Fitness Seller

Te bruut! Heftige golf + surfer

Zelda zei:
Jongens, dit kan toch nooit echt zijn. Als zo'n golf aan land komt vaagt ie alles weg tot een kilometer landinwaarts. De tsunami in ZO Azië was nog minder hoog dan dit. Bovendien vind ik het er onnatuurlijk uitzien hoe die surfer door de waas van het opspattende water zichbaar is.
Een tsunami valt niet te vergelijken met een golf, dit is wel degelijk echt :)

Mja, die andere plaatjes zijn ook wel bruut idd, maar ik blijf het verdacht vinden, er klopt gewoon iets niet aan dat video'tje.

WWOOW !! :D:D surf's up dude ! :D

DvO zei:
Zelda, ze zitten bijna midden op zee met zo'n golf.
In ieder geval totaal niet in de buurt bij de kust.

Reken maar dat deze golven echt zijn.

Ik vind het zowieso een beetje triest om maar te gaan roepen dat het nep is, als je er de ballen verstand niet van hebt

Ik ben ook erg triest.

Man-Mountain zei:
hehehe spijtig genoeg sterven er genoeg surfers die fouten maken bij het pakken van een supergolf.

Ja dat is waar

Feit is dat zulk een golf helemaal niet 'per definitie' dodelijk is en het overgrote deel dit wel overleefd. Als er geen echt gevaar bij zou zijn, is er imo ook niks aan. :o

Zelda zei:
Mja, die andere plaatjes zijn ook wel bruut idd, maar ik blijf het verdacht vinden, er klopt gewoon iets niet aan dat video'tje.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de compressie van het filmpje. Waardoor pixels worden gepressed en daardoor lijkt het dat het nep is.

helemaal gelijk..ik surf zelf ook al een jaar of 5..heb ook in californie gesurft..en ga komende zomer naar hawai:D er zijn serieus genoeg surfers die dood zijn gegaan door de idioot grote hoeveelheid water die overhen heen komt..de kracht van zo;n golf is echt idioot groot, een fout in zo'n supergolf en de kans dat je sterft is erg groot..
haaien zijn trouwens nog steeds het nummer 1 gevaar bij surfen..

JE-ZUS wat een bruut filmpje!

Is NIET nep, komt uit de openingssequentie van Riding Giants, een heel bekende surffilm...

Té gek voor woorden wel, maak een vergissing en je bent er geweest...

1. oud
2. die mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn, dat doe je niet zomaar. Door de ligging van rotsen op de bodem kan je de loop van de golven exact voorspellen en dus bepalen hoe je moet gaan.
3. ze bestaan dus wel, dit is dus ook niet op 4 meter van de kust.

waar surf jij dan trouwens MM?

jorasho zei:
1. oud
2. die mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn, dat doe je niet zomaar. Door de ligging van rotsen op de bodem kan je de loop van de golven exact voorspellen en dus bepalen hoe je moet gaan.
3. ze bestaan dus wel, dit is dus ook niet op 4 meter van de kust.

waar surf jij dan trouwens MM?

In Portugal en Marokko

Relaxed, kom je daar zo vaak in de buurt dan?

WTF bruuuuuuuuut. Als je surft op zo'n golf stijgt de adrealine tot boven de 100% waarschijnlijk. Kicken dit als je dat kan.

sorry kale, maar deze is al heel oud ..

blijft wel leuk te zien

zoooooooooooooooo vetttttttttttttttt

Terug
Naar boven