Madame Aardbei
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 68kg
Ik heb dit topic net ergens anders geplaatst, maar dat was volgens mij in de verkeerde rubriek
, want dit past volgens mij beter onder voeding.
Ik ben nu serieus begonnen om wat strakker te worden en dus mijn vetpercentage wat naar beneden te brengen. Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage nu is, maar er zit duidelijk het een en ander op mijn buik.
Nu heb ik voor mijzelf een voedingsschema opgesteld en mijzelf hier nu 4 dagen aan gehouden. Ik zie hier veel mensen op het forum die juist 'klagen' over het vet dat alsmaar niet verdwijnt, maar ik schrok want mijn buik is echt enorm veel platter geworden
Ik woog 68 kg en ben 1,69 meter. Ik heb zelf geen weegschaal dus weet niet wat ik nu weeg, maar mijn vriend merkte gelijk op dat ik dunner was geworden.
Ben ik dan nu toch aan het crashdiëten? Of maak ik een andere fout? In 4 dagen tijd zo veel ''resultaat'' is toch helemaal niet mogelijk? Ik heb verder veel water gedronken, dus vochtverlies lijkt mij ook niet het geval.
Dit is mijn voedingsschema:
's ochtends 175 gram kwark met een paar flinke scheppen muesli
tussendoor 2 bruine boterhammen met pindakaas
lunch halfvolle melk met brinta
tussendoor 2x een halve grapefruit (of 1 keer 1 hele
)
avondmaaltijd groente met vis en peulvruchten/volk.pasta/volk.rijst
(in dit voorbeeld 70 gram pasta, blikje tonijn en gekookte courgette)
's avonds fruitsnack (in dit voorbeeld mango-smoothie van halve mango met melk)
totaal 1512 kcal vet%20 koolhydraten% 49 eiwitten% 31
Is dit in orde zo? Alvast bedankt voor de hulp
, want dit past volgens mij beter onder voeding.Ik ben nu serieus begonnen om wat strakker te worden en dus mijn vetpercentage wat naar beneden te brengen. Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage nu is, maar er zit duidelijk het een en ander op mijn buik.
Nu heb ik voor mijzelf een voedingsschema opgesteld en mijzelf hier nu 4 dagen aan gehouden. Ik zie hier veel mensen op het forum die juist 'klagen' over het vet dat alsmaar niet verdwijnt, maar ik schrok want mijn buik is echt enorm veel platter geworden

Ik woog 68 kg en ben 1,69 meter. Ik heb zelf geen weegschaal dus weet niet wat ik nu weeg, maar mijn vriend merkte gelijk op dat ik dunner was geworden.
Ben ik dan nu toch aan het crashdiëten? Of maak ik een andere fout? In 4 dagen tijd zo veel ''resultaat'' is toch helemaal niet mogelijk? Ik heb verder veel water gedronken, dus vochtverlies lijkt mij ook niet het geval.
Dit is mijn voedingsschema:
's ochtends 175 gram kwark met een paar flinke scheppen muesli
tussendoor 2 bruine boterhammen met pindakaas
lunch halfvolle melk met brinta
tussendoor 2x een halve grapefruit (of 1 keer 1 hele
)avondmaaltijd groente met vis en peulvruchten/volk.pasta/volk.rijst
(in dit voorbeeld 70 gram pasta, blikje tonijn en gekookte courgette)
's avonds fruitsnack (in dit voorbeeld mango-smoothie van halve mango met melk)
totaal 1512 kcal vet%20 koolhydraten% 49 eiwitten% 31
Is dit in orde zo? Alvast bedankt voor de hulp