AndroidHealthClinic

Terug van de reis

Pommy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
Hi

Ik ben net terug uit Egypte en heb uiteraard de plaatselijke apotheek bezocht (El Gouna vlakbij Hurghada)

Voor 1 ampul sustanon 250 mg van Nile onder toezicht van organon holland betaal je daar 0.61€

De apotheker vroeg me wel hoeveel ik er nodig had want vorige week had er een belg 1500 ampulles gekocht :p (en dat hadden ze niet in stock)

Heb er voor mezelf ook meegebracht in de bagage en douane was geen enkel probleem.

Toch tricky. Waarom heb je ze niet gewoon naar jezelf gestuurd?

echt he opsturen zou nooit mee durven nemen.. vertel wat is er verder allemaal te krijgen en voor welke prijs..grts

Pommy zei:
Hi

Ik ben net terug uit Egypte en heb uiteraard de plaatselijke apotheek bezocht (El Gouna vlakbij Hurghada)

Voor 1 ampul sustanon 250 mg van Nile onder toezicht van organon holland betaal je daar 0.61€

De apotheker vroeg me wel hoeveel ik er nodig had want vorige week had er een belg 1500 ampulles gekocht :p (en dat hadden ze niet in stock)

Heb er voor mezelf ook meegebracht in de bagage en douane was geen enkel probleem.
:eek: :eek: :eek:

Voor die prijs zou ik er ook wel enkele in voorraad nemen.

1500 ampullen? Ok welke Belg van hier kan dat geweest zijn?

vast een deallertje dus zo komen ze aan die shit

€ 0,61 cent..whaha 6,10 voor 10ml..geen frasten...:D

• Topic Starter Topic Starter
Meenemen is echt wel geen probleem hoor, die luchthaven daar is een echte chaos.

+ in egypte is het niet strafbaar, het is enkel riskant als je aankomt in Europa.
+ het gemiddelde maandloon is daar 75€, met 10€ komt alles daar in orde

Ivm opsturen...mss wel, maar ze konden nog in mijn valies, dusja

Verder hadden ze ook nog Deca, maar die was slechts 50mg/ml, niet interessant dus
In tabletvorm Andriol, maar die prijs heb ik niet gevraagd.
Chlomid was voor een doosje ( 10 stuks) 1.5€

Edit: foto van de apotheek (alles lag vrij proper op rekjes achter de toonbank)
Zoals je kan zien ligt er ook shampoo en honing in de etalage, alsook vrij verkrijgbaar;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een ampul per doosje: bijsluiter is in Engels en Arabisch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Egypte is idd kinderspel

Buiten de deca van 50mg/ml hebben ze ook nog test propionate (Testone-E)
die nutteloos gedoseerd is..25mg/ml tesamen met een hoeveelheid vitamine E

offtopic: verrek..dit was mijn 2.500e post! :D

gefeliciteerd JuggerNaut ;).
maar k zou wel uitkijken in egypte want word ook nep verkocht in die apotheken, zou je eigenlijk niet denken voor die prijs maar t is me voor gekomen.

JuggerNaut zei:
Egypte is idd kinderspel

Buiten de deca van 50mg/ml hebben ze ook nog test propionate (Testone-E)
die nutteloos gedoseerd is..25mg/ml tesamen met een hoeveelheid vitamine E

offtopic: verrek..dit was mijn 2.500e post! :D

JEEEEEEEEEEEEee jij ook al, iedereen haald vandaag een rond getal.

gefeliciteerd dan maar.

maartenonnink zei:
gefeliciteerd JuggerNaut ;).
maar k zou wel uitkijken in egypte want word ook nep verkocht in die apotheken, zou je eigenlijk niet denken voor die prijs maar t is me voor gekomen.

Heb je gelijk in. Ik doelde meer op het smokkelen.
Het is altijd handig als je iemand kent uit Cairo zelf ;) :p

Wat een prijzen,
kan je nagaan wat er op verdiend word

De Echte Communist komt in elke bodybuilder naar boven als ie de prijzen inkoop/verkoop voor zich neemt. Hemeltje lief! Kijkt eens wat ze eraan verdienen! :roflol: Verder denken dan de neus lang is doen we hier niet op dit forum en dat siert de gemiddelde intelligentie. Wat er vervolgens ná aankoop allemaal doorstaan moet worden om e.e.a. bij de klant te krijgen, op voorraad te hebben, de kans van ontdekking van de voorraad, alles speelt en telt mee.

Maar als de DBB'er de inkoopprijs ziet vergeet ie gemakshalve even al deze dingen en komt de ware Karl Marx in hen naar boven. 'Kapitalisme!' Verdorie, het is een schande.

Sukkels.

DBC01 zei:
De Echte Communist komt in elke bodybuilder naar boven als ie de prijzen inkoop/verkoop voor zich neemt. Hemeltje lief! Kijkt eens wat ze eraan verdienen! :roflol: Verder denken dan de neus lang is doen we hier niet op dit forum en dat siert de gemiddelde intelligentie. Wat er vervolgens ná aankoop allemaal doorstaan moet worden om e.e.a. bij de klant te krijgen, op voorraad te hebben, de kans van ontdekking van de voorraad, alles speelt en telt mee.

Maar als de DBB'er de inkoopprijs ziet vergeet ie gemakshalve even al deze dingen en komt de ware Karl Marx in hen naar boven. 'Kapitalisme!' Verdorie, het is een schande.

Sukkels.

Idd zelf geen lef genoeg hebben, maar lopen zeiken over de man die de spullen leverd.
Mag diegene wat centen verdienen?
Risico is hoog genoeg!!!

BigMaus zei:
Idd zelf geen lef genoeg hebben, maar lopen zeiken over de man die de spullen leverd.
Mag diegene wat centen verdienen?
Risico is hoog genoeg!!!

ach dat is toch met elke vorm van illegale handel. Ze weten bijna niet wat er allemaal bij komt kijken.

en maar zeiken over de prijs.

Terug
Naar boven