AndroidHealthClinic

Tennis

Airdupont
Deca kan al helemaal niet, lijkt me logisch dat diegene die betrapt zijn deca hebben gebruikt.
Waarom zijn ze betrapt? Omdat ze dom waren/zijn deca te gebruiken, is zowat de AS die het langst opspoorbaar blijft in je lichaam.
Je laten leiden door wat de betrapten gebruiken is naar mijn mening nogal dom, de mensen waar je nooit achter komt wat ze tijdens hun tennis carriere gebruikt hebben, die hebben hun zaakjes veel beter voor mekaar.

je kunt beter naar het wielrennen kijken wat ze daar gebruiken, dan naar BB, alhoewel zowat alle renners zijn oook grootafnemers.

Haal die clen er maar zeker uit,ik heb het in mijn karatetijd gebruikt voor de eerste keer en heb toen nog nooit zoveel mep gekregen,geen concentratie meer,kortademig en traag geworden. Dat tennissers ermee worden gepakt wil niets zeggen,voor hetzelfde geld zijn het dumb ****s die maar zitten aanklooien.

bossie zei:
Airdupont
Deca kan al helemaal niet, lijkt me logisch dat diegene die betrapt zijn deca hebben gebruikt.
Waarom zijn ze betrapt? Omdat ze dom waren/zijn deca te gebruiken, is zowat de AS die het langst opspoorbaar blijft in je lichaam.
Je laten leiden door wat de betrapten gebruiken is naar mijn mening nogal dom, de mensen waar je nooit achter komt wat ze tijdens hun tennis carriere gebruikt hebben, die hebben hun zaakjes veel beter voor mekaar.
je kunt beter naar het wielrennen kijken wat ze daar gebruiken, dan naar BB, alhoewel zowat alle renners zijn oook grootafnemers.
my point exaxtly

• Topic Starter Topic Starter
Puerta speelt niet zomaar ineens de finale van Roland Garros, zo dom zal hij dus wel niet zijn. Coria, Canas en Chela zijn nog 3 anderen die in het verleden al betrapt zijn. Clembuterol maakt je toch net droog?

Als je je laat betrappen met deca ben je wel dom .En dat hij goed is zal niemand aan twijfelen en dat hij met deca nog verbeterd zal ook niemand aan twijfelen .Maar dat een top athleet zich laat pakken met een middel waarvan iedereen weet dat het makkelijk opspoorbaar is zet je toch aan het denken niet ?? Wel niemand zegt hier wat je wel of niet moet, ik som een paar dingen op die je wel kan doen zonder dat ze je kunnen pakken . Was dat je vraag uiteindelijk ni ?? .... :)

Laatst bewerkt:
Waarom denk je dat dit forum Dutchbodybuilding.com heet en geen Dutchtennis.com?;)

ff een lesje fysiologie;

tennis; telkens een korte krachtcoïtusplosie van misschien 3 a 5 seconden, en daarna herstellen totdat de bal weer jou kant op komt.

de energie die je uit die krachtcoïtusplosie haalt komt uit je ATP + CP fosfaat, d.w.z; een verbranding zonder zuurstof, met of zonder het afbraakproduct melkzuur.

deze beste jongen heeft dus weinig aan EPO of eq, een toename van rode bloedcellen is vooral voordelig bij aerobe sporten; verbranding met behulp van zuurstof.

of het verstandig is om aan de a.s te gaan? Wat is je niveau? Als je indruk wilt maken op je vrouwelijke tennisleraar door het lokale buurtoernooi te winnen, dan zeg ik; zet a.s uit je hoofd en train harder.

als je op profniveau tennist; misschien wel een optie om offseason wat spierversterkende middelen te gebruiken om je sprint-en-slagkwaliteit te verbeteren.

groetjes, Lo

Begrijp echt niet wat sommigen hier aanhalen. Dat je van anabolica traag wordt is een fabeltje! 100 meter lopers nemen die soms AAS om de snelheid wat af te remmen?

Als ik jou een tip mag geven, wil je er echt iets uithalen zou ik voor een androgene kuur gaan waarbij je een aanzienlijke winst aan kracht opdoet: Test-Tren-Dbol, je zal er heus niet trager van worden!

Idd van Anabolica wordt je net zo min traag als van meer spieren. Wel is het zo dat je meer massa moet verzetten en daardoor meer weerstand kan ondervinden denk ik.

flex170578 zei:
Begrijp echt niet wat sommigen hier aanhalen. Dat je van anabolica traag wordt is een fabeltje! 100 meter lopers nemen die soms AAS om de snelheid wat af te remmen?
Als ik jou een tip mag geven, wil je er echt iets uithalen zou ik voor een androgene kuur gaan waarbij je een aanzienlijke winst aan kracht opdoet: Test-Tren-Dbol, je zal er heus niet trager van worden!

Je kunt hardlopen dus absoluut niet met tennis vergelijken is een heel andere vorm van inspanning!!!!!

Maar als hij meer massa krijgt, en zijn hart/longen/conditie kan nog niet genoeg bloed/zuurstof rondpompen zal hij dus absoluut wel trager worden.

