XXL Nutrition

Te koop: sekstape Britney Spears

do-not-want-dog.jpg

britney is niet bepaald meer een ... horny hot blonde wants to bang big time:(

ik zou er op z'n minst wel even naar kijken..maar geld bieden:O

Mijn bod: 2 euro.

Ben benieuwd wanneer we hem kunnen downen

Lol wat een mieters weer, ik zou haar echt wel nken gek, niks mis met dat wijf, ze is niet dik dun lelijk en ze is blond.

Maar over die tape dat kan natuurlijk niet zomaar, daarvoor kun je wel een paar jaar achter deze tralies belanden in Amerika dacht ik zo, schending van andermans privé leven.

Daarbij vind ik het ook triest dat mensen d'r zo kapot willen maken, uiteindelijk heeft ze niemand echt wat aangedaan en ze schijnt heel aardig te zijn ;)

Ik zou met haar trouwen en dan een Ferrari kopen met velgen met mijn naam op. Vervolgens zou ik een kind met haar zorgen. Proberen een shitrapper te worden. Daarna scheiden en het kind opeisen met heel veel alimentatiegeld.

Maar over die tape dat kan natuurlijk niet zomaar, daarvoor kun je wel een paar jaar achter deze tralies belanden in Amerika dacht ik zo, schending van andermans privé leven.

:roflol:

Je weet als celeb van te voren toch wel dat als je zo'n tape maakt hij op de verkeerde plaatsen terecht kan komen. Bezint eer gij begint :D

Lol wat een mieters weer, ik zou haar echt wel nken gek, niks mis met dat wijf, ze is niet dik dun lelijk en ze is blond.

Daarbij vind ik het ook triest dat mensen d'r zo kapot willen maken, uiteindelijk heeft ze niemand echt wat aangedaan en ze schijnt heel aardig te zijn ;)
tja vind ook wel dat britney nogal wat shit moet doormaken, zoiets verdiend niemand

Als ze lekker in d'r vel zit is het toch zeker wel een mooie meid, ofwa..? ???
Of hebben alle getrainde heren "de lat" een beetje hoog liggen..? ???
Benieuwd waar sommige van die heren dan geregeld mee "gespot" worden... :rolleyes:

Oh ja, "heavy dudes" en "players" graag met foto('s) reageren waar niet alleen de dame opstaat! ;)

Terug
Naar boven