MuscleMeat

Terror bibelot 8 juli 2007

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik was 8 juli dus bij het concert van terror in de Bibelot in Dordrcht. Ik vind het wel leuk om om te schrijven hoe het was dus ik dacht dat doe ik hier wel.
Het was dus een hardcore(metal) optreden.

Het was op een zondag dus het begin al vroeg en eindigde ook vroeg.
Om 4 uur begon de eerste band te spelen. Deze band was Fist of fury.
Ik had wel eens van deze band gehoort maar ik kende de muziek niet echt goed. De oldskool mosh muziek viel bij mij niet zo goed in de smaak. Ik vind dat Fist of fury een slechte zanger heeft en dat is jammer omdat er in de muziek af en toe wel lekkere stukjes zitten. het laatste nummer wat ze speelde : Friendship, Respect, Loyalty was meteen ook het beste, met een erg lekkere en harde breakdown aan het einde. De muziek van deze band vond ik niet zo leuk maar ze hadden we een goede podium presentatie.

De 2e band van de dag was No turning back. Dit is best een bekende nederlandse band. De naam kende ik maar de muziek niet. Toch verwachte ik niet zo veel van deze band. Maar No turning back bleek toch wel erg lekkere hardcore te maken. Met hele vette gitaren en meezing-stukjes die ook door het publiek erg werden gewaardeerd. Bij deze band kwam het publiek al een beetje in beweging. Een onverwachts goed optreden van deze nederlandse hardcore-band.

De hoofd band van de dag was Terror. Van deze band kende ik al hun muziek, en ik keek erg naar ze uit. Terror uit Los angeles knalde hun set af met het nummer: All For Revenge. En er ontstond meteen een grote pit voor het podium. En de mensen zagen ook dat er geen hek voor het lage podiom stond. Dat betekende dus: Stagediven. Ondergetekende deed hier uiterard ook aan mee. Het was een gigantische chaos voor en op het podium. Het publiek en de sfeer was erg goed en ook de band speelde uitstekend.
terror speelde oa: one with the underdogs, overcome, life and death en natuurlijk als afsluiter Lowest of the low.

Het was een erg leuk concert. Alleen speelde Terror wel erg kort, een uurtje maar. Maar een groot voordeel was dat het een open-podium was. Dus zonder hekken en er werd volop gestagedived en gemosht. Ik ben minstens 15x van dat podium afgesprongen:p

Gemosht?
Is dat hebreeuws voor je bier morsen?

Heb gehoord dat het erg gaaf was inderdaad, jammer dat ik er niet was...

Klint cool bro! :thumbs: No Turning Back is idd ook wel brute band!

Zaterdagmiddag zal ik de mannen van Terror ook weer aan het werk zien! En tja, uurtje spelen, hardcore show is eigelijk vaak ook niet geschikt om langer te laten duren. Ik ben blij als ze dit weekend de 40 minuten vol maken, ach kunnen ze toch nog 15 nummers spelen he ;)

• Topic Starter Topic Starter
@Rob G

Veel plezier zaterdag, probeer heel te blijven he ;)

Bibelot heeft inderdaad een leuke, intieme setup. De interactie met het podium is dus altijd leuk. Wel een harde vloer, trouwens. [/ervaringsdeskundige]

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad, het is echt een leuke en goede zaal. Een van de weinige zalen qar zoveel interactie mogelijk is. En ja de vloer is hard, same here:p

Bibelot is idd wel een leuke 'tent'.

Terug
Naar boven