En ik zou de dbol weglaten, veel water daar heeft hij toch niks aan, blijf dan bij de meer androgene middelen zoals je zelf al noemde test en tren of winstrol en anavar voor kracht. (alhoewel ik een kuur test tren en dbol sowieso veel te zwaar vind om aan een beginner voor te schrijven en dat moet jij toch wel weten)

NPC zei:
Winstrol is niet goed voor sporten waar je explosieve bewegingen doet ivm de pezen & gewrichten!
Als je graag een blessure oploopt...be my guest...en dan sta je zeker nergens.
Een goede atleet is een slimme atleet!

zo traag was ben jonhson toen niet op de 100m en zag er alles behalve geblesseerd uit toen :D

flex170578 zei:

lijkt mij ook een beetje te ver gaan ja....

staat daar in 1 keer een Lee Priest look a like met een zweetbandje en een tennisracket in z'n hand.

en wat denk je je van de bloeddrukverhoging ??? Dat is echt spelen met je gezondheid!!! Nee lijkt me geen verstandig idee die kuur.

anavar of winstol zijn goeie spullen om tijdens wedstrijden beter te presteren (al zou ik geen winstrol nemen ivm de verhoogde kans op blessures)

offseason zou je een licht kuurtje met test kunnen pakken om wat meer spiermassa aan te zetten waar je tijdens het spelen profijt van hebt.

je moet dus een keuze maken;

1. prestatiebevordende middelen onder het kuren

2. middelen die je spierwinst geven waar je later profijt van zult hebben.

airdupont zei:
Puerta speelt niet zomaar ineens de finale van Roland Garros, zo dom zal hij dus wel niet zijn. Coria, Canas en Chela zijn nog 3 anderen die in het verleden al betrapt zijn. Clembuterol maakt je toch net droog?
De manier waarop ben je echt niet mee gediend,van var en winstrol word je buiten de kracht ook gestroomlijnder. Als je voeding inorde is tenminste.

Als sprintbom kan je idd profeit halen met goede aas,maar die les fysiologie gaat niet helemaal op voor een tenniser.Mannelijke tennisers staan 3 tot 4 uur op de baan als je dan denkt dat extra zuurstof in je bloed niet gaan helpen ...? Voor extra explosie neem je idd offs een kracht kuurtje !Maar als het over de wedstrijd zelf gaat ben je er relatief weinig mee . En om meerdere malen te recupereren van een aantal inspanningen zoals bij tennis kan je epo gebruiken ! Maar om een extra inspanning of nog eens een keer dieper te gaan als normaal word er corticoïde gebruikt net zoals bij het wielrennen . Dit weet ik zeker ook omdat deze niet opspoor baar zijn wanneer je bv een voorschrift hebt voor ventoline dit is een middel dat gebruikt word om de bronchien open te zetten . netzoals er solukanfer word gebruikt daar voor .En geloof me maar dat dat prestatie bevorderende middelen zijn .
Of het nu voor tennis ,wielrennen ,100 M sprint of marathon lopen zijn . Dat er niet maar 1 middel is om te gebruiken weet wel iedereen maar wat nu juist het beste is weet eigenlijk niemand, omdat elk lichaam anders reageerd . nu tennis en bb ligt wel ver uiteen dus die theorieen over aas gaan niet altijd op voor elkaar .Ik ben anaerobe sporter train me profs en weet echt wel wat daar circuleert ,toch is alles relatief :)

Kenjie zei:
Mannelijke tennisers staan 3 tot 4 uur op de baan als je dan denkt dat extra zuurstof in je bloed niet gaan helpen ...? Voor extra explosie neem je idd offs een kracht kuurtje !Maar als het over de wedstrijd zelf gaat ben je er relatief weinig mee . En om meerdere malen te recupereren van een aantal inspanningen zoals bij tennis kan je epo gebruiken !
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tennis blijft een anearobe sport, de krachtsinspanningen die geleverd worden zijn slechts in kleine mate afhankelijke van zuurstof. Tuurlijk geeft een middel als EPO een meerwaarde, maar het is bij lange na niet zo effectief als een aerobe sport als wielrennen.
Kenjie zei:
Maar om een extra inspanning of nog eens een keer dieper te gaan als normaal word er corticoïde gebruikt net zoals bij het wielrennen . Dit weet ik zeker ook omdat deze niet opspoor baar zijn wanneer je bv een voorschrift hebt voor ventoline dit is een middel dat gebruikt word om de bronchien open te zetten .
ventolin is weleens in een adem genoemd met doping vanwege de werkzame stof; salbutamol.
salbutamol heeft een eiwitsparende werking, tevens verhoogt het afgifte van GH en insuline.
maar dat was offtopic ;)

Loo ...

Idd over die ventoline ,Maar ik wilde zeggen dat als je dus ventoline inhaleerd zeker geen corticoïde opgespoort kunnen worden .Doordat dit niet onderscheid kan worden meer dan .Nu ook offtopic hoor want wij zijn al meer een discussie aant doen ,wat ik wel intresant vind ;)

Waarom wil je het voor tennis gaan gebruiken?? Speel je op topnivo? Kom je conditie te kort, kun je niet hard genoeg slaan?

Elke AAS is geschikt als je als athleet je spiermassa wat wil opdrijven. Die extra spiermassa zal je tijdens het seizoen helpen weerbaarder te zijn, explosiever en in het geval van tennis, harder te meppen. Maar uiteraard als je van plan bent om die dingen tijdens het seizoen te gebruiken, lijkt het me logisch dat je middelen vermijd die makkelijk opspoorbaar zijn en/of je prestatievermogen verminderen : Deca/tren/oxy etc.

Ik heb al meer dan eens gesteld dat de beste kuur voor een athleet die uithoudingsvermogen nodig heeft Boldenone en fluoxymesterone is. Boldenone aan 600-800 mg per week gedurende een 12-tal weken, en de 6 moeilijkste weken doe je daar 30-40 mg fluoxymesterone per dag bovenop. Een niet te stoppen combinatie. In echte uithoudingssporten kun je daarbovenop nog eens met erythropoeitine werken en/of hoogtestages.

Terug
Naar boven