MuscleMeat

Te veel brood?

BAJW

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
65kg
Hallo,

Ik ben sinds december begonnen met trainen. Daarvoor heb ik wel push upps e.d. gedaan maar niet noemenswaardig.
Nu zijn we 3 maand verder en ik boek wel progressie, maar ik denk dat ik er veel meer uit kan halen. Dit denk ik omdat ik met mijn voeding niet helemaal goed zit. Ik eet te veel brood denk ik.

Lengte: 1,72m
Gewicht: 65,5 KG
Leeftijd: 19

Doordat ik werk als hovenier heb ik redelijk wat nodig op een dag. Zie afbeelding.
Het volgende neem ik op een dag:

Ontbijt:
3 a 4 broodjes appelstroop of honing.

10;00
2 broodjes kipfilet
2 broodjes runderrookvlees

12;30
2 broodjes kipfilet
2 broodjes runderrookvlees
1 broodje pindakaas

15;00
1 broodje pindakaas
1 broodje kipfilet

17;00
avondeten.

19;00 trainen

21;00
banaan
appel

21;45
500 gr kwark.
soms nog een handje noten.

Ik zit dus zo op 13/14 broodjes per dag. Ik denk dat het beter is om er rijst met kip of iets in te gooien.
Mijn doel is om te groeien en iets boven mijn onderhoud te gaan zitten.
Hopelijk kan iemand me helpen:)

nodig.PNG

Je zou brood kunnen vervangen door rijst of pasta. Dus dan zou je bijvoorbeeld een paar sneetjes brood kunnen skippen voor een maaltijd met rijst, (roerbak)groente en kip. Of een bord met pasta! Zelf eet ik ook zo'n 12 tot 14 sneetjes brood per dag.

Wellicht kan je ook nog een paar broodjes of een goede maaltijd nemen na het trainen. Na het trainen schreeuwt het lichaam om vitamines, eiwitten en energie.

Laatst bewerkt:
Je zou brood kunnen vervangen door rijst of pasta. Dus dan zou je bijvoorbeeld een paar sneetjes brood kunnen skippen voor een maaltijd met rijst, (roerbak)groente en kip. Of een bord met pasta! Zelf eet ik ook zo'n 12 tot 14 sneetjes brood per dag.

Wellicht kan je ook nog een paar broodjes of een goede maaltijd nemen na het trainen. Na het trainen schreeuwt het lichaam om vitamines, eiwitten en energie.

typ gewoon met zwarte letters

in de ochtend habvermout of brinta eten om af tewisselen. vind brood als onbijt niet echt een traktatie..

Wtf, zijn dit allemaal broodjes? Vervang dat allereerst eens met gewoon brood, zitten veel minder calorieen in.

Ja teveel.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, dit is gewoon volkoren brood. Sorry voor de verwarring.
En als ontbijt vind ik het geen enkel probleem.

Als jij het niet smerig vindt, en je ermee je gewenste macro's haalt, maakt het toch niks uit?

je kan ook wat eiwit pannenkoeken mee nemen ;p
lekker is dat.

Als jij hiermee bereikt wat je wilt bereiken dan moet je het zo houden.. Maarrrrrr, vervanging kan geen kwaad.

• Topic Starter Topic Starter
Okee,

Het is niet zo'n probleem dus.
Bedankt in ieder geval

Wat meer groente en fruit is natuurlijk gezonder, maar als je er geen last van hebt is met het brood zelf niks mis.

Terug
Naar boven