AndroidHealthClinic

Te weinig vooruitgang

vetteswa

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Ik ben 18 jaar, maar ik train al 4jaar (wel met ups en downs).
De laatste 2 maand doe ik het echt serieus (trainingsschema's, 4x/week trainen, letten op voeding).

Voorlopig neem ik whey en creatine als supplementen.

Toch maak ik zeer weinig vooruitgang. Iemand nog tips?
Van creatine heb ik weinig tot geen effect.

Voedingsschema maken en ongeveer 20% boven je onderhoud eten. Zorg minimaal voor:
- 2 gr/kg eiwit
- 0.8 gr/kg vet

Verder kan het natuurlijk vanalles zijn. Je training kan zuigen, je rust kan zuigen, je uitvoering kan zuigen, je voeding kan nog steeds zuigen.

Begin anders eens met alle stickies door te lezen op dit forum, dan krijg je een beter beeld van wat er verwacht wordt van je.

Post je voeding schema en je training schema, dan kun je betere feedback verwachten ;)

Als ik van jou was zou ik even op deze site kijken en het gratis e-book lezen en het dan eens 12 weken proberen (www.stronglifts.com) heb dankzij dit boek veel bijgeleerd

wat is weinig vooruitgang? want het gaat allemaal niet zo snel in 2maanden

• Topic Starter Topic Starter
wat is weinig vooruitgang? want het gaat allemaal niet zo snel in 2maanden

Nu weeg ik 70 kg.
4 jaar geleden (toen was ik wel nog 4 cm kleiner en was ik maar 14), woog ik 60.

Ik heb een jaartje geleden op 6 maand eens 6 kg gegained. Droge massa.
Sindsdien zat ik op een plateau.
De laatste 2 maanden ben ik van 68 naar 72 gegaan, maar ik denk dat het vooral vet is :s
Ik heb nogal vettig gegeten tijdens de examens, vandaar...

Waar moet ik voedings- en trainingsschema posten?

voedingsschema kan je posten bij voeding en trainingsschema bij trainingsschema's en programma's (je kan ze ook eventueel samen in één topic posten)

Nu weeg ik 70 kg.
4 jaar geleden (toen was ik wel nog 4 cm kleiner en was ik maar 14), woog ik 60.

Ik heb een jaartje geleden op 6 maand eens 6 kg gegained. Droge massa.
Sindsdien zat ik op een plateau.
De laatste 2 maanden ben ik van 68 naar 72 gegaan, maar ik denk dat het vooral vet is :s
Ik heb nogal vettig gegeten tijdens de examens, vandaar...

Waar moet ik voedings- en trainingsschema posten?

van vet eten word je niet dik

Terug
Naar boven