XXL Nutrition

Te veel gelezen over clen

Hendri

Novice
Waardering
0
Bij mijn vorige vraag kreeg ik helaas niet veel reakties, dus probeer ik het nog maar een keertje:

as zaterdag wil ik beginnen met het volgende verder niks erbij.

STANOZOLOL = 5 MG
WEEK 1 * 2p/dag
,, 2 * 4p/dag
,, 3 * 6p/dag
,, 4 * 6p/dag
,, 5 * 4p/dag
,, 6 * 2p/dag
,, 7 * 2p/dag

omdat ik misschien wel te veel heb gelezen over clen begin ik daar maar niet aan (weinig resultaat en alle shit die je er gratis bij krijgt)

Het is mijn eerste kuur wie kan mij vertellen of het schema klopt. Deze kuur geeft (hoop ik) mij weer een opkikker, sta al bijna 1 jaar stil boek dus weinig resultaat. Voeding helpt maar toch.

Denk dat 10 mg p. dag beetje weinig is...zo onderdruk je alleen maar je eigen test...ik zou helemaal niet gaan opbouwen en meteen na een constante dosering gaan en daar 6 wkn op blijven.

Zou zeggen eindelijk eens iemand die rustig begint voor een eerste kuur! Dacht dat je op tegen einde van winstrol kuur toch wel beter afbouwt om je lever langzaam te laten ontwennen?

Dit is geen kuur, hooguit om te bridgen maar dat is zo ouderwets en hier niet van toepassing. Als je echte zambon hebt, dan heb je toch min. 25 mg. ED nodig. Maar als je dat had geweten, dan zou je nog niet eens met kuren begonnen zijn. Kortom, voorlopig nog maar niet klooien met AS.

nic zei:
Zou zeggen eindelijk eens iemand die rustig begint voor een eerste kuur! Dacht dat je op tegen einde van winstrol kuur toch wel beter afbouwt om je lever langzaam te laten ontwennen?

:rolleyes: hier heeft ie niks van hoor... doe dan niks

Tsunami zei:
Dit is geen kuur, hooguit om te bridgen

Wordt je vast de sterkste bridger ooit!! :D

@Nic: Winstrol is na zon 24 uur wel uit je bloed, of dat nu met 10mg gebeurt of met 25 mg, je levert went en onwent toch niet, die blijft de stof gewoon afbreken, tenzij je een gestoorde leverfunctie hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven