Zou hehe, ben weer wakker... gisteren dus naar Teqnology geweest in de Heineken Hall.
Vond er geen reet aan
Gelukkig had ik vrijkaartjes en heb ik niet m'n zure centjes verspilt. Het was erg rustig en ik vind dat er erg slecht gedraaid werd.
Dit was trouwens het 2de feest waar ik niet van "het pad" af was en besefte me dat je dat toch echt moest zijn wou je het naar je zin hebben.
DJ HARDCELL (SWE) had denk ik maar 3 platen bij zich want ik heb een uur lang alleen maar bass gehoord met het zelfde riedeltje en af en toe (paar secs) rust/andere riedeltje.
Ben dus ook eerder naar huis gegaan, m'n maatjes wouden nog blijven (wel van het pad he).
Ben naar station duivendrecht gelopen, waar ik tot schrik zag dat ik dus meer dan 1 uur moest wachten. Heb toen toch maar even een fiets zonder zadel gepikt en ben gaan rijden. Fietste wel erg klote dus heb bij station Amstel zo'n zadel met vleugelmoer gepikt en ben toen op m'n dooie akkertje naar huis gereden.
Heb daar de fiets netjes aan de kant van de straat gezet, wachtend op een volgend persoon die niet wil lopen
Vond er geen reet aan
Gelukkig had ik vrijkaartjes en heb ik niet m'n zure centjes verspilt. Het was erg rustig en ik vind dat er erg slecht gedraaid werd.Dit was trouwens het 2de feest waar ik niet van "het pad" af was en besefte me dat je dat toch echt moest zijn wou je het naar je zin hebben.
DJ HARDCELL (SWE) had denk ik maar 3 platen bij zich want ik heb een uur lang alleen maar bass gehoord met het zelfde riedeltje en af en toe (paar secs) rust/andere riedeltje.
Ben dus ook eerder naar huis gegaan, m'n maatjes wouden nog blijven (wel van het pad he).
Ben naar station duivendrecht gelopen, waar ik tot schrik zag dat ik dus meer dan 1 uur moest wachten. Heb toen toch maar even een fiets zonder zadel gepikt en ben gaan rijden. Fietste wel erg klote dus heb bij station Amstel zo'n zadel met vleugelmoer gepikt en ben toen op m'n dooie akkertje naar huis gereden.
Heb daar de fiets netjes aan de kant van de straat gezet, wachtend op een volgend persoon die niet wil lopen