Fitness Seller

terug naar m'n oude winkeltje

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
Waardering
138
Na enkele escapades en ervaringen opgedaan te hebben op het internet met supplementen ga ik toch maar weer terug naar m'n oude vertrouwde winkeltje in het centrum voor het kopen hiervan. Op het internet enkele nieuwe supps geprobeerd met maar jammer genoeg matig resultaat. Ik hou het voortaan gewoon weer op optimum whey, Stacker C en de M-Stack...word ik weer een dol stiertje van :D
Iemand anders al eens terug gegaan naar het kopen van supps in de winkel i.p.v. het internet?

ed

Laatst bewerkt:
Ik ben te lui om naar de winkel te gaan dus ik blijf lekker online bestellen.

alle sups die jij in het winkeltje koopt zijn misschien wel goedkoper online verkrijgbaar;)

Online is the best!!

De produkten die je nu noemt kun je bij bijna alle board sponsors van DBB bestellen. Waarschijnlijk voor een veel goedkopere prijs dan bij jou oude winkeltje.

Maar het is wel leuk om op zijn tijd naar een winkeltje te gaan.

online is toch cheaper..?

Liep een tijdje terug even de Natural health company binnen. Tot mijn schril vroegen ze voor een emmertje lean gainer maarlieft 84,95 IPV 55,- . No way! Lekker via internet hoor.

De meeste supp. vindt je op internet wel wat goedkoper..ik verkies ook nog altijd het internet..

The internet en dan vooral door dit forum dat ik de reactie's over bvb. XXL las durfde ik de stap zetten om zo te bestellen. Zonder klachten tot hiertoe.

Terug
Naar boven