XXL Nutrition

Tegenvallende kuur

wiebenik

Novice
Waardering
0
Goeiedag,

Ik ben nu al bijna 5 weken bezig met volgende kuur.
1-10 sust 300mg per week
1-8 tren 250 mg per week

De gear is van red dragon en moet zeggen dat de resultaten beetje tegenvallen dus ga nu de dosig verhogen zodat ik de laatste 3 weken het volgende doe.
week 6-7: 600 mg sust
wk 6-7 : 400 mg tren
week 8 : 300 mg sust

Aangezien de resultaten tegenvallen en ik toch wel wat droger wil komen zou ik dus nog 3 weken bij doen op waterbasis dan.
Ik had gedacht aan test prop 75 mg eod en winstrol 50 mg eod tenzij jullie beter voorstel hebben? Of liever de winstrol vervangen dus masteron?

Is 4de kuur.

klote wel dat de resultaten tegen vallen
eet je wel voldoend
kan je doen ja, je kuur 3 weken verlengen
met test prop en winny zou wel 50mg ed nemen

Wrm dat op en afbouwen.
Wat probeer je daar mee te bereiken?

zet je sust om de drie dagen en niet 1x per week

Goeiedag,

Ik ben nu al bijna 5 weken bezig met volgende kuur.
1-10 sust 300mg per week
1-8 trenbolone 250 mg per week

De gear is van red dragon en moet zeggen dat de resultaten beetje tegenvallen dus ga nu de dosig verhogen zodat ik de laatste 3 weken het volgende doe.
week 6-7: 600 mg sust
wk 6-7 : 400 mg trenbolone
week 8 : 300 mg sust

Aangezien de resultaten tegenvallen en ik toch wel wat droger wil komen zou ik dus nog 3 weken bij doen op waterbasis dan.
Ik had gedacht aan test prop 75 mg eod en winstrol 50 mg eod tenzij jullie beter voorstel hebben? Of liever de winstrol vervangen dus masteron?

Is 4de kuur.

je zegt dat de resultaten tegenvallen?

hoeveel ben je aangekomen dan?

Sust inderdaad verhogen sowieso (dus 2 maal per week ipv 1 maal per week)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom vroeger met tren stoppen dan test is al achterhaald en ik moet ook rekening houden met wat nog in mijn vials zit. Normaal was het totaal niet de bedoeling om af te bouwen.
Ik denk dat ik in totaal een goeie 5-6 weken winny ga nemen en de laatste drie weken die test prop.
Tegenvallende resultaten zijn 2 kg bij gekomen met een stijging van vetpercentage met 1%.
Ik eet zeker voldoende, eerder beetje te veel dan te weinig. Zit nu op 3600 kcal.

Waarom vroeger met trenbolone stoppen dan test is al achterhaald en ik moet ook rekening houden met wat nog in mijn vials zit. Normaal was het totaal niet de bedoeling om af te bouwen.
Ik denk dat ik in totaal een goeie 5-6 weken winny ga nemen en de laatste drie weken die test prop.
Tegenvallende resultaten zijn 2 kg bij gekomen met een stijging van vetpercentage met 1%.
Ik eet zeker voldoende, eerder beetje te veel dan te weinig. Zit nu op 3600 kcal.

3600 kcal vind ik weinig hor! ik zou eerder tegen de 5000 gaan eten man ...

• Topic Starter Topic Starter
Denk niet dat ik veel droger ga worden met 5000kcal te eten.

Bedoeling is vetpercentage iets te verlagen en paar kg bij te komen.

Nu ben ik wel paar kg bijgekomen maar is mijn vetpercentage iets hoger geworden.

Zou dus op het einde wat winstrol of masteron of clen willen nemen maar vraag mij af wat mijn vetpercentage het meest doet dalen zonder veel spiermassa af te breken.

Je vet% omlaag krijgen doe je dmv de juiste voeding tot je nemen. Geen aas die dat voor je zal doen. De aas gebruik je op dat moment om spierverlies tegen te gaan en hardheid en definitie te creeeren.

Als dit je 4e kuur is, vind ik je kuur wel magertjes. Maar om hier zeker van te zijn, wil ik je vragen wat je kuurverleden is geweest. En wat zijn je stat's?

Terug
Naar boven