XXL Nutrition

Tejido adiposo + triac

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Kent iemand dit spul? Ik kan er namelijk niets over vinden...

Het zou plaatselijk vet moeten verbranden.
Het papiertje wat als bijsluiter door moest gaan was spaans.
60 ampullen a 2 ml per doosje
prijs +/- 60 euro (officiele prijs)

2 ampullen waar genoeg voor 4 tot 6 weken...

bartp zei:
Kent iemand dit spul? Ik kan er namelijk niets over vinden...

Het zou plaatselijk vet moeten verbranden.
Het papiertje wat als bijsluiter door moest gaan was spaans.
60 ampullen a 2 ml per doosje
prijs +/- 60 euro (officiele prijs)

2 ampullen waar genoeg voor 4 tot 6 weken...

dat is echt troep! stuur het onmiddelijk naar mij op dan kan ik het veilig weggooien :D

ff serieus ik heb geen flauw idee ;)

dit heb ik gevonden op een spaans site ik kan geen spaans maar volgens mij staat er triac bij en lipo.... nog iets kijk maar ik denk dat het zoiets is als lipostabil...

Agentes Lipotrópicos, Lipolíticos, Antilipogénicos y cualquier sustancia que sea hormonal y que incremente la metabolización, eliminación o desintegración del tejido adiposo

Productos para eliminar la grasa en forma local (Mesoterapia): Carnitina inyectable, TRIAC, Metabolites, Lipodistrofin, Extracto de Alcachofa, Fosfatidilcolina inyectable, Hialuronidasa

Clenbuterol

Hormonas tiroideas

Dinitrofenol

Anfetaminas

[Link niet meer beschikbaar]

bij google staat er ook genoeg over maar alles is spaans...

groeten

• Topic Starter Topic Starter
DBC heeft een tijd in spanje gewoont... die ken vast wel spaans even een PM sturen of hij er iets van kan lezen. :)

Het is bijna half 5 in de ochtend, ik zal een vrije vertaling doen ondanks mijn vermoeidheid;

Agentes Lipotrópicos, Lipolíticos, Antilipogénicos y cualquier sustancia que sea hormonal y que incremente la metabolización, eliminación o desintegración del tejido adiposo
..En iedere hormonale substantie die het metabolisme opschroeft...vernietiging van of verwijdering van schildklier...nog wat.

Allemaal behoorlijke farmaceutische termen hoor!

Productos para eliminar la grasa en forma local (Mesoterapia): Carnitina inyectable, TRIAC, Metabolites, Lipodistrofin, Extracto de Alcachofa, Fosfatidilcolina inyectable, Hialuronidasa

Producten om vet te verbranden op plaatselijke wijze (Mesotherapie), L-Carnitine injectabel, metabolieten, Artisjok-extract. (Dat is wat ik er zo even uithaal)

Clenbuterol-Spreekt voor zichzelf

Hormonas tiroideas-Schildklierhormonen

Dinitrofenol- Klinkt smerig

Anfetaminas - Da's makkelijk: Amfetaminen

Dus inderdaad wat je dacht!

Maar zit dat allemaal erin... ??? :eek:

Kan volgens mij nooooooooooit! DNP is op zichzelf al zo heftig dat het je vet eraf fikt. Als je daar nog clen, T3 en speed bijgooit heb je rattegif in zn zuiverste vorm. Ik doe het bij deze af als marketingbullshit. En mocht je het toch gaan proberen, doe aub vorozichtig! :)

ArieWillem zei:
Kan volgens mij nooooooooooit! DNP is op zichzelf al zo heftig dat het je vet eraf fikt. Als je daar nog clen, T3 en speed bijgooit heb je rattegif in zn zuiverste vorm. Ik doe het bij deze af als marketingbullshit. En mocht je het toch gaan proberen, doe aub vorozichtig! :)
Weet je wat het is, ik zag het bij een kennis van mij thuis staan. Hij verkoopt die dingen, hij kan wel spaans maar ik ben van mening dat goede informatie en verkoop niet samen gaan dus denk vraag het hier even. Als dat er allemaal in zit, ga ik het echt niet gebruiken... Ik wil niet 3 kilo wegen ofzo... :D

zit dat er in of trekt de fabrikant een vergelijk met deze producten?
kan nooit in 1 injectie zitten namelijk , denk maar aan de helios van de canadezen, clen is basisch en t3 zuur (of andersom) en kan dus nooit in 1 vloeistof zitten

volgense mij bedoeld te fabrikant te zeggen dat zijn product beter is als clen, t3 , dnp en amfetamine

verbeter me als het niet zo is, maar ik denk dat het lipostabil is uit spanje !

