AndroidHealthClinic

Te snel resultaat

Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
68kg
Ik heb dit topic net ergens anders geplaatst, maar dat was volgens mij in de verkeerde rubriek:o, want dit past volgens mij beter onder voeding.

Ik ben nu serieus begonnen om wat strakker te worden en dus mijn vetpercentage wat naar beneden te brengen. Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage nu is, maar er zit duidelijk het een en ander op mijn buik.

Nu heb ik voor mijzelf een voedingsschema opgesteld en mijzelf hier nu 4 dagen aan gehouden. Ik zie hier veel mensen op het forum die juist 'klagen' over het vet dat alsmaar niet verdwijnt, maar ik schrok want mijn buik is echt enorm veel platter geworden:eek:

Ik woog 68 kg en ben 1,69 meter. Ik heb zelf geen weegschaal dus weet niet wat ik nu weeg, maar mijn vriend merkte gelijk op dat ik dunner was geworden.

Ben ik dan nu toch aan het crashdiëten? Of maak ik een andere fout? In 4 dagen tijd zo veel ''resultaat'' is toch helemaal niet mogelijk? Ik heb verder veel water gedronken, dus vochtverlies lijkt mij ook niet het geval.

Dit is mijn voedingsschema:

's ochtends 175 gram kwark met een paar flinke scheppen muesli

tussendoor 2 bruine boterhammen met pindakaas

lunch halfvolle melk met brinta

tussendoor 2x een halve grapefruit (of 1 keer 1 hele :D)

avondmaaltijd groente met vis en peulvruchten/volk.pasta/volk.rijst
(in dit voorbeeld 70 gram pasta, blikje tonijn en gekookte courgette)

's avonds fruitsnack (in dit voorbeeld mango-smoothie van halve mango met melk)

totaal 1512 kcal vet%20 koolhydraten% 49 eiwitten% 31

Is dit in orde zo? Alvast bedankt voor de hulp :)

zal meestendeels vochtverlies zijn, door bijv. minder zout te eten.
Heb je wel op dezelfde momenten gewogen? want na het eten ben je natuurlijk zwaarder dan ervoor.

En ik weet niet of je vriend een betrouwbaar meting is als het daar om gaat, want bijna geen enkele man zegt tegen een vrouw dat ze dik is of dat je geen verschil ziet :P

voedingsschema ziet er mooi uit naar mijn mening, wel wat weinig misschien (al is hier mijn kennis niet zo enorm over) bekijk het over een week & kijk dan of je nog wat in gewicht bent gezakt, zo ja dan ben je goed bezig, zo nee meer sporten

Laatst bewerkt:
In het begin zal je hiermee inderdaad afvallen. Ik weet niet hoeveel jij beweegt per dag en wat je onderhoud is.....ik zou dat berekenen als ik jou was. En aan de hand daarvan kijken of jij niet te veel eronder zit.
En ALS jij blijft 1500 Kcal per dag eten, zou ik dan 1 keer in de week een cheat-dag inlassen

Als ik zo rond mijn bmr eet ( wat jij nu doet met 1500kcal) dan gaat het ook hard ja :roflol:

yezz.. als ik een paar dagen minder eet, zie ik gelijk mijn lovehandles minder worden en mijn buik platter worden, zodra ik op 1 dag 2 boterhammen te veel eet, zijn ze gelijk weer terug,...

Terug
Naar boven