MuscleMeat

Tegen rekeningrijden

Ik ben voor het afschaffen van de BPM.

Ik ben voor het afschaffen van belasting.

de site geeft aan dat een veel makkelijkere techniek hiervoor is om simpelweg de benzineprijzen te verhogen:

"Het alternatief om weggebruikers voor mobiliteit en onzuinigheid te laten betalen is briljant eenvoudig: een simpele verhoging van de benzineprijs."

hier ben ik het niet mee eens, want hierdoor pak je daadwerkelijk iedereen, ook de mensen die zuiniger/schoner rijden etc. en wie zegt dat als het het volk uiteindelijk lukt om dit plan van de baan te krijgen dat ze dan de benzine en dieselprijzen zodanig verhogen dat ze die extra inkomsten toch wel verkrijgen.. hoe je het went of keert die verhoging in kosten voor autorijden zullen ze gaan doorvoeren.

Conclusie: autorijden zal veel duurder worden, ook al zegt de overheid dat het nieuwe systeem niet meer mag gaan kosten voor de autorijders.

Ik ben voor het afschaffen van wegenbelasting, om deze vervolgens weer in te voeren onder een andere naam.

it's all about the money for the government.. laten ze het geld Dát ze nu al krijgen van het volk maar eens daadwerkelijk zinning besteden!! ipv steeds maar meer en meer en meer te eisen.

simpele berekening.. nu: wegenbelasting etc tegenover die 3 cent per kilometer.. minder betalen zal heel weinig voorkomen.

Via die ANWB-site dus wel

• Topic Starter Topic Starter
@Jimboo.....nee uiteraard niet....ik heb netjes laten weten dat ik een lezer hier ben....en het is geen klagen het is een mening van veel mensen....en een mening mag toch?

Mochten de Mods er moeite mee hebben geen probleem dan haal het gewoon weg

grt,

Jacco

Beste Jacco,

Ik ben van plan het kastje te slopen, is het ook verstandig om dan die petitie te tekenen?

• Topic Starter Topic Starter
LOL @ Cutler........ja denk het wel

@Jimboo.....nee uiteraard niet....ik heb netjes laten weten dat ik een lezer hier ben....en het is geen klagen het is een mening van veel mensen....en een mening mag toch?

Mochten de Mods er moeite mee hebben geen probleem dan haal het gewoon weg

grt,

Jacco
Ok sorry lijkt een beetje zo omdat dit je eerste posts zijn. Ik ben ook tegen rekening rijden maar ja, hoe groot is de kans dat het niet zal worden ingevoerd doordat we wat handtekeningen die makkelijk te vervalsen zijn op het internet zetten :rolleyes:

http://www.anwb.nl/binaries/pdf/aut...grote-middenklasse-op-benzine_anwb_v50_15.pdf

scheelt me 100 euro per maand dus.

De meeste mensen kijken als eerste meestal ook naar de aanschafprijs, en die ligt bij deze auto ook nog een 7500 euro lager dus is een nieuwe auto voor meer mensen toegankelijk en is er alweer minder vervuiling.

Vergeet niet de nieuwe provinciale belastingen erbij te tellen die er vervolgens komen.
Het wegennet moet toch betaald worden en dat word dus gewoon op iedereen via deze belasting gedaan (ook de niet auto bezitters).

En is dit berekend met de begintarieven of al na de verhoging die ze in 2018 willen invoeren?

Waarom is dat erg dan, moet je je maar aan de regels houden, altijd die smoesjes om maar niet te betalen.
Van mij mogen die boetes nog veel hoger, houd iedereen zich tenminste aan de regels.
super-r*tard.jpg

Terug
Naar boven