XXL Nutrition

te veel?

TallDutchy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
78kg
Hallo allemaal,
Ik ben redelijk nieuw in het bodybuilding gebied, maar ik ga er volop voor!

Over mezelf:
Ik ben 1.91m en 22 jaar.
Ik heb eigenlijk vroeger nooit op mijn eten gelet, dit houd in dat ik vaak (soms wel 3-4x in de week) bij de snackbar te vinden was.
Mijn stofwisseling is naar mijn weten aardig snel aangezien ik altijd een mager scharminkel was ook al stond ik bekend als een vreetzak...

Toch begon ik op een gegeven moment toch wel aardig vet te raken (niet echt als een stevige kerel, maar meer als een scharminkel met een dikke bierbuik en een dikke kop)
Toen ben ik begonnen met afvallen, maar vooral door weinig te eten op een dag (ja ik weet het, niet al te slim)
Sindsdien ben ik rond de 15 kilo afgevallen.. van 82kg naar 67kg, ik had niet eens door dat ik zo weinig woog.

Nu wil ik dus weer goed aankomen!
Ik ben sinds 2 maanden een dieet gaan volgen en 3-4x per week naar de sportschool.

Mijn voedingsschemaziet er als volgt uit:

Ochtend:
4 eieren middelgroot(gebakken)
70g brinta + 300ml melk

Naar school:
12 boterhammen met 300g kipfilet
1 bak met 200g pasta en 100g kipfilet

Avond:
wat de pot schaft (meestal 200g gekookte aardappelen + 200-300g groentes + 100g kipfilet)
Paar handjes ongezouten pinda's
Bak magere franse kwark voor het slapen

Dit komt uit op rond de 4300 kcal
140g vet
490g carbs
290g eiwit

en dit is eigenlijk wat ik minimaal elke dag eet nu, soms wil ik nog wel eens wat meer pinda's nemen en op trainingsdagen ook nog een tijdje na de training een whey-isolaat shake

Ik probeer er altijd op te letten dat ik om de 2 uur (ongeveer) eet, dit lukt altijd wel redelijk goed..
Ik ben nu sinds die 2 maanden van 67kg naar 73kg gegaan.. gaat dit niet te snel of is dit normaal (vooral vocht?)

Ik zie zeker al wel progressie in mijn spieren! maar ook in mijn buik, dit vind ik opzich niet heel erg maar wil het toch niet te erg laten groeien (mijn buik dan), is het goed om toch wat rustiger aan te doen met eten of denken jullie... lekker door blijven gaan! ???

Probeer max. 400 gram per week aan te komen, wat neerkomt op max. 500 calorieën boven onderhoud. Het is vrij nutteloos om meer te eten aangezien dit alleen maar lichaamsvet zal zijn ;)
Dus ga zo'n 400 calorieën minderen en kijk hoe dat gaat.

Zo ben je binnen notime weer 80+ kilo ja.. Zonder spiermassa

Terug
Naar boven