Even duidelijkheid:

Dit stukje:

Productos para eliminar la grasa en forma local (Mesoterapia): Carnitina inyectable, TRIAC, Metabolites, Lipodistrofin, Extracto de Alcachofa, Fosfatidilcolina inyectable,

Hialuronidasa

Clenbuterol

Hormonas tiroideas

Dinitrofenol

Anfetaminas

geeft een aantal voorbeelden aan van stoffen die vergelijkbaar zijn en hun werkzame bestanddeel. De fabrikant vergelijkt dus niks want dit onderdeeltje komt hoogstwaarschijnlijk van een medische naslagwerk-site.

zat ik er niet ver naast :D

het was dus toch andersom met de helios !
[Link niet meer beschikbaar]

clen + yohimbe zuur
en t3 basish

Als het lipostabil is dan weet ik het wel... :D

Ac. tri yodo tiroacetico / Triac / Triacana
Por el Dr. Max Tafur

En 1952 Gross y Pitt-Rivers, identificaron una sustancia de estructura química emparentada con las hormonas tiroideas, la 3,5,3' - triyodotironina. Su derivado acético, es el ácido 3,5,3'- triyodotiroacético, denominado TRIAC, que posee las siguientes caracteristicas:

Es el resultado de procesos de deyodinación de las hormonas tiroideas y se encuentra en el suero en concentraciones fisiológicas de alrededor de 8.7 ng/dl.

Su vida media es de 5 horas y su aclaramiento se ha calculado en 60 a 70 L/día.

Se une en un 75% a la pre-albumina y en un 25% a albúmina.

Debido a su limitada unión a TBG (Tyroid Binding Globulin) se considera que el TRIAC no interfiere con el normal transporte de las hormonas tiroideas.

Es más liposoluble que hidrosoluble; por tal motivo se fija mejor en el tejido adiposo y posee actividad lipolítica selectiva periférica en adipocitos aislados de rata lo mismo que en biopsias de tejido adiposo humano.

Inactiva la fosfodiesterasa de los adipocitos permitiendo un efecto más prolongado del AMP cíclico que favorece mayor formación de lipasa activa.

Disminuye los niveles de colesterol, en animales y en humanos.

El ácido 3,5,3' triyodotiroacético TRIAC es un análogo de la triyodotironina (T3). Comparte con esta hormona varias de sus características bioquímicas y fisiológicas. Al igual que T3 su análogo TRIAC desarrolla acciones genómicas uniéndose a su receptor (TR) y regulando su efecto genético con ayuda de "elementos de respuesta a T3". Este es un mecanismo de inicio lento pero de efecto prolongado. Se ha comprobado que TRIAC tiene efectos similares a T3 a nivel hepático tanto en ratas. como en humanos. Igualmente TRIAC posee actividad antioxidante de LDL humana. De conformidad con estos conocimientos TRIAC podría prolongar su acción hasta momentos en que ya no es administrada.

En la practica clinica se observa bloqueo del eje tiroideo con 1500 mcg, aunque en mi practica privada he podido constatar bloqueos con dosis de 750 mcg/dia. Reversible al suspender el fármaco.

wat ik hier uit op kan maken zou het kunnen gaan om een variant van lipostabil.... maar er staat ook iets van t3 tussen er is wel genoeg info op google te vinden maar alles is in het spaans....

groeten ;)

triacana is een natuurlijke vorm van het schildklierhormoon idd zou er het dichts bij komen zonder daadwerkelijk een schildklierhormoon te zijn, soort pro-hormoon als ik het begrijp
op veel sites over lipo tref je ook aan dat het een goede aanvulling op elkaar zou zijn

Ik beheers echt geen woord spaans, helaas... :(

reusje20 zei:
triacana is een natuurlijke vorm van het schildklierhormoon idd zou er het dichts bij komen zonder daadwerkelijk een schildklierhormoon te zijn, soort pro-hormoon als ik het begrijp
op veel sites over lipo tref je ook aan dat het een goede aanvulling op elkaar zou zijn

Zover ik weet is triacana een schildklier hormoon, heb het zelf gebruikt in mijn wedstrijd verleden.

Terug
Naar boven