd niet echt nodig om ze te bleken, tenminste bij mij niet. Maar de cuspidaten zijn vaker net een tintje donkerder als de incisieven.
En daarom hou het toch liever bij de tandpasta,want het is nooit goed voor je glazuur.

Laatst bewerkt:
In amerika is er een soort bleaching pen die echt de rage is, iedereen haalt daar zijn witte tanden vandaan.
In amerika zie je bijna niets anders meer als een witte mond.

Je hebt ook de duurdere white-ners waarbij glazuur niet wordt afgebroken.
Vraag eens bij n tandarts?

Witte tanden hebben veel met je genen te maken, en natuurlijk ook je levenstijl, heb me hier ook al druk ingemaakt, zo'n tandpasta maakt ze op lange duur "iets" witter, met nadruk op iets, als ze al supergeel zijn zullen ze niet wit wit zijn, dan is bleken de beste optie alhoewel dat duur kan zijn..

helpt wel.

epic tandpasta, elektro tandenborstel, mondwater en flossen does the trick.

heb je geen whitening crap nodig.

Crest whitening strips werken wel goed! (kan je via ebay kopen) Kan je alleen wel pijn van krijgen.. Pearl drops en al die dingen die hier te koop zijn werken niet echt ;)

I don't brush my teeth.

Schrijf je in voor extreme makeover als het zo erg is..

Terug
Naar boven