- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg

[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelda zei:
Don_Nastee zei:

Zelda zei:Jongens, dit kan toch nooit echt zijn. Als zo'n golf aan land komt vaagt ie alles weg tot een kilometer landinwaarts. De tsunami in ZO Azië was nog minder hoog dan dit. Bovendien vind ik het er onnatuurlijk uitzien hoe die surfer door de waas van het opspattende water zichbaar is.

Zelda zei:Jongens, dit kan toch nooit echt zijn. Als zo'n golf aan land komt vaagt ie alles weg tot een kilometer landinwaarts. De tsunami in ZO Azië was nog minder hoog dan dit. Bovendien vind ik het er onnatuurlijk uitzien hoe die surfer door de waas van het opspattende water zichbaar is.

guardian zei:Tuurlijk yoh, het is tenslotte maar water, met een reddingsvest komt ie wel terug boven drijven.
Spijtig dat ik niet kan surfen anders deed ik het meteen![